• PRO

Людмила

Адміністратор, 30 000 грн

Розглядає посади:
Адміністратор, Менеджер з продажу, Помічник керівника
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
45 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 08.2019 по 08.2023 (4 роки)
Аріта, ТОВ, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Менеджер з продажу

з 03.2018 по 07.2019 (1 рік 4 місяці)
ТеплоХолод, торговельна компанія, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Менеджер з продажу

з 09.2017 по 03.2018 (6 місяців)
VD-line, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Адміністратор магазину

з 11.2016 по 07.2017 (8 місяців)
Klastcarpet "Килимовий ярмарок", Вінниця (Роздрібна торгівля)

Торговий представник

з 09.2016 по 12.2016 (3 місяці)
Хайтек, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Помічник керівника

з 04.2014 по 09.2016 (2 роки 5 місяців)
Фортуна-Тютюн, Вінниця (Роздрібна торгівля)

З 07.2014 по 02.2015 працювала керівником торгової точки (ТТ), оскільки основна керівниця перебувала в декретній відпустці.

Обов’язки:

Управління та розвиток мережі (торгово-господарська діяльність, планування, бюджетування, звітність);
Організація та контроль роботи роздрібної мережі;
Управління персоналом: підбір, навчання, кадрова робота;
Контроль товарообігу, відстеження обсягів продажів по товарних групах;
Контроль дотримання правил роздрібної торгівлі, стандартів обслуговування;
Взаємодія з контролюючими та перевіряючими органами.

З 02.2015 по 09.2016 працювала помічником керівника та оператором обліку (Axapta).

Обов’язки:

Контроль наявності та викладки товару в торгових точках, відстеження динаміки продажів;
Проведення переобліків та інвентаризації основних засобів;
Зведене планування, оформлення службових записок і документів;
Формування звітів по виручці;
Надсилання пошти, передача документів до бухгалтерії;
Фотозвіти та щоденні відвідування торгових точок;
Контроль та списання бракованої продукції;
Контроль дотримання стандартів зовнішнього вигляду продавців;
Ведення обліку браку, нестачі та псування товарно-матеріальних цінностей;
Контроль проведення акцій продавцями у торгових точках;
Контроль стану товару в торгових точках.

Освіта

ВТЕІ КНТЕУ

Облік і аудит, бакалавр., Вінниця
Незакінчена вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

"Прорив у продажах. Ефективні переговори."

2019, 3 дні

Знання і навички

  • MS Word
  • Впевнений користувач ПК. MS Word
  • Excel
  • AXAPTA
  • Здатність до навчання
  • Користувач 1С
  • Активний продаж

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Особисті та професійні якості:

комунікабельність та вміння знаходити підхід до будь-якої людини;
грамотна мова та вміння вести переговори;
стресостійкість, зібраність і адекватність;
цілеспрямованість та здатність досягати поставлених цілей;
відповідальність і здатність до самоорганізації;
активна життєва позиція;
прагнення до лідерства;
відповідальність;
водійські права категорії B, С, СЕ;
наявність власного автомобіля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: