• PRO

Анастасія

Адміністратор

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
28 років
Місто:
Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор офісу

з 08.2021 по нині (4 роки)
256 Devs, Outsource company, Кропивницький (IT)

Виконувала обов'язки офіс-адміністратора + обов'язки рекрутора.
У вересні 2022 років пішла в декрет

Менеджер

з 03.2020 по 10.2020 (7 місяців)
МаксиМарин, Кропивницький (Сільське господарство, агробізнес)

- холодні продажі
- зв'язок з постійними клієнтами, підготовка документів для продажу
- презентація продукту

Адміністратор офісу

з 06.2017 по 03.2020 (2 роки 9 місяців)
Інтелект-Центр, ПП, Кропивницький (IT)

- робота з партнерською мережею, розширення партнерської мережі, мотивація партнерської мережі;
- організація зборів, семінарів, презентацій, навчань, сертифікацій;
- документообіг у партнерській мережі (договори, акти, рахунки);
- організація дозвілля партнерської мережі (поїздка, пікнік, театр, майстер-клас, флеш-моб, квест, вечірка, день народження тощо)
- ведення табеля працівників, контроль за дотриманням дисципліни;
- Підбір персоналу (анкети, вимоги);
- Підтримка в актуальному стані WEB-сайту, сторінок у соціальних мережах та каналу на YouTube;
- Дизайн реклами, поліграфії, зв'язок зі ЗМІ та поліграфістами.

Головний бухгалтер

з 02.2016 по 06.2017 (1 рік 4 місяці)
Садовий кооператив "ім.Тимірязєва", Кропивницкий (Кировоград) (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Організація всього бухгалтерського обліку в організації. Нарахування та видача зарплати працівникам. Оплата рахунків. Обов'язки касира. Ведення обліку понад 500 ділянок кооперативу.

Освіта

ХНТУСГ ім.Петра Василенка

Облік і аудит, Кропивницкий (Кировоград)
Вища, з 2017 по 2018 (1 рік)

Закінчила Комерційний технікум за спеціальністю "Бухгалтерський облік", вступила на 3 курс ЦНТУ для отримання ступеня бакалавра, після закінчення вступила до вищезазначеного інституту та отримала червоний диплом магістра "Обліку та аудиту".

Знання і навички

  • MS PowerPoint
  • Email
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • Opera
  • MS Access
  • Mozilla Firefox
  • Outlook Express
  • Express
  • Планирования работы и организации процесса труда;
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Ведення CRM
  • Адміністрування офісу
  • Доброзичливість
  • Організованість
  • Чесність
  • Цілеспрямованість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Я хочу знайти ту команду якій буду корисна і яка дасть мені можливість вчитися чомусь новому. Я вмію і люблю аналізувати, організованувати колектив, влаштовувати тимбілдінги і просто свята. Дуже відповідальна, справедлива і старанно.
Продажі по телефони - не для мене.

Зараз знаходжусь в декретній відпустці по догляду за дитиною, до грудня 2025.
Тому поки шукаю неповну зайнятість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: