- PRO
Ірина
Бухгалтер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 26 років
- Місто:
- Бориспіль
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4276686/
Досвід роботи
Бухгалтер, логіст
з 02.2024 по 03.2025
(1 рік 1 місяць)
ТОВ СК Центр, Суми (Будівельна промисловість, деревообробка)
Бухгалтерія (первинна документація):
• Ведення первинного документообігу в програмі BAF (рахунки, видаткові накладні, акти, довіреності).
• Перевірка, облік та реєстрація первинних документів (рахунків, накладних, актів, договорів).
• Контроль правильності оформлення документів відповідно до чинного законодавства.
• Обробка та внесення даних у бухгалтерську програму.
• Звірка взаєморозрахунків із контрагентами, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
• Контроль своєчасного отримання та повернення оригіналів документів.
• Адміністрування вхідної та вихідної кореспонденції.
• Робота в системі «Клієнт-банк»: підготовка та проведення платежів, рознесення банківських виписок.
Логістика:
• Організація та координація транспортних перевезень.
• Пошук та взаємодія з перевізниками.
• Контроль своєчасного відправлення та доставки вантажів.
• Оформлення та ведення супровідної документації (подорожні листи, ТТН, договори-заявки).
• Контроль правильності заповнення товарно-транспортних накладних.
• Взаємодія з перевізниками та клієнтами.
• Вирішення спірних ситуацій та форс-мажорних обставин під час перевезень.
Додаткові обов’язки:
• Підготовка та оформлення договорів, контрактів.
• Виконання доручень керівництва.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 12.2022 по 02.2024
(1 рік 2 місяці)
Sitv, Суми (Телекомунікації, зв'язок)
• Консультація клієнтів у торговому залі та по телефону щодо підключення, тарифних планів та умов надання послуг інтернету та телебачення.
• Оформлення договорів, ведення клієнтської бази, контроль коректності внесення даних у CRM-систему.
• Продаж обладнання (роутери, приставки тощо) та додаткових послуг компанії.
• Обробка звернень клієнтів, допомога у вирішенні технічних і сервісних питань.
• Робота зі скаргами та запереченнями, пошук оптимальних рішень для клієнтів.
• Взаємодія з технічним відділом для організації підключень та усунення несправностей.
• Виконання адміністративних та організаційних доручень керівництва.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 05.2022 по 12.2022
(7 місяців)
Прем'єр, АН, Суми (Нерухомість)
• Консультація клієнтів щодо оренди, купівлі та продажу нерухомості.
• Пошук і підбір актуальних об’єктів відповідно до потреб клієнтів.
• Ведення переговорів із власниками нерухомості та потенційними покупцями/орендарями.
• Підготовка та розміщення оголошень на онлайн-платформах і маркетплейсах.
• Ведення та просування сторінок компанії в Instagram та Facebook, створення контенту.
• Обробка вхідних запитів та здійснення «гарячих» дзвінків клієнтам.
• Оформлення первинної документації.
• Виконання адміністративних обов’язків та організаційних доручень керівництва.
Бухгалтер
з 01.2021 по 02.2022
(1 рік 1 місяць)
Efsol, Суми (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• Ведення первинного документообігу в програмі 1С:8 (рахунки, акти виконаних робіт, акти звірки, накладні, договори).
• Перевірка та обробка документів від контрагентів, контроль правильності їх оформлення.
• Проведення звірки взаєморозрахунків із контрагентами.
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, робота з простроченими платежами.
• Нарахування заробітної плати, податків, соціальних внесків, лікарняних, відпускних.
• Формування та подання платіжних доручень у системі «Клієнт-банк».
• Ведення банківських операцій.
• Виконання інших бухгалтерських завдань та доручень керівництва.
Бухгалтер
з 07.2020 по 11.2020
(4 місяці)
ТОВ «Сервісресурс», Суми (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• Ведення первинного документообігу в програмі 1С:8 (рахунки, накладні, акти виконаних робіт, акти звірки з контрагентами).
• Формування та обробка податкових накладних, імпорт даних у систему M.E.Doc.
• Перевірка та коригування договорів, актів виконаних робіт та актів звірки для точності та відповідності вимогам.
• Приймання, реєстрація та обробка вхідної/вихідної кореспонденції.
• Контроль правильності оформлення та своєчасності подачі документів.
• Робота з простроченою дебіторською заборгованістю, вжиття заходів для її погашення.
• Співпраця з контрагентами щодо вирішення питань по взаєморозрахунках та уточнення даних.
Менеджер з продажу
з 07.2019 по 03.2020
(8 місяців)
Compservice, Суми (Роздрібна торгівля)
Робота з клієнтами в торговому залі та по телефону, створення замовлень, продаж товарів, оформлення замовлень у постачальника, прийом товару.
Мерчендайзер
з 09.2018 по 11.2018
(2 місяці)
Агентство мерчандайзингу, Харків (Маркетинг, реклама, PR)
Планування та здійснення регулярних візитів до роздрібних торгових точок; викладання товару згідно з планом та дотриманню стандартів; дотримання договірних умов з мережами; контроль залишків товару, термінів реалізації залишків, ротація продукції; контроль наявності цінників; робота зі звітністю (в тому числі фотозвітність).
Адміністратор
з 07.2018 по 09.2018
(2 місяці)
Stal 2, Суми (Краса, фітнес, спорт)
Відкриття та закриття спортивного клубу; консультація клієнтів; адміністративні обов‘язки (відповідати на телефонні дзвінки, продаж абонементів, спортивного харчування, напоїв); замовлення продукції для продажу у постачальників; ведення звітності.
Оператор контакт-центру
з 11.2017 по 12.2017
(1 місяць)
Dealist, Харків (Телекомунікації, зв'язок)
Прийом та обробка телефонних викликів; надання інформації та здійснення вихідних викликів; робота з базами даних.
Офіціант, член бригади ресторану FreshLine
з 04.2016 по 07.2016
(3 місяці)
FreshLine, Суми (Готельно-ресторанний бізнес)
Спілкування та розрахунок з покупцями; приготування сендвічів, напоїв та іншої їжі; прибирання.
Освіта
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Управління та адміністрування. Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Харків
Вища, з 2017 по 2019 (1 рік 10 місяців)
Машинобудівний коледж Сумського державного університету
Економіка підприємства, Суми
Середня спеціальна, з 2014 по 2017 (2 роки 10 місяців)
Знання і навички
- 1С
- MS Office
- M.E.Doc
- Клієнт-Банк
- BAF
- Lardi Trans
- Пошук кандидатів на Work.ua
- Пошук кандидатів на Rabota.ua
- Уміння швидко засвоювати нову інформацію
- Заповнення ТТН
- Ведення первинної бухгалтерської документації
- Бажання вчитися і розвиватися
- MS Excel
- Користувач 1С
- 1С:Бухгалтерія
Схожі кандидати
-
Бухгалтер
35000 грн, Бориспіль, Дистанційно -
Бухгалтер
Бориспіль -
Провідний інженер кадрового забезпечення, діловодство, бухгалтер
Бориспіль, Київ -
Бухгалтер (громадське харчування, ресторан)
Бориспіль, Київ -
Помічник бухгалтера, оператор ПК
Бориспіль -
Бухгалтер
Бориспіль, Київ