Резюме від 28 березня 2024 PRO

Поліна

Junior Media buyer, керівник відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор ресторану

з 02.2022 по 02.2022 (менш ніж місяць)
Міністерство закордонних справ України, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- контроль додержання належного рівня обслуговування споживачів, правил роботи підприємств громадського харчування, встановленого порядку розрахунків із споживачами та інформування їх про роздрібні ціни
- контроль за технологією та якістю виготовляння їжі, оформленням страв на належному рівні
- організація роботи з оформлення залів, підготовки реклами та інформації для споживачів
- розглядає скарг споживачів, визначання їх обгрунтованість та вживання заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі
- контроль забезпечення санітарного стану виробничих та складських приміщень, залів відповідно до вимог санітарних норм і правил
- контроль додержання працівниками правил і норм виробничої санітарії, трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку
- створення умови для забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей, грошей у касі, технологічного обладнання, меблів, посуду та інших матеріальних цінностей, що знаходяться на підприємстві
- подання щоденних звітів
- аналіз продажів продукції, удосконалення меню, затвердження страв та меню
- пошук, співбесіда та прийняття кандидатів на роботу

Керівник відділу продажу та клієнтської підтримки

з 10.2020 по 02.2022 (1 рік 4 місяці)
FoodEx – доставка раціонів правильного харчування. icefood - доставка готової замороженої продукції, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- робота із СRM системою на базі 1С та Bitrix
- контроль коректності внесення інформації до 1С
- встановлення та контроль виконання плану продажів
- аналіз та систематизація клієнтської бази
- вирішення конфліктних ситуацій та рекламацій з клієнтами
- внесення оплат до СRM та контроль заборгованості
- складання щотижневої та щомісячної звітності з продажу 2х напрямків
- Складання інструкцій по роботі для клієнтів-менеджерів
- Складання графіка роботи клієнт-менеджерів
- Впровадження нових програм мотивації співробітників
- контроль виконання поставлених завдань кухня-логістика-клієнт-менеджер (КМ)
- контролює відповідність діалогів КМ поточним положенням, стандартам, скриптам та правилам
- якісне донесення інформації щодо змін, нововведень у компанії, а також контроль за прийняттям у роботу КМ цих змін
- розподіл заявок та клієнтів серед менеджерів відділу
- аналіз та підбір персоналу
- участь у опрацюванні нових страв
- розробка акцій та систем лояльності для клієнтів
- робота з ВІП-клієнтами компанії
- налагодження роботи між відділами
- знання стандартів роботи кухні, кухарів, приготування страв з ТК
- знання постачальників продукції для виробництва
- знання систем управління контролем якості ISO та ХАССП

Менеджер з туризму, візовий менеджер

з 04.2019 по 08.2020 (1 рік 4 місяці)
Туристична компанія "Алмарі Тур", Київ (Туризм)

- підготовку та презентація туристичного продукту
- робота з документами
- проведення зустрічей з партнерами та клієнтами компанії
- консультація з усіх засобів зв'язку (телефон, месенджери, пошта)
- ведення ділового листування
- робота в CRM системі
- робота зі зірками українського шоу бізнесу
- виконання плану продаж
- консультація та збір документів для оформлення віз до Китаю, Японії, Кіпру.
- подання документів до консульства Китаю, Японії, Кіпру.
- обробка запитів
- підбір пакетного туру
- складання індивідуального туру
- підбір та бронювання готелів
- пошук та робота з новими партнерами
- допомога у підборі авіа квитків

Консультант

з 02.2018 по 08.2018 (6 місяців)
Фаворит спорт, Киев (Розничная торговля)

- консультирование клиентов по услугам компании
- продажа электронных лотерей
- поддержание в чистоте помещения
- ведение документации
- составление отчетов о проделанной работе
- ведение деловой переписки
- соблюдение кассовой дисциплины

Секретар, помічник керівника, старший адміністратор, старший касир, помічник фін

з 06.2014 по 12.2017 (3 роки 6 місяців)
Київський Дельфінарій Немо, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

-Пошук, оцінка, підбір штатного персоналу
-Оцінка якості персоналу
-адаптація нових співробітників
-контроль проходження стажування кандидатів
-облік робочого часу співробітників
-бюджетування проектів
-контроль руху коштів
-контроль та виконання поставлених завдань керівником
-Врегулювання конфліктних ситуацій з гостями
-ведення запису на послуги підприємства
-ведення ділового листування
-організація корпоративних заходів
-прийом, розподіл вхідної/вихідної інформації, телефонних дзвінків, документації
-продаж послуг підприємства
-ведення особових справ співробітників

Освіта

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (НПУ)

Соціальна робота, Київ
Вища, з 2012 по 2015 (3 роки)

КМТК

Соціальна робота, Київ
Середня спеціальна, з 2008 по 2012 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси англійської мови

3 год

Laba, менеджер по продажам

2020, 1 месяц

Laba, директор по продажам

2021, 2 мес

Laba, бренд-менеджер

2021, 1,5 мес

Курси шведської мови

1 рік

Знання і навички

MS Office Пользователь Internet Email CRM Работа с оргтехникой Битрикс24 Работа с факсом Мини-АТС Управление персоналом (до 40 человек) Опыт продаж Управління персоналом Ведення переговорів Ведення CRM Стратегічне планування Користувач 1С Управлінські навички Уміння аналізувати Самостійне прийняття рішень Розвиток продажу

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Шведська — середній

Додаткова інформація

Зараз живу в Швеції, тому прошу контактувати зі мною через Вайбер [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), Телеграмм @PolinkaDukhota або WhatsApp [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Мою гарний досвід в керівництві та продажах. Зараз розглядаю можливість занурення в арбітраж, тому буду рада за пропозиції для новачка.
Спілкуюсь англійською вільно, рівень між В2 та С1.
Будь ласка, не соромтесь та задавайте всі питання, які вас цікавлять.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: