Резюме від 1 жовтня 2019

Анна

Помощник руководителя, административный менеджер, 27 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар секретаріату (центральний офіс)

з 11.2018 по нині (5 років 6 місяців)
ТОВ «Епіцентр», Київ (Роздрібна торгівля)

- прийом телефонних дзвінків
- документообіг
- робота з SRM програмами
- отримання/відправка, реєстрація та розподілення кореспонденції
- виконання адміністративної роботи
- координація процесів роботи в офісі
- допомога у виконанні завдать керівництва

CEO’s Personal Assistant

з 10.2017 по 10.2018 (1 рік)
Простір «mOre», Київ (Транспорт, логістика)

•Координація та участь в усіх процесах створення mОre space.
•Організація ділових зустрічей;
•Ведення документообігу;
•Координатор в процесі будівництва;
•Касир, ведення обліку фінансів компанії;
•Організація та супровід заходів (event-manager)
•Виконання службових та особистих задач керівника

Персональний асистент Генерального директора (Максима Бахматова)

з 10.2013 по 06.2017 (3 роки 8 місяців)
ВДНГ, Київ (Виставкова діяльність)

планування робочого дня керівника;
організація та участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах, ведення протоколів і складання необхідних документів за результатами зустрічей, переговорів.
складання таймингу щодо організації проведення співбесід підбору персоналу для підприємства (150 осіб за три дні).
здійснення короткочасних службових відряджень за вказівкою керівника для вирішення окремих питань;
підтримка ефективності роботи офісу у відсутність керівника;
підготовка репортів за результатами виконаної роботи;
бронюваня отелів, Ж/Д та авіа квитків;
оформлення віз (британська, американська);
організація і підготовка стендів до найбільшої офлайн конференції в Україні – Iforum-2016, 2017рр.;
Progect manager будівництва адміністративного корпусу ВДНГ та ковозвркінгу ВДНГ tech;
планування і підрахунок бюджету окремих робіт на підприємстві;
документообіг (розгляд, контроль і підготовка поступаючої кореспонденції до керівника) ;
організація прийомів відвідувачів;
координація і контроль робочих груп, постановка задач і звітність;
замовлення кур'єрської доставки;
організація та проведення новорічного корпоративу підприємства.
виконання особистих завдань керівника.

Освіта

НАКККіМ

Документознавець, спеціаліст з кадрових питань та державної служби, Київ
Вища, з 2011 по 2014 (2 роки 10 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office MS PowerPoint Email MS Outlook Знання офісних програм Бітрікс24 Google Google Drive Google Календар - досвід ведення переговорів, - ПК на рівні впевненого користув

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Іспанська — початковий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

МЕТА: Отримання цікавої і перспективної роботи в стабільній компанії на посаді з адміністративно-розпорядчими функціями. Прагну реалізувати свій досвід і отримані знання, знайти подальшу можливість самореалізації і підвищення професійного рівня за гідну оплату праці.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
конфеденційність; здатність швидко орієнтуватися в різних ситуаціях; кмітливість, енергійна, наполеглива, комунікативна зі здоровим почуттям гумору; маю досвід організаторської роботи; передбачливість, вміння попередити бажання свого керівника з метою економії його часу,
без шкідливих звичок

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: