• PRO

Ліля

Бухгалтер, економіст

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
30 років
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Дистанційно, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 08.2019 по нині (6 років)
ТОВ "ВВА", Тернопіль (Роздрібна торгівля пальним)

- Ведення бухгалтерського та податкового обліку (облік ПДВ (реєстрація ПН), акцизний податок (реєстрація АН), розрахунок заробітної плати, ведення розрахунків з контрагентами)
- Подання фінансової, податкової та статистичної звітності до контролюючих органів (Ф. №1, декларація з ПНП, 1 ДФ, 11-МТП, 1-Підприємнцтво, 2-Інвестиції, 1- торг; декларація з ПДВ, звітність з ЄСВ, декларація з акцизного податку);
- Ведення обліку та подання звітності ФОП 2-3 група - єдинників.

Бухгалтер з обліку виплати орендної плати

з 11.2017 по 07.2019 (1 рік 8 місяців)
Агрохолдинг Мрія, Тернополь (Сільське господарство, агробізнес)

- Облік розрахунків з пайовиками (нарахування орендної плати, перевірка відомостей на виплату ОП продукцією рослинництва та відображення їх в обліку, формування операцій по виплаті ОП за готівку та перерахування по банку);
- Формування декларацій та подання їх до податкових органів;

Бухгалтер з обліку основних засобів

з 11.2016 по 11.2017 (1 рік)
Агрохолдинг Мрія, Тернополь (Сільське господарство, агробізнес)

1. Проведення поступлення ОЗ та МНМА.
2. Самостійне ведення обліку основних засобів, МНМА, НМА в повному обсязі в системі 1С версія 8:
- введення в експлуатацію (від контрагента, безоплатне отримання, надлишки)
- вибуття ОЗ (продаж, безоплатна передача, списання)
- проведення амортизації, консервації/розконсервації, комплектації/розкомплектації, модернізації, переоцінки ОЗ
3. Ведення застави (лізинг, кредит під заставу майна, товарний кредит) та оренди, розрахунок орендної плати.
4. Підготовка даних згідно до запитів керівництва.
5. Проведення інвентаризації, оформлення її результатів, звіряльних відомостей, написання протоколів.
6. Складання статистичної (річна форма 11-ОЗ)звітності

Освіта

Тернопільський національний економічний університет

Факультет: Облік і аудит. Спеціальність: Облік і правове забезпечення підприємницької діяльності., Тернополь
Вища, з 2015 по 2017 (1 рік 6 місяців)

Тернопільський національний економічний університет

Економіки і управління, Тернополь
Незакінчена вища, з 2013 по 2015 (1 рік 9 місяців)

Економіст в промисловому підприємстві

Галицький коледж ім. В. Чорновола

Економіка підприємства, Тернополь
Середня спеціальна, з 2010 по 2013 (2 роки 9 місяців)

Диплом з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

Консалтингова компанія "Бізнес-центр"

2014, 3 місяці

Консалтингова компанія "Бізнес-центр"

2016, 1 місяць

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • 1С:Підприємство
  • Windows

Знання мов

Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: