- PRO
Наталія
Менеджер з персоналу, 70 000 грн
- Розглядає посади:
- Менеджер з персоналу, Менеджер ресторану, Адміністратор салону краси, Менеджер по роботі з клієнтами, Маркетолог, Адміністратор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 25 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4111511/
Досвід роботи
Керівник підприємства
з 08.2022 по 07.2025
(2 роки 11 місяців)
Corrado s.r.o, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Досвідчений та відповідальний керівник в управлінні закладом за кордоном в Словакії ( Братислава).
Вмію організовувати ефективну роботу команди, контролювати щоденні операційні процеси та забезпечувати високий рівень сервісу. Маю навички бюджетування, підбору персоналу, вирішення конфліктів і покращення внутрішніх процесів. Орієнтована на результат, дисциплінована, з відмінними комунікаційними здібностями.
Основні обов’язки:
•Організація та контроль щоденної роботи закладу
•Підбір, навчання та мотивація персоналу
•Контроль якості обслуговування клієнтів та стандартів роботи
•Ведення обліку, закупівель, контроль витрат
•Робота з клієнтами та партнерами
•Дотримання норм безпеки, гігієни та законодавчих вимог
•Вирішення конфліктних ситуацій та реагування на відгуки
•Планування змін, складання графіків та контроль виконання завдань
Ключові навички:
•Управління персоналом
•Організація процесів
•Комунікація з клієнтами
•Ведення обліку та контроль бюджету
•Вирішення проблем
•Тайм-менеджмент
•Стресостійкість
Вільно володію словацькою мовою.
Заступник директора
з 10.2020 по 04.2021
(6 місяців)
Auto Glass Service, Житомир (Автобізнес та автосервіс)
1. Робота з документами (інформаційно-документальне обслуговування):
- прийом та перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, що передаються керівнику на підпис, їх редагування;
- прийняття вхідної кореспонденції, її передачі на розгляд керівника та подальша передача відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретних виконавців для використання у процесі роботи та/або підготовки відповідей;
- ведення діловодства: складання листів, запитів та інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідні роботи керівника;
- оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та у встановлені строки здачі в архів;
- контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок та доручень керівника підприємства, взятих на контроль.
2. Організаційна робота (бездокументального обслуговування):
- прийом та передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта тощо);
- створення «телефонного іміджу» підприємства та керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації чи завершення телефонних дзвінків;
- Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
- Організація та координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
- підготовка засідань та нарад (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, порядок денний)
- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань та пропозицій працівників;
- Виконання особистих доручень.
3. Кадрове забезпечення:
-оформлення працівників працювати.
Прес-секретар
з 07.2020 по 02.2022
(1 рік 7 місяців)
Удар, політична партія Віталія Кличка, Полтавська обласна партійна організація, Житомир (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Аналіз роботи проектів Житомирської області;
Підготовка та організація заходів;
Участь в з´їздах партії;
Складання стратегії просування;
Регулярне наповнення контентом клієнтських груп і пабліків;
Постійне відстежування та модерація сторінок;
Організація та реалізація рекламних кампаній в соціальних мережах.
Менеджер по продажам
з 06.2020 по 09.2020
(3 місяці)
SM Ukraine, Житомир (Маркетинг, реклама, PR)
Пошук нових клієнтів
Комунікація та перемовини з клієнтами
Підготовка та контроль підписання договорів
Виставлення та контроль оплати рахунків
Підтримка комунікації з клієнтами протягом усього процесу продажу та після нього
Освіта
Державний Університет Житомирська Політехніка
Факультет бізнесу та сфери обслуговування. Фінанси, банківська справа, страхування, Житомир
Вища, з 2016 по 2021 (5 років)
Фінансист входить до найпрестижніших професій сучасності. Фахівці цієї сфери діяльності досить високо цінуються за умови їхньої високої кваліфікації. Такі фахівці відіграють ключову роль у забезпеченні стабільності та процвітання як окремих компаній, так і всієї економіки в цілому. У сучасному світі, де економічні умови змінюються стрімко, а фінансові ринки стають дедалі складнішими, важливість професії фінансиста важко переоцінити.
На глобальному рівні ця професія є важливою для забезпечення фінансової стабільності, розвитку інновацій та зростання національних економік. У світі, де економічна невизначеність є звичною справою, саме фінансисти допомагають компаніям та інвесторам приймати обґрунтовані рішення, які сприяють сталому розвитку та фінансовому успіху.
Додаткова освіта та сертифікати
Онлайн практика в ПриватБанке
4 місяці
Знання і навички
- MS Excel
- MS Office
- MS PowerPoint
- Активные продажи
- Управління командою
- Фінансова грамотність
- Організованість
- Графічний дизайн
- Організація роботи персоналу
- Стресостійкість
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
- Словацька — вільно
Додаткова інформація
Працювала два з половиною роки за кордоном на посаді керівника. Чудово володію словацькою мовою та вмію організовувати роботу персоналу. Здійснювати заходи з соціального розвитку колективу підприємства, розроблення, укладання і виконання колективного договору, проводити роботу щодо зміцнення трудової і виробничої дисципліни та дії сприяння розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників. Під моїм керівництвом було 17 осіб.
Схожі кандидати
-
HR-менеджер
35000 грн, Київ -
HR-менеджер
Київ -
Кадровик
40000 грн, Київ -
Рекрутер
Київ -
Рекрутер
Київ -
Кар'єрний консультант
Київ