• PRO

Юлія

Директор з персоналу

Розглядає посади:
Директор з персоналу, Виконавчий директор, HR generalist
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор департаменту персоналу

з 03.2023 по нині (2 роки 5 місяців)
ТДВ «Альянс Україна», Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Загальне управління та безпосереднє виконання функцій Департаменту персоналу Компанії,
• Забезпечення вчасного та відповідного підбору персоналу,
• Забезпечення та виконання вчасного та коректного кадрового діловодства (у відповідності до законодавства України та вимог Allianz Group),
• Комунікація з державними органами за відповідними питаннями,
• Ведення аналітики поточного стану ринку праці, розробка методів реагування на відповідні зміни,
• Розробка та підтримання систем заохочення співробітників Компанії,
•Забезпечення відповідності політик та процедур Компанії вимогам, стандартам і правилам Allianz Group (включно із відповідною корпоративною звітністю).

Операційний директор

з 01.2021 по 12.2022 (1 рік 11 місяців)
ТОВ «Карбон Інвест», Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

• Оперативне керування Компанією
• Проведення переговорів з партнерами та клієнтами
• Реалізація стратегічних цілей компанії та ключових показників розвитку.
• Активна участь у підвищенні рентабельності бізнесу.
• Підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії.
• Планування та бюджетування діяльності, аналітика.
• Проведення заходів, спрямованих на збільшення продажів
• Участь у тендерах (держ.закупівлі)

Директор

з 06.2016 по 06.2021 (5 років)
ТОВ «Аграріан Фуд Технолоджиз Продакшн», Київ (Харчова промисловість)

• Оперативне управління Компанією
• Здійснення контролю за виконанням внутрішніх регламентів, інструкцій та технологій усіма співробітниками компанії. Сюди входять планування та звітність, робота із завданнями, проектами, регламентами тощо.
• Проведення переговорів з партнерами та клієнтами
• Реализація стратегичних цілей Компанії та ключовых показників з розвитку.
• Активна участь у підвищенні рентабельності бізнесу.
• Підвищення конкурентоспроможності та прибутковості підприємства.
• Планування та бюджетування діяльності, аналітика.
• Вибудовування ефективної системи планування для всієї команди
• Проведення заходів, спрямованих на збільшення продажу
• Курування всіх процесів виробництва (два заводи)
• Повний супровід експортного продажу продукції Компанії

Директор по персоналу

з 05.2015 по 06.2016 (1 рік 1 місяць)
Концерн Bears Food Ingredients, Київ (Харчова промисловість)

• Регламентації бізнес-процесів у сфері управління персоналом (підбір, адаптація, мотивація, оцінка, навчання тощо).
• Забезпечення дотримання політики Компанії у сфері підбору та адаптації персоналу; контроль якісного та своєчасного закриття вакансій.
• Вибір оптимальних джерел пошуку кандидатів на різні вакансії.
• Самостійний пошук кандидатів на ключові позиції.
• Організація ефективної комунікації із внутрішнім замовником.
• Взаємодія з рекрутинговими компаніями, ЗМІ, Інтернет-ресурсами.
• Ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення, відпустки, переклад, службові розслідування тощо), автоматизація кадрового діловодства
• Організація та контроль адаптаційних заходів: проведення адаптаційних семінарів, дотримання внутрішніх процедур з адаптації.
• Планування бюджету на подбір та адаптацію.
• Збір та надання якісної та своєчасної звітності, моніторинг ринку праці.
• Навчання персоналу (як внутрішнє, так і зовнішнє).
• Формування кадрового резерву Компанії.
• Формування посадових інструкцій працівників підприємств, положень про підрозділи, тощо
• Участь у організації виробничо-господарської діяльності підприємства, фінансових та трудових витрат, мобілізації резервів виробництва.
• Контроль чисельності працівників підприємства. Оптимізація організаційної структури та штатної чисельності Групи Компаній. Формування штатного розкладу та аналіз ФОП.
• Розробка процесу взаємодії Служби персоналу з іншими підрозділами Підприємств.
•Звітність засновникам компанії.

Директор по персоналу

з 08.2013 по 11.2014 (1 рік 3 місяці)
КП «Міжнародный аэропорт Донецьк імені С.С. Прокоф’єва», Донецьк (Транспорт, логістика)

•Керівництво департаментом управління персоналом (штат 2000 працівників)
• Автоматизація кадрового діловодства.
• Контроль за веденням кадрового діловодства (прийом, звільнення, відпустки, переклад, службові розслідування тощо)
• Побудова системи та автоматизація обліку робочого часу працівників підприємства.
• Розроблено та впроваджено: Порядок кадрового діловодства, Положення про пошук та підбір персоналу, Положення про прийом та звільнення працівників, Порядок оформлення залучення співробітників до роботи у вихідні та святкові дні, Положення про мотивацію персоналу, Політика навчання персоналу.
• Розроблено Кодекс корпоративної етики.
• Розроблено систему ефективних внутрішніх комунікацій (інфодошки, корпоративну газету тощо).
• Навчання персоналу (як внутрішнє, так і зовнішнє).
• Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід (топ-менеджмент).
• Приведення штатної та тарифної сітки Підприємства нормам та вимогам Класифікатора професій та Регіональної/Галузевої угод.
• Формування кадрового резерву Компанії.
• Формування посадових інструкцій працівників підприємства.
• Контроль чисельності працівників підприємства.
• Розробка процесу взаємодії Служби персоналу з іншими підрозділами Підприємства.
• Підготовка та надання звітності як внутрішньої, так і зовнішньої (центр зайнятості, статистика, фонд соціального страхування).
• Аналіз ФОП.

Начальник відділу персоналу

з 01.2013 по 11.2014 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "КОМПАНІЯ «ДОНБАСШАХТОБУД", Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Організація HR відділу із нуля.
• Аудит та автоматизація кадрового діловодства.
• Контроль за веденням кадрового діловодства (прийом, звільнення, трудові договори, відпустки, табельний облік робочого часу тощо).
• Розробка, впровадження бізнес-процесів з пошуку та відбору персоналу.
• Розробка процесу взаємодії Служби персоналу з іншими підрозділами Компанії.
• Оцінка персоналу.
• Формування кадрового резерву Компанії.
• Контроль табельного обліку робочого дня.
• Формування штатного розкладу та контроль чисельності співробітників підприємства.

Начальник відділу персоналу

з 09.2011 по 05.2012 (8 місяців)
ТОВ "АЛЬТКОМ ГРУП", Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Кадрове діловодство (прийом, звільнення, трудові договори, відпустки, табельний облік робочого часу тощо).
• Впровадження бізнес процесів із прийому та звільнення персоналу.
• Підготовка документів та супровід процесу отримання іноземними громадянами дозволу на працевлаштування в Україні.
• Формування штатного розкладу та контроль чисельності співробітників підприємства.
• Аналіз ФОП.

Директор по персоналу

з 09.2010 по 04.2011 (7 місяців)
ТОВ "КОЛБИКО", Донецьк (Харчова промисловість)

• Керівництво HR Службою
• Автоматизація процесу кадрового діловодства. Контроль за веденням кадрового діловодства (прийом, звільнення, договори, відпустки, табельний облік робочого часу тощо).
• Розробка, впровадження бізнес процесів з пошуку та прийому персоналу, навчання, оцінки.
• Розробка процесу взаємодії Служби персоналу з іншими підрозділами Компанії.
• Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід (рядовий персонал, менеджмент середньої ланки, топ-менеджмент).
• Розробка посадових інструкцій.
• Аналіз ринку праці. Формування кадрового резерву Компанії. Оцінка персоналу
• Формування штатного розкладу та контроль чисельності співробітників підприємства.
• Аналіз ФОП. Бюджетування витрат за персонал.

Директор по персоналу

з 03.2007 по 08.2009 (2 роки 5 місяців)
ПО "Донкредит", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

• Організація HR служби з нуля.
• Аудит та автоматизація кадрового діловодства.
• Контроль за веденням кадрового діловодства (прийом, звільнення, договори, відпустки, табельний облік робочого часу тощо).
• Розробка, впровадження бізнес-процесів з пошуку та прийому персоналу, навчання, оцінки.
• Розробка процесу взаємодії Служби персоналу з іншими підрозділами Компанії.
• Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід (рядовий персонал, менеджмент середньої ланки, топ-менеджмент).
• Розробка посадових вказівок.
• Аналіз ринку праці. Формування кадрового резерву Компанії.
• Розробка програми адаптації, контроль адаптації нових працівників у трудовому колективі.
• Розробка системи мотивації.
• Організація внутрішньокорпоративних заходів та свят.
• Формування штатного розкладу та контроль чисельності співробітників підприємства.
• Аналіз ФОП. Бюджетування витрат за персонал.

Освіта

Донецький Національний Технічний Університет

Фінