• Візитка

Марина

Адміністратор, медичний реєстратор, консультант, 20 000 грн

Розглядає посади:
Адміністратор, медичний реєстратор, консультант, Продавець-консультант, Адміністратор клініки, Мерчендайзер, Оператор на виробництво
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме
Рубанка Марина Григорівна
Дата народження:14.04.1977г.
Адреса проживання: м.Київ, вул. Бальзака 16а.
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел.адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажаний графік роботи: позмінно, не повний робочий день, повний день
Цель: адміністративна робота
Освіта: 1993-1996р. Геологорозвідувальний технікум
Спеціальність: Секретар-референт
2004-2008р.р. Київська Академія статистики, обліку та аудита
Спеціальність: Бухгалтерський облік.

1996-1997р.р.
Київська міська лікарня №17
Посада: мед.реєстратор.
Обов’язки: реєстрація пацієнтів, ведення звітних журналів, статистика, міні АТС.

1998-2000р.р
Центр ендоваскулярної нейрорентгенохірургії АМН України.
Посада: реєстратор., сектретар-референт.
Обов’язки: виконання доручень директора, прийом реєстрація пацієнтів, ведення звітних журналів, статистика, первинна бухгалтерія, текстовий набор наукових робіт лікарів, міні АТС.

2000-2004р.р.
ТОВ «Уні-Транс»
Посада: Секретар-референт
Обов’язки: виконання технічних функцій роботи керівника, первинна бухгалтерія, прийом відвідувачів, телефонне обслуговування, планування своєї роботи, допомога в експорті/імпорті товарів.

2004-2009р.р.
ТОВ «Технолідер»
Посада: Секретар-референт
Обов’язки: виконання технічних функцій роботи керівника, прийом відвідувачів, телефонне обслуговування, планування своєї роботи.

2010р. по теперішній час
АЦСК «Україна»
Посада: адміністратор-реєстрації.
Обов’язки: реєстрація заявок на ЕЦП, блокуваня/розблакування сертифікатів на ЕЦП, реєстрація документів по ЕЦП, виїмка документів, архівація облікових даних, консультація клієнтів.

Професійні навички і знання
• Знання основ діловодства, первинна бухгалтерія
• Впевнений користувач ПК - MS Office (Word, Excel), Internet
• Грамотна усна і письмова мова
• Володіння оргтехнікою, міні АТС
Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість.
Старанність, пунктуальність.
Відсутність шкідливих звичок.
Прагнення до розвитку і професійного росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: