• PRO

Наталя

Адміністратор з прийому товару, 16 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Золочів (Львівська обл.)
Готовий працювати:
Золочів (Львівська обл.), Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Укладальник-пакувальник

з 06.2023 по нині (2 роки 2 місяці)
ТзОВ Графіка, Золочів (Львівська обл.) (Видавництво, поліграфія)

Пакування поліграфічної продукції ( упаковка для медичних препаратів).

Оцінювач-експерт

з 11.2021 по 01.2022 (2 місяці)
ПТ "Ломбард "Фінанс", Золочів (Львівська обл.) (Фінанси, банки, страхування)

- Робота в 1С.
- Оцінювання ювелірних виробів та техніки.
- Видача кредитів під заставу ювелірних виробів та техніки.
- Ведення каси.
- Ведення документації.
- Продаж техніки.

Контролер якості

з 07.2015 по 08.2021 (6 років 1 місяць)
ТзОВ Графіка, Золочів (Львівська обл.) (Видавництво, поліграфія)

Контроль якості друкованої продукції ( упаковки для медичних препаратів).

Освіта

Міжнародний інститут економіки та менеджменту

"Бухгалтерський та податковий облік" спеціальність бухгалтер., Харків
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

Ведення бухгалтерського обліку підприємства.

НУ Львівська політехніка

Інститут комп'ютерних технологій,автоматики та метрології; спеціальність"Якість,стандартизація та сертифікація", Львів
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Знання отримані за цією спеціальністю дозволяють вирішувати завдання пов'язані з аналізом причин виникнення браку і розробленням заходів з покращення якості продукції;розробленням і впровадженням систем управління якістю;організацією виробництва за міжнародними стандартами управління якістю.

Додаткова освіта та сертифікати

Навчально-консалтингове підприємство "Орієнтир",курс "Бухгалтерський і податковий облік + 1С:Бухгалтерія8.3"

2021, 3 місяці.

Міжнародний інститут економіки та менеджменту, курс "Управління персоналом", спеціалізація "Кадрове діловодство"

2009, 3 місяці

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Ведення документації
  • Контроль якості продукції
  • Старанність
  • Неконфліктність
  • Користувач 1С
  • Уважність
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність

Знання мов

  • Французька — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Відповідальна,енергійна, швидко навчаюся.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: