Резюме від 10 грудня 2023 PRO

Аліса

Спеціаліст з внутрішніх комунікацій, івент-, конференц-менеджер, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Event manager

з 05.2023 по нині (11 місяців)
HR PRO, Київ (Пошук персоналу, HR)

1. Планування, організація та реалізація в рамках дедлайнів і бюджетів проєктів та заходів Асоціації

2. Робота з формами реєстрації, запитаннями партнерів, спонсорів та учасників

3. Повна комунікаційна підтримка діяльності асоціації: актуальність лендінгу, консолідація контенту, ведення соц.мереж, e-mail розсилки

4. Ведення проєктної документації, координація договорів, рахунків та актів виконаних робіт

5. Комунікація з іноземними партнерами та учасниками сертифікаційної програми

Проєктний менеджер

з 06.2022 по 02.2023 (8 місяців)
Крила України Нікополь, БФ, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Залучення нових партнерів
- Формувати комерційних/партнерських пропозицій, розробляти формати спонсорської участі
- Ведення проєктів (планування, реалізація, моніторинг проєктних активностей, підготовка проміжних та фінальних звітів)
- Координування проєктної команди
- Робота з донорами, партнерами, грантерами та контрагентами
- Пошук джерел фінансування, писати заявки на фінансування та заповнювати форми на гранти
- Налагоджувати та підтримувати відносини з бізнесом, грантодавцями, встановлювати нові контакти з партнерами та донорами
- Залучати кошти від корпоративних підприємств шляхом переговорів про партнерство
- Підготовка презентацій та інших маркетингових матеріалів, підтримка актуальності сайту
- Підготовка та реалізація Всеукраїнської акції Бойовий Миколай - всім дітям
- Взаємодія з батьками та партнерами
- Написання анонсів (домовленості зі ЗМІ про розміщення)
- Реклама та контент у соціальних мережах.

Посилання на мої статті:
https://apostrophe.ua/ua/pages/blagotvoritelnyj-fond-krylya-ukrainy-nikopol-provodit-vseukrainskuyu-akciyu-boevoj-nikolaj--vsem-detyam

https://ain.ua/2022/10/19/blagodijnyj-fond-kryla-ukrayiny-nikopol-provodyt-vseukrayinsku-akcziyu-bojovyj-mykolaj-vsim-dityam/

Було залучено понад 1 млн грн на подарунки дітям з усієї країни.

Conference & Partnership Manager

з 11.2020 по 06.2022 (1 рік 7 місяців)
Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts, Київ (Онлайн-конференції)

• комунікація зі ЗМІ: робота з існуючою базою ЗМІ та пошук нових партнерів для заходів та подій; постановка ТЗ копірайтеру та дизайнеру з підготовки матеріалів; контроль виходу публікацій;
• розвиток реферальної програми: робота з існуючою базою та залучення нових компаній для участі у партнерській програмі;
• комунікація з лекторами, нагадування про старт курсів; підготовка матеріалів різних форматів (банера, анонси) для соціальних мереж, блогу, розсилки;
• запуск лендингу конференції (підготовка банерів, текстів, заповнення програми);
• складання тематичної сітки, пошук лекторів;
• залучення партнерів та спонсорів до співпраці;
• написання анонсу конференції, публікація у профільних ЗМІ.

Спеціаліст з внутрішніх та зовнішніх комунікацій

з 08.2019 по 11.2021 (2 роки 3 місяці)
Gagarin Group (група IT-онлайн проектів), Київ (IT)

• розвиток та підтримка корпоративних каналів комунікації: складання та реалізація контент-плану; вітання колег із значними подіями у житті (день народження, весілля, народження дитини, річниця роботи), професійними та державними святами; новини компанії;
• розробка та реалізація заходів щодо підвищення лояльності працівників: організація тематичних свят, зустрічей, корпоративних заходів; участь у Марафонах та ін.
• ведення соціальних мереж компанії (Workplace, Instagram);
• підготовка стендів та роздаткових матеріалів для виставок, у яких бере участь компанія;
• впровадження програми «Зелений офіс»;
• реалізація «Лайфстайл календарю» для співробітників компанії;
• реалізація «welcome pack» для нових співробітників компанії (набір брендованої продукції).

