- PRO
Катерина
Бухгалтер
- Розглядає посади:
- Бухгалтер, Помічник керівника, юрист, Помічник керівника, Помічник адвоката, Менеджер з продажу, Діловод, Менеджер роботи з клієнтами, Бухгалтер з первинної документації, Оператор 1C, Помічник приватного виконавця
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 29 років
- Місто проживання:
- Кривий Ріг
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Кривий Ріг
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4193288/?puid=41
Досвід роботи
Помічник керівника
з 09.2021 по 04.2025
(3 роки 7 місяців)
Фізична особа-підприємець, Кривий Ріг (Приватні особи)
Юрист
з 09.2019 по 08.2021
(1 рік 11 місяців)
ТОВ «ТУРУК КОМПАНІ», Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Помічник керівника
з 11.2017 по 09.2019
(1 рік 10 місяців)
ТОВ «НВП «ПРОМГІДРОМАШ»», Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Секретар
з 03.2017 по 06.2017
(3 місяці)
АО "Альфа Лекс", Кривий Ріг (Юриспруденція)
Секретар
з 12.2016 по 03.2017
(3 місяці)
Приймальня депутата, Кривий Ріг (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Освіта
КЕІ ім. Вадима Гетьмана
Факультет: Економіки та управління, Спеціальність: Публічне управління та адміністрування, Кривий Ріг
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)
КЕІ ім. Вадима Гетьмана
Факультет: Юридичний, Спеціальність: Правознавство, Кривий Ріг
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
BCA. Академія консалтингового бизнесу. Курси і тренінги для юристів.
07.2022-08.2022
Сервіс Главбух. Бухгалтерський облік підприємства + 1С
03.2022-06.2022
Знання і навички
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Висока працездатність
- Активність
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
- Формування листів, запитів, комерційних пропозицій, претензій, протоколів. Ведення та облік усієї вхідної та вихідної документації.
-Робота зі статутними документами компанії.
-Договірна робота, формування доручень, специфікацій, додатків до Договорів
- Впевнене володіння програмами Microsoft Office.
-Проходження процедури акредитації, а також участь у тендерах на постачання обладнання, та на надання послуг на тендерних майданчиках підприємств групи Метінвесту (SAP ARIBA), ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (SAP INTEGRA), Ferrexpo (ПрАТ «Полтавський ГЗК», ТОВ «Еристівський ГЗК, ТОВ «Еристівський ГЗК, державні тендери.
-Відрядження на комбінати в інші міста
- Робота з бухгалтерською документацією, первинна документація в 1С.
- Створення презентацій, робота з графічними редакторами.
- Спілкування з клієнтами. Контроль за документооборотом та упорядкування документів.
-Ведення профілю компанії у Instagram.
- Робота з митними органами, торгово-промисловою палатою та з логістичними компаніями. Формування документів для вивезення за територію України, а також для ввезення товарів з-за кордону.
-Документальний супровід угод з іноземними компаніями, ВЕД контракти. Зовнішньоекономічна діяльність з Турцією, країнами Європи та Азії.
-Робота за банківськими рахунками, валюта
-Робота з рекламними агенствами. Створення логотипів та фірмових бланків.
-Виконання особистих доручень керівника
Схожі кандидати
-
Бухгалтер
Дистанційно, Київ, Кропивницький -
Бухгалтер
Дистанційно -
Бухгалтер
Дистанційно, Житомир, Бердичів -
Головний бухгалтер
Дистанційно -
Бухгалтер, менеджер, молодший логіст
30000 грн, Дистанційно -
Головний бухгалтер
Дистанційно