Резюме від 7 грудня 2021 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4134882

Експорт-менеджер, економіст ЗЕД

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу корпоративних фінансів

з 01.2020 по 03.2021 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Харвіст Трейдинг», Киев (вирощування зернових, експорт зернових, молочне скотарство)

01/20-03/21 - керівник відділу корпоративних фінансів ТОВ “Харвіст Трейдинг» - робота із кредитним портфелем компанії, підписання аграрних розписок, проходження кредитних комітетів, залучення фінансування від трейдерів.
08/17-01/20 - фінансовий контролер Mimier trade SA
Поєднувала обов'язки кеш флоу менеджера та екзек'юшн менеджера по торгівлі ПММ. Закупівля і реалізація палива, формування договорів, впровадження системи документообігу, звірка розрахунків, контроль надходження оплат від покупців.

02/14-07/17 - керівник відділу експортних операцій та оперативного обліку зерна ТОВ "Агро Інвест Україна" - документальний супровід експортних операцій, формування платіжних документів для нерезидентів та контроль за їх здійсненням, ведення балансу відвантаження і оплат, робота з митними брокерами, своєчасна підготовка та подача необхідних документів для митного декларування, розрахунок залишків товару на складах та елеваторах, оперативний облік надходження зерна із поля, подання оперативної інформації стосовно ходу збирання врожаю. Починала роботу у ТОВ «Агро Інвест Україна» на посаді аудитора, згодом виконувала функції казначея холдингу (планування руху грошових коштів, облік надходжень за форвардними контрактами, планування операційних витрат). Із листопаду 2015 року працюю в комерційному департаменті.
•2012 - 2014 р.р.: Приватне акціонерне товариство «Гамалія». Посада – бухгалтер з податкового обліку. До сфери обов’язків входило: підготовка податкової звітності з ПДВ; облік розрахунків з покупцями.
•2010 – 2012 р.р.: Український інститут експертизи сортів рослин: посада – завідувач сектору аудиту та внутрішнього контролю. Перевірка фінансово-господарської діяльності суб’єктів, що входять до сфери управління Інституту, моніторинг поточних проблем закладів експертизи. Виконання роботи головного бухгалтера вищестоящого центрального органу виконавчої влади, що ліквідовується за сумісництвом. Зведення та здача консолідованої звітності по системі (94 заклади) до МінАПК та ДКСУ.
•2009 – 2010 р.р.: Український аграрний холдинг: посада – бухгалтер. Проведення платежів у системі «Клієт-банк» та рознесення банківських виписок, валютні операції (продаж). Згортання платежів та ПДВ, підготовка реєстру податкових накладних. Розрахунки з контрагентами, звірка з контрагентами, аналіз заборгованостей. Виставлення рахунків за надані послуги, виписка актів, довіреностей. Ведення обліку основних засобів. В
•З 2008 – 2009 р.р. працювала в OTPbank: Посада-асистент, відділ верифікації клієнтів: сектор авто-кредитів. Працювала державним реєстратором обтяжень рухомого і нерухомого майна; одночасно виконувала завдання, поставлені керівником сектору і керівником відділу.

Освіта

НУБІП

Економічний, Облік та аудит, Киев
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

В 2009 р. закінчила Національний університет біоресурсів і природокористуваня за магістерською програмою за спеціальністю «Економічний контроль суб'єктів підприємницької діяльності». Диплом із відзнакою. Стаціонарне навчання.

Додаткова освіта та сертифікати

Institute of financial accountants, Financial management

2015, 3 місяці

IFRS, Ernst and Young

2019, 2

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Клієнт-Банк MS PowerPoint 1С:Підприємство Email Парус Бухгалтерський облік HCL Notes Операційні системи MD Office СКАРБ Державні реєстри

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

•Ціль: отримати роботу в сфері ЗЕД, на постійній основі; можливість професійного і кар’єрного росту.
Знання мов: українська – рідна; російська – вільно; англійська – розмовний рівень.
•Навики работи з ПК: впевнений користувач; MS Office: Word, Excel, PowerPoint; Internet; E-mail, MD Office, 1-С, Парус, Клієнт-банк, Lotus Notes; робота зі спеціалізованими державними реєстрами.
•Особисті якості: відповідальність, аналітичний спосіб мислення, комунікабельність, оперативність, ініціативність, бажання навчатись новому.
•Інтереси, хоббі: подорожі, художня література, вишивання, психологія.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: