Резюме від 9 грудня 2017 PRO

Віталій

IT sales, marketing manager, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Зіньків
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Зіньків, Інші країни, Київ, Львів, Одеса, Полтава, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з маркетингу

з 06.2011 по 10.2017 (6 років 4 місяці)
SoftServe Business Systems, Зіньків (IT)

•здійснював маркетингову підтримку рішень і сервісів компанії (програмне забезпечення для автоматизації торгівлі, гейміфікації, промоакцій, логістики та ін.)
•досліджував стан і тенденції FMCG-ринку
•займався пошуком перспективних напрямків і ніш для створення нових продуктів
•проводив моніторинг конкурентів, конкурентну розвідку
•інтернет-маркетинг: участь у створенні контенту сайту, формування семантичного ядра, SEO-оптимізації; просування в соціальних мережах
•проводив SWOT-аналіз підприємства
•працював з ключовими партнерами компанії в Україні і Росії: Samsung, Asus, Lenovo, Xiaomi, LG, Huawei та ін.
•брав участь у впровадженні та розвитку CRM-системи в компанії
•лідогенерація: проводив первинні переговори з найбільшими національними та міжнародними FMCG-компаніями України, Росії, Казахстану та інших країн
•аналізував потреби потенційних клієнтів і займався пошуком осіб, які приймають рішення
•працював з потенційними клієнтами на внутрішніх і зовнішніх заходах

Координатор партнерських програм

з 11.2009 по 05.2011 (1 рік 6 місяців)
SoftServe Business Systems, Київ (IT)

•брав участь у розробці стратегії розвитку партнерської програми компанії
•формував умови і рівні партнерської програми (створював тексти угод у співпраці з юридичним відділом для партнерів різного рівня, займався ціноутворенням, готував необхідний маркетинговий інструментарій для партнерських продажів)
•здійснював безпосередній пошук партнерів, вів переговори з керівництвом, укладав договори (Росія, Україна, Казахстан, Грузія, Вірменія та інші країни СНД)
•координував діяльність 27 партнерів
•розробляв концепцію і структуру корпоративного сайту, повністю створював текстовий контент для нього
•організовував просування сайту в мережі, відповідав за контекстну рекламу
•брав участь у впровадженні та адмініструванні CRM системи (Microsoft Dynamics CRM)

Основні досягнення: за перший рік роботи розширив мережу на 15 партнерів (більшість в Росії), за допомогою партнерської програми вивів продукт компанії в лыдери у Вірменії, на 30% розширив партнерську мережу в Україні

Заступник директора

з 07.2007 по 02.2009 (1 рік 7 місяців)
Всеукраїнська прокатна компанія АВТО-Драйв, Львів (Прокат автомобілів)

• формував та втілював маркетингову стратегію національної компанії з прокату автомобілів
• займався організацією діяльності у нових регіонах
• відповідав за просування і розвиток бренду, вдосконалення brand-book
• координував роботу всієї автопрокатної мережі
• публічно презентував компанію на виставках, конференціях та інших заходах
• проводив аналіз ринків (автопрокатного, франчайзингового та ін.)
• організовував просування і наповнення сайту, здійснював інтернет-маркетинг
• описував бізнес-процеси компанії для створення спеціалізованого програмного забезпечення, приймав участь у переговорах з ІТ-компаніями і виборі виконавців

Основне досягнення: значне територіальне розширення компанії (з 13 до 22 представництв)

Менеджер з продажу

з 09.2002 по 07.2007 (4 роки 10 місяців)
Львівський дистриб’ютор, ПП, Львів (Дистриб'юторська компанія)

•займався дистрибуцією відомих продуктових марок: Олейна, Lays, Аквамарин, Greenfield та ін.
•впроваджував стандарти викладки виробника на ввіреній території.
•згодом - робота з ключовими клієнтами

Основне досягнення: розвиток продажів у північних районах м. Львова з нуля (1/6 частина міста); суттєве збільшення клієнтської бази компанії.

Картограф

з 01.2000 по 08.2002 (2 роки 7 місяців)
ТзОВ «Пєтруска & Ліга», Львів (Німецько-польсько-українське картографічне видавництво)

• здійснював графічне виконання карт (переважно туристичні плани міст для поліграфії і карти для GPS-навігаторів) у векторному редакторі FreeHand на основі топографічних карт і аеро-фотознімків
• проводив коректуру і редагування виконаних ділянок
• контактував із замовниками в Польщі стосовно технічних моментів виконання роботи

Освіта

Львівський національний університет імені Івана Франка

Кафедра Соціальної та економічної географії; Економіко-географ, викладач., Львів
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)

Диплом з відзнакою
Входив у п'ятірку кращих студентів курсу (з понад 120 осіб)

Додаткова освіта та сертифікати

Продажі по телефону або результативні "холодні" дзвінки

2011, 2 дні

Основи тестування ПЗ (тренінговий центр QA TestLab)

2017, 1 міс

Знання і навички

MS Office Adobe Photoshop Google Analytics Google Ads CorelDRAW HTML WordPress SMM SEO CRM Уміння аналізувати Google amoCRM CMS Інтернет-маркетинг Контент-менеджмент Direct Лідогенерація Холодний продаж SEO-копірайтинг TYPO3 Mantisbt Testlink Аналіз ринків Бізнес аналітика SWOT-аналіз

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Досвід публічних виступів перед великою аудиторією, ведення переговорів, навики СПІН-продажів, здійснення «холодних дзвінків», основи-SEO та інтернет-маркетингу, камеральні дослідження і аналіз ринків, бізнес-аналіз.
Досвід волонтерської діяльності.

Риси: Аналітичний склад розуму, комунікабельність, відповідальність, ввічливість, чесність, життєрадісність. Готовий освоювати нові сфери. Без шкідливих звичок.

Рекомендації: надам на запит.

Мета: віддалена робота з неповним робочим тижнем (до 32 годин)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: