• PRO

Олена

Керівник (e-commerce), digital-маркетолог, 48 000 грн

Розглядає посади:
Керівник (e-commerce), digital-маркетолог, Керівник з маркетингу, Інтернет-маркетолог, Керівник відділу продажу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of E-Commerce /Кризове управління

з 03.2025 по 06.2025 (3 місяці)
ТопТренд (роздрібна торгівля), Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Формат: віддалена співпраця (Українська компанія)
Причина завершення проєкту: компанія закрила напрямок.
Основні обов’язки та досягнення:

Побудова та оптимізація бізнес-процесів для e-commerce маркетплейсах (Rozetka, Prom (4 сайти).
Стратегічне управління онлайн-продажами.
Кризове управління: у другий місяць збільшила обіг на 38%, скоротила витрати, сформувала нову команду, налагодила облік
Розробка та впровадження фінансової звітності та внутрішніх процедур.

Технічні навички:
Платформи: Пром, Бітрікс24, 1С, CRM, SailPlay, БакКуб
Аналітика: Google Analytics
Маркетинг: SEO, SMM, Meta Ads, Google Ads

Додаткова інформація:

Досвід ефективної віддаленої роботи
Вміння працювати з мультикультурними командами та міжнародними проєктами
Зараз мешкаю в Естонії
Контактний номер (Естонія): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Зверніть увагу: сайт не дозволяє ввести номер неукраїнського формату.

Head of E-Commerce | Спеціаліст з цифрового маркетингу Естонія

з 03.2020 по 03.2025 (5 років)
Marc&André, Київ (Роздрібна торгівля)

Head of E-Commerce | Спеціаліст з цифрового маркетингу. Досвід дистанційної роботи.

Зараз я мешкаю в Естонії, але варто зазначити, що на сайті немає можливості додати номер іншої країни. Мій естонський номер [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Професійний досвід
Marc & André, міжнародна компанія
Україна (2,5 роки) / Естонія (2,5 роки)

Створення та запуск двох e-commerce сайтів з нуля для міжнародного бренду, що призвело до значного зростання онлайн-продажів.
Розробка та впровадження стратегій digital-маркетингу, включаючи email-маркетинг, SMM, SEO, контент-маркетинг та платне просування.
Оптимізація користувацького досвіду та конверсій (CRO), що дозволило підвищити конверсію та покращити показники утримання клієнтів.
Розробка та впровадження системи KPI для аналізу та підвищення ефективності маркетингових активностей і продажів.
Управління процесами інтернет-торгівлі, включаючи оптимізацію бізнес-процесів, роботу з платформами Бітрікс, 1С, CRM, та системами лояльності.
Постійний контроль і координація роботи інтернет-магазину: від асортименту та ціноутворення до логістики та customer service.
Впровадження та оптимізація фінансових процесів, включаючи бухгалтерський облік та фінансовий рух в рамках онлайн-торгівлі.

Основні досягнення:
Успішний запуск і розвиток двох онлайн-магазинів, збільшення продажів на 30% в перший рік після запуску.
Розробка ефективної маркетингової стратегії, яка збільшила кількість органічного трафіку на 40%.
Оптимізація клієнтського шляху, що знизило показник відмов на 15% і збільшило середній чек на 20%.

Ключові навички:
Цифровий маркетинг: email-маркетинг, SMM, SEO, контент-маркетинг, платне просування, онлайн PR.
CRO (оптимізація конверсій): Розробка та впровадження стратегій для збільшення конверсій та покращення користувацького досвіду.

Стратегічне планування: Побудова довгострокових стратегій розвитку та робота з KPI для оцінки ефективності.

Управління проектами: Досвід управління командою та координації роботи інтернет-магазинів на різних етапах розвитку.

Бізнес-процеси: Побудова та оптимізація бізнес-процесів e-commerce з нуля, управління онлайн-торгівлею, впровадження CRM-систем.
Фінансове управління: Налагодження бухгалтерського обліку та фінансового руху, розробка та впровадження фінансових стратегій.

Технічні навички:
Платформи: Бітрікс, 1С, CRM, Sailplay.
Аналітика: Google Analytics, Яндекс.Метрика.
SEO та SMM: Інструменти для аналізу та просування сайтів.
Додаткова інформація:
Досвід роботи в віддаленому форматі.
Уміння працювати в мультикультурних командах та з міжнародними проектами.
Готовність до нових викликів і розвитку.

E-commerce. Директор з маркетингу

з 02.2019 по 01.2020 (11 місяців)
Завод-виробник посуду «Manna Ceramics»., Київ (Роздрібна торгівля)

•Створення відділу маркетингу з нуля.Ребрендинг сайту компанії, складання ТЗ для написання SEO-оптимізованих текстів. Розробка інтернет-магазину.

Популяризація продукту та бренду компанії. Партнерські програми.Розробка бізнес-процесів, маркетингової стратегії та плану.Консолідація дій усіх відділів для досягнення результату (збільшення продажів і підвищення впізнаваності).

Рекламні кампанії у соцмережах (таргетинг, аналіз звітів про витрачений бюджет).
SMM стратегія. Розвиток роздрібної торгівлі через соцмережі (Facebook, Instagram).Digital стратегія, PR-стратегія (популяризація бренду, робота з репутацією, сервіс і робота з клієнтами).
Організація та участь у виставках (Україна та за кордоном), форумах, ярмарках.

E-mail маркетинг (складання плану розсилок, вибір візуалів, покращення відсотка відкриття листів). Курирування 3 роздрібних магазинів. Написання скриптів для менеджерів з продажу.

Ведення документообігу та контроль платежів.Через карантин не було оплати праці, тому змушена була залишити посаду.

Директор з маркетингу

з 01.2017 по 01.2019 (2 роки)
Biotus, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Створення відділу маркетингу з нуля, управління персоналом: дизайнер, SMM-менеджер, копірайтер, таргетолог.Розвиток соціальних мереж компанії (Facebook, Instagram) з нуля.Запуск і аналіз таргетованої реклами в (Facebook, Instagram), аналітика рекламних кампаній.
Повне адміністрування інтернет-магазину: контроль актуальності даних, внесення змін, завдання копірайтерам, контроль виконання, хостинг і доменне ім’я, робота з технічною підтримкою.
Знання технічних варіантів реалізації систем для електронної комерції, розуміння ІТ-архітектури рішень, необхідних для цієї галузі. Розробка та запуск двох міжнародних проектів (biotus.ru, biotus.kz). Контроль SEO-оптимізації.
E-mail маркетинг, сегментація аудиторії В2В та В2С.Контроль оновлень акцій, налаштування воронки продажів.Контроль бюджетів та своєчасних оплат. Розробка активностей для залучення та утримання клієнтів. Креативний підхід до задач маркетингу, розробка та впровадження нових продуктів.
Перехід у компанію «Manna Ceramics» за запрошенням.

Менеджер проектів

з 01.2015 по 01.2017 (2 роки)
Ювелирный Дом ZARINA, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Основні обов’язки: аналіз конкурентів, аналіз діяльності магазинів власної роздрібної мережі, мерчендайзинг магазинів власної роздрібної мережі (Україна), ведення та розвиток напрямку «Скупка/обмін дорогоцінних металів», написання методичних посібників та продуктових тренінгів, навчання персоналу за напрямками: скупка, стандарти компанії, робота з клієнтом та презентація колекцій.
Робота з діючими постачальниками (обладнання, декор, упаковка) та пошук нових постачальників.

Магазин NATKINA (Швейцарія) / розвиток бренду (написання ТЗ для сайту компанії, розробка маркетингових програм для залучення клієнтів, робота з соцмережами), мерчендайзинг магазину, аналіз показників, формування цінової політики, підбір асортименту/ротація.

Інші заняття

з 01.2002 по 01.2016 (14 років)
Приватні особи, Київ (Приватні особи)

2013-2016 – Генеральний директор мережі ломбардів «Сундук»
2006-2013 – Мережа ломбардів «Комод». Головний експерт-оцінювач дорогоцінних металів, куратор бізнесу (дорогоцінний метал) методист, внутрішній аудитор.
2002-2006 – КЮЗ («Київський Ювелірний Завод»). Приймальниця замовлень (оцінювач дорогоцінних металів).

Освіта

Приватний вищий навчальний заклад “Міжнародний Слов’янський університет, Харків”.

Фінанси та аудіт, Харків
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

• Фонд «Інституту Фондового Ринку та Управління» НО НП «Ліга Ломбардів» Національна комісія з підвищення кваліфікації керівників ломбардів.
• Підвищення кваліфікації за навчальним курсом «Основи оцінки дорогоцінних металів та виробів з них» у Державній пробірній службі України
• Приватний вищий навчальний заклад “Міжнародний Слов’янський університет, Харків”. Фінанси
• Citi Business School – навчальний курс «Мерчандайзинг»
• Citi Business School (екстернат) – спеціалізація: «Управління та економіка сучасного підприємства: Управління маркетингом»

Додаткова інформація

Чому я?
Легка на підйом, однаково вільно працюю як в офісі, так і «в полі». Я яскраво виражена «офлайн» людина. Оцінюю людей за результатами та здатна зрозуміти, оцінити, виміряти та вплинути на конкретний вклад кожного члена команди.
Я «жива», позитивна, чесна людина, трудоголік і певною мірою «перфекціоністка», при цьому вмію відстояти свою позицію, приймати самостійні рішення і нести за них відповідальність.
Мені подобається моє життя, і в цілому я люблю людей. Попри все, робота для мене не найголовніше, але я відповідально «тримаю фронт», за який взялася.

Не боюся роботи, яка не входить в посадову інструкцію. Я НЕ формаліст, і НЕ бюрократ, хоча і відповідатиму за свої рішення. Розумію, що успішний бізнес будується навколо клієнта, а не навколо самих правил. Людина, яка розуміє і вміє «зробити», а не просто «робити». Знаю, що не можна «майже перепригнути» і здатна «дожати» там, де потрібно. Не шукаю виправдань у зовнішніх обставинах, а шукаю можливості для їх вирішення.
Вмію бути самостійною у межах своїх обов’язків. Я можу підтримати, надихнути, але при цьому сказати «ні» і відстояти свою позицію. Грамотна людина, яка вміє писати простою та зрозумілою мовою.

Розумію і добре оперую такими поняттями, як маржа, націнка, операційний прибуток, рентабельність продажів, аналітика, роздріб / опт / SMM (ERR), SEO-оптимізація, інтернет-магазин і для мене не існує проблем із зв’язком, де б я не знаходилась.

Я однозначно командний гравець. Вмію знаходити розумний баланс між прийняттям недосконалості та необхідністю зробити новий виток «шліфування процесу».
У мене немає корони, є реальні результати в минулому, але я не зациклена на своєму резюме.
Розумію, що цінність у тому, що «буде», а не в тому, що «було».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: