- PRO
Тетяна
Менеджер з обслуговування юридичних осіб, 18 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 47 років
- Місто проживання:
- Бориспіль
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4177505/
Досвід роботи
Начальник відділу підтримки клієнтів малого бізнесу
з 11.2018 по нині
(6 років 9 місяців)
АТ ПУМБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Організація процесу роботи і координація діяльності співробітників відділу по залученню , обслуговуванню та продажу продуктів корпоративним клієнтам; розробка системи мотивації; установлення ключових планових показників і контроль їх виконання; організація необхідних навчальних заходів; формування клієнтських портфелей існуючих і потенійних корпоративних клієнтів; організація та контроль здійснення/супроводження операцій корпоративних клієнтів; участь в переговорах , зустрічах з діючими і потенційними клієнтами.
Провідний фахівець підтримки клієнтів малого бізнесу
з 09.2017 по 10.2018
(1 рік 1 місяць)
ПАТ "ПУМБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Надання інформаційних та консультаційних послуг діючим і потенційним клієнтам корпоративного бізнесу по продуктам, послугам і сервісам банку; продаж продуктів/послуг/сервісів для корпоративних клієнтів; ідентаифікація (верифікація) клієнтів, виявлення оперцій, що підлягають фінансовому моніторингу; оперативне і своєчасне опрацювання запитів клієнтів; відкриття і супроводження рахунків корпоративних клієнтів: карткових, депозитних, в національній та іноземних валютах; консультація та супровід зовнішньоекономічних операцій клієнтів.
Освіта
Академія муніципального управління
Менеджер організацій, Київ
Вища, з 1995 по 2000 (4 роки 7 місяців)
Знання і навички
- Користувач ПК
Додаткова інформація
Резюме
Глитень Тетяна
Дата народження: 06.08.1978
Тел. [
E-mail [
Проживання: м. Бориспіль
Освіта:
У 2000 році закінчила Академію муніципального управління і отримала повну вищу освіту за спеціальністю „Менеджмент організацій” та здобула кваліфікацію менеджера –економіста. Під час навчання в Академії отримала функціональну спеціалізацію „ Державне управління та місцеве самоврядування”, пройшла стажування – практику в органах державної влади та місцевого самоврядування.
Досвід роботи:
09.2017- по нинішній час - Менеджер по роботі з юридичними особами Перший Український Міжнародний Банк (Digital Bank)
09.2007-09.2017 ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» відділення у м. Бориспіль.
Посади: бухгалтер-контролер, головний спеціаліст з обслуговування юридичних осіб.
Функціональні обов’язки: відкриття поточних, депозитних рахунків клієнтів-юридичних осіб, формування та ведення справ з юридичного оформлення рахунків, здійснення ідентифікації клієнтів, ведення рахунків клієнтів: внесення готівки на рахунки, опрацювання платіжних доручень,установка клієнт-банку на робочому місці клієнта, перевірка документів для купівлі - продажу валюти на МВРУ та перерахування згідно валютних контрактів, оформлення документів за запитами клієнтів. Оформлення та супроводження депозитів, корпоративних карток, зарплатних проектів. Консультування та перехресні продажі банківських продуктів,
Звірка касових оборотів та залишків готівки на рахунках операційної каси відділення. Оформлення документів та проведення операцій щодо оприбуткування/списання цінностей. Оформлення документів та проведення операцій по зарахуванню коштів та соціальних допомог на рахунки клієнтів відділення. Оформлення документів та проведення операцій по завантаженню/ розвантаженню банкоматів, проведення операцій щодо підкріплення/інкасації відділення готівкою, закриття операційного дня відділення.
04.2005 - 04.2007 ТОВ "Ратібор-Техно"
Посади: Спеціаліст по закупках і продажах, заступник комерційного директора,
Функціональні обов’язки: пошук потенційних і робота з постійними покупцями і продавцями. Відслідковування цінових коливань на цукровому ринку. Щоденна робота з базою клієнтів, підготовка комерційних пропозицій для кожного окремого клієнта. Відпрацювання комерційних пропозицій, постановка задач менеджерам по продажам, експедиторам, контроль їх виконання. Щоденний аналіз рину коливань цін, попиту та пропозицій, вироблення стратегії роботи відділу на короткий період часу, прогнозування тенденцій, підготовка комерційних звітів.
02.2003 - 05.2005 ТОВ "Компанія "Слов`янский торговий дім"
Посада: спеціаліст по закупках і продажах
Функціональні обов’язки: робота з існуючою базою клієнтів, пошук і залучення нових клієнтів, супроводження доставки товару, відслідковування вчасності оплати, заборгованості, оформлення супровідних матеріалів. Облік фактичних виробничих витрат товариства, облік щоденного фактичного руху товарних запасів по складу, робота в системі клієнт-банк, облік дебіторської та кредиторської заборгованості.
Професійні и особистісні якості:
Відповідальність, організаторські вміння, досвід керівництва, вміння працювати в команді, вміння швидко навчатись, комунікабельність, орієнтованість на клієнта .
Інші резюме цього кандидата
- PRO
18 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- начальник відділу підтримки клієнтів, АТ ПУМБ, 6 років 9 місяців
- Головний спеціаліст з обслуговування юридичних осіб, ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК, 10 років
Схожі кандидати
-
Direct-менеджер
15000 грн, Київ -
Junior product manager
Київ -
Економіст, менеджер, юрист
Київ -
Менеджер малого та середнього бізнесу
50000 грн, Київ -
Фахівець з обслуговування юридичних осіб
Київ, Петропавлівська Борщагівка, Чайки (Бучанський р-н) -
Клієнт-менеджер
30000 грн, Київ, Черкаси, Дистанційно