- PRO
Igor
Заступник директора, фінансовий директор
- Розглядає посади:
- Заступник директора, фінансовий директор, Комерційний директор, Фінансовий менеджер, Керівник департаменту
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 55 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4113108/
Досвід роботи
Фінансовий директор
з 05.2024 по нині
(1 рік 3 місяці)
Хмельницькрибгосп, ПрАТ, Хмельницький (Сільське господарство, агробізнес)
Компанія займається виробництвом товарної риби (короп, товстолоб, щука, білий амур) та переробкою вирощеної риби.
•Облік і звітність:
•сформована організаційна структура фінансово економічного блоку;
•сформована та, за необхідності, актуалізується облікова політика підприємства;
•ведеться контроль за дотриманням облікової політики;
•програмне забезпечення для ведення управлінського обліку (ведуться переговори по впровадженню ПЗ)
•Здійснюється контроль за:
•правильним та своєчасним оформленням прийому та витрачанням запасів, матеріалів, палива, товарів та інших цінностей;
•за своєчасним складанням звітних калькуляцій собівартості продукції, балансів та бухгалтерської звітності;
•своєчасним стягненням дебіторської та погашенням кредиторської заборгованостей;
•правильним витрачанням фонду оплати праці, нарахуванням та виплатою всіх видів премій, винагород та допомог;
•обґрунтованим та законним списанням з бухгалтерського балансу недостач, втрат, дебіторської заборгованості та основних засобів;
•за своєчасним проведенням інвентаризації коштів, товарно-матеріальних цінностей та розрахунків, а також ревізій у підрозділах підприємства.
•Середньострокове планування:
•проводиться методичне керівництво, розробка форм, шаблонів та документації, порядку та строків проведення робіт;
•організовано загальне керівництво за розробкою планів та бюджетів виробничих підрозділів, бюджету доходів та витрат та руху грошових коштів по підприємству забезпечується узгодженість та взаємна ув'язка бюджетів виробничих підрозділів та служб підприємства;
•відповідні коригування вносяться у бюджети підприємства та виробничих підрозділів у разі зміни виробничо-господарської ситуації;
•береться участь у визначенні потреби в оборотних коштах за елементами та розрахунок нормативів оборотних коштів;
•показники затвердженого фінансового плану та завдання, ліміти оборотних коштів доведені до підрозділів підприємства та здійснюється систематичний контроль за їх дотриманням та виконанням;
•здійснюється контроль за закупівлею товарно-матеріальних цінностей з метою запобігання накопиченню наднормативних запасів;
•Кредитні заявки та заявки на участь у програмах складені та подані у встановлені терміни до установ банків та інших учасників.
•Оперативне планування
•складання та подання керівництву підприємства відомостей про надходження коштів, в платіжні дні реєстри платежів, платіжний календар на тиждень, місяць, звітів про хід виконання основних показників фінансового плану, про стан розрахунків з контрагентами, тощо;
•оперативні наради зі співробітниками фінансово економічної служби проводяться на постійній основі;
•береться участь у нарадах з іншими керівниками;
•береться участь у визначенні фінансових умов під час укладання господарських договорів.
Фінансовий директор
з 04.2023 по 05.2024
(1 рік 1 місяць)
Красногірське, ТОВ, Черкаська обл. (Сільське господарство, агробізнес)
Група компаній до складу якої входять виробничі підприємства сільськогосподарського напряму: молочно-товарна ферма, виробник сільськогосподарської продукції та олійний завод.
•Забезпечення процесу бюджетування, організація та проведення контролю за виконанням бюджетів;
•Фінансове планування господарської діяльності;
•Щомісячна та щоквартальна підготовка управлінської звітності та відповідної презентації за підсумками діяльності компаній;
•Моніторинг та аналіз поточних результатів діяльності компаній;
•Узгодження платежів/договорів, контроль використання грошових ресурсів;
•Управління оборотним капіталом (контроль за оборотністю запасів, розміром дебіторської, кредиторської заборгованості);
•Взаємодія із банківськими установами;
•Координація роботи по підготовці заявок на учась в конкурсах та грантах.
Фінансовий директор
з 08.2022 по 02.2023
(6 місяців)
Інвестиційна група Тайм, Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)
Група компаній до складу якої входять виробничі підприємства сільськогосподарського напряму: молочно-товарна ферма, свинарський комплекс, виробники сільськогосподарських та овочевих культур.
•Забезпечення процесу бюджетування, організація та проведення контролю за виконанням бюджетів;
•Фінансове планування господарської діяльності;
•Управлінський облік господарських операцій. Щомісячна та щоквартальна підготовка управлінської звітності та відповідної презентації про результати діяльності компаній;
•Моніторинг та аналіз поточних результатів діяльності компанії;
•Формування оптимальних схем фінансових потоків, узгодження платежів/договорів, забезпечення
•платіжного календаря; контроль використання грошових ресурсів;
•Управління оборотним капіталом (контроль за оборотністю запасів, розміром дебіторської, кредиторської заборгованості);
•Взаємодія з аудиторськими компаніями;
•Взаємодія з податковими органами;
•Взаємодія із банківськими установами.
Фінансовий директор
з 04.2020 по 08.2022
(2 роки 4 місяці)
Асоціація виробників молока (АВМ), Умань (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Найбільший консультаційний центр у Європі, що поєднує господарства, які спеціалізуються на молочному тваринництві.
•Участь у спільному проекті з IFC (Міжнародна Фінансова Корпорація) у реалізації референтної моделі молочної ферми в Україні у таких галузях, як: облік, планування, управління фінансами, управління персоналом. Проведення аудиту МТФ з метою виявлення недоліків у вищевказаних процесах, пропозиція заходів щодо їх виправлення.
•Фінансовий директор молочно-товарної ферми;
•Забезпечення процесу бюджетування, організація та проведення контролю за виконанням бюджетів за групою підприємств;
•Надання консультацій підприємствам щодо бюджетування та управлінської звітності;
•Аналіз фінансово-господарської діяльності групи підприємств з метою оптимізації діяльності;
•Щомісячна та щоквартальна підготовка управлінської звітності та відповідної презентації про
•результати діяльності підприємств;
•Участь в операційному управлінні молочно-товарних ферм.
Заступник Генерального директора – Фінансовий директор
з 12.2018 по 04.2020
(1 рік 4 місяці)
ТОВ Українська Молочна Компанія, Бровари (Сільське господарство, агробізнес)
Провідний виробник коров'ячого молока; рослинництво: виробництво кормів для тварин та продукції для реалізації.
•Забезпечення процесу бюджетування, організація та проведення контролю за виконанням бюджетів;
•Щомісячна та щоквартальна підготовка управлінської звітності та відповідної презентації про
результати діяльності компанії;
•Моніторинг та аналіз поточних результатів діяльності компанії;
•Формування оптимальних схем фінансових потоків, узгодження платежів/договорів, забезпечення
платіжного календаря; контроль використання грошових ресурсів;
•Управління оборотним капіталом (контроль за оборотністю запасів, розміром дебіторської, кредиторської заборгованості);
•Контроль зовнішньоекономічних операцій; маркетинговий аналіз ринку сільгосппродукції; реалізація готової продукції;
•Взаємодія із банківськими установами.
Начальник відділу економіки та збуту
з 02.2017 по 10.2018
(1 рік 8 місяців)
ДК Укрторф, Киев (Гірнича промисловість)
Провідний виробник торф'яної продукції, що включає чотири заводи з видобутку та переробки торфу, а також три підрозділи з видобутку торфу.
•Організація комплексного вивчення та аналіз фінансово – економічної діяльності підприємств: виробництво, ринки та канали збуту, транспортна логістика, споживачі.
•Управління фінансово-економічними відділами та департаментами продажів структурних підрозділів компанії, підготовка поточних та довгострокових планів виробництва та реалізації продукції.
•Організація збуту продукції, ведення переговорів та підготовка комерційних пропозицій потенційним споживачам, укладання контрактів із споживачами та транспортними компаніями. Забезпечення контролю за своєчасністю відвантаження продукції у встановлені терміни, відповідності обсягу, номенклатурі та якісним характеристикам. Аналіз руху запасів та готової продукції, контроль платіжної дисципліни.
•Аналіз виконання підрозділами бюджетних показників, контроль системи ціноутворення, розробка заходів щодо зниження збитків та непродуктивних витрат, запровадження процедур для ефективного використання капітальних інвестицій та фінансових ресурсів, зниження собівартості продукції; систематичний облік виробничих та економічних показників роботи підприємств.
•Навчання співробітників департаментів продажу та фінансово-економічних відділів.
Заступник Генерального директора з економіки та інвестицій
з 01.2008 по 02.2017
(9 років 1 місяць)
ТОВ Інвестиційно Промислова Спілка, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Корпоративний центр підприємств різних галузей та сфер діяльності – сільське господарство, будівництво, банківська та страхова галузі, сфера послуг та медіа.
•Розробка та впровадження корпоративної звітності щодо групи підприємств з метою надання результатів діяльності як внутрішнім, так і зовнішнім користувачам.
•Детальний економічний аналіз та прогнозування, націлені на формування конкретних рекомендацій для забезпечення зростання фінансово-економічних показників діяльності компанії.
•Організація роботи зі складання звітних та презентаційних матеріалів для поточних та потенційних інвесторів та кредиторів.
•Розробка фінансових моделей, як за існуючими, так і перспективними проектами (виробництво паливних пелет, виробництво козиного молока, готельний бізнес та інші).
•Інвестиційний аналіз капітальних витрат компанії (оцінка проектів, відстеження їх реалізації, аналіз результатів).
•Керівництво взаємодії із зовнішніми організаціями: інвестори, консалтингові та аудиторські компанії.
•Керівництво взаємодії з кредитними організаціями.
•Аналіз та оцінка компаній, проектів, інвестицій, оцінка придбань.
•Керівник проектів, участь у проектних командах, які створюються для реалізації інвестиційних проектів.
•Виявлення резервів зниження собівартості, оптимізації витрат підприємства.
•Операційне керування.
•Ведення та участь у проведенні переговорів.
Начальник фінансово – економічного відділу
з 02.2007 по 01.2008
(11 місяців)
ТОВ Інвестиційна вагонна компанія, Київ (Транспорт, логістика)
Один із лідерів транспортного ринку залізничних перевезень України.
•Бюджет, фінансовий аналіз, бізнес-планування, робота з кредитними установами.
Заступник Головного інженера з економіки
з 05.2005 по 02.2007
(1 рік 9 місяців)
ПФК Прометей, Донецьк (Металургійна промисловість, металообробка)
Провідний постачальник брухту чорних металів на металургійні підприємства.
•Проект розвитку ломозаготівельних та переробних підприємств.
Начальник відділу маркетингу.
з 08.1993 по 09.2004
(11 років 1 місяць)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Донецьк (Фінанси, банки, страхування)
•Управління роботи з клієнтами. Начальник відділу маркетингу.
•Казначейство. Головний спеціаліст.
•Відділ міжнародних платежів. Провідний фахівець.
Начальник відділу маркетингу
з 08.1992 по 08.1993
(1 рік)
ТОВ БІТА, Донецьк (ЗМІ, медіа)
•Просування послуг виробництва телевізійної реклами та фільмів на ринок. Розміщення готової продукції на регіональних та національних телеканалах.
Освіта
Донецький Державний Університет
Факультет «Матеріально – технічне постачання», кваліфікація – економіст, Донецьк
Вища, з 1987 по 1993 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Tacis программа по обучению менеджеров
2004 год Tacis, десятинедельная стажировка в Deutsche Bank AG Frankfurt am Main
Tacis програма з навчання менеджерів Десятитижневе стажування Deutsche Bank AG Frankfurt am Main
2004
Cambridge ESOL Міжнародний сертифікат Фінансовий англійський (advanced)
2010
Знання і навички
- Вміння керувати
- Планувати
- Організовувати
Знання мов
Англійська — просунутий
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Deputy general manager, CFO, Бізнес-асистент
Київ
Повна зайнятість
- Chief financial officer, PJSC "Khmelnytskrybhosp", 1 рік 3 місяці
- Chief financial officer, Krasnogirske LLC, 1 рік 1 місяць
Схожі кандидати
-
Заступник керівника
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Керівник
40000 грн, Київ, Дистанційно -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Заступник директора
Київ, Дистанційно -
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий, операційний директор
Київ -
Заступник фінансового директора
Київ