Керівник проекту Blackfest Ukranian Coffee Show

з 10.2018 по 07.2019 (9 місяців)
Hoteliero Club, Київ (виставки)

• повна реалізація проекту;
• супровід та підтримка клієнтів, партнерів;
• ведення документообігу за проектом;
• своєчасна комунікація та обмін інформацією з усіма учасниками проекту;
• підготовка та ведення звітності;
• формування програмної частини: таймінги, речники;
• взаємодія зі спікерами: узгодження теми, тез;
• наповнення заходу на веб-сайті проекту;
• підготовка інформаційних матеріалів: анонси, банери тощо;
• поширення анонсів щодо інформаційних партнерів;
• управління розміщенням постів на сторінці заходу у FB для просування проекту;
• складання звітів

Керівник виставкових проектів: • Russian Gaming Week • Betting Trends Forum eSportConf Ukrainian • Щорічний міжнародний IoT-форум

з 10.2017 по 10.2018 (1 рік)
Smile-expo, Київ (международная компания, которая одной из первых начала проводить мероприятия, посвященные инновационным технологиям в бизнесе.)

• постановка завдань виконавцям та керування виконання їх у строк;
• пошук та додавання мінімум 2-3 актуальних новин на сайт проекту;
• напрацювання нових контактів та підтримка співпраці з медіа партнерами, ведення бази медіа партнерів;
• пошук баз даних для роботи відділу продажу;
• ведення бази контактів партнерів/спікерів/медіа та у CRM редмайну;
• контроль активності у СММ;
• мониторинг ринку аналогічних заходів;
• мониторинг спікерів за тематикою;
• підготовка та публікація постів у соціальних мережах з усіх заходів події;
• підготовка та публікація анонсів;
• проведення інтерв'ю зі спікерами та учасниками;
• розсилка листів подяки спікерам, медіа партнерам, учасникам;
• підготовка підсумкового звіту за підсумками заходу;
• публікація підсумкового звіту на сайті заходу/соціальних мережах;
• оновлення всіх банерів на сайтах партнерів;
• розсилка підсумкового звіту по всіх медіа-партнерах – відстежування що розміщують;
• оформлення відео виступу спікерів – викладання на сайті + розсилка по учасникам з анонсом, що відео доступне;
• підсумковий ролик щодо заходів.

Культорганізатор

з 08.2012 по 08.2017 (5 років)
Міський культурно-розважальний центр (м. Павлоград), Павлоград (Маркетинг, реклама, PR)

• організація та проведення заходів, фестивалів, конкурсів;
• написання сценаріїв; проведення соціальних досліджень та опитувань;
• робота з вітчизняними та іноземними фондами та благодійними організаціями;
• підготовка та ведення проектної документації;
• підготовка текстів новин та анонсів заходів;
• складання планів та бюджетів на організацію заходів.

Соціальні проекти:
• участь в Україно – Шведському проекті «Подолання стереотипів через культуру»;
• партнерство у «Школа волонтаріату для локальних громад»;
• організатор та партнер у екологічному проекті зі збору вторинної сировини; участь та ведення проектів у рамках програми грантів «Місто своїми руками» 2014/2015/2016/2017;
• гранатовий проект «Соціальна адаптація дітей сиріт»;
• партнерство у проекті «Будуємо Україну разом: всеукраїнський волонтерський табір».
• Керівник громадської організації Молодіжний центр спілкування "Позитивний Павлоград"

Була ведучою та організатором заходів:
• день міста (10000 чол.)-день шахтаря (для Компанії ДТЕК, від 500 чол.)
• професійні свята та корпоративні вечірки (від 300 чол.)
• тур.зльоти (від 1000 чол.)
• проведення майстер класів, конкурсів, дитячих анімацій та багато іншого.

Освіта

Західнодонбаський інститут економіки та управління

Маркетинг, Павлоград
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Додаткова інформація

Вмію об'єднувати людей; брати на себе відповідальність, переконувати в своїй правоті та визнавати помилки.

Досвід роботи ведучою і сьогодні допомагає мені знаходити спільну мову з різними людьми та комфортно почувати себе, якщо треба проводити презентації або вести переговори.

Можу знайти абсолютно все, навіть якщо це справжній метеорит, який треба придбати на День народження Генерального =)

Вмію бути гнучкою до змін та швидко адаптуватись.

Не володію англійською мовою на достатньому рівні, але маю сертифікат просунутого користувача перекладачами =)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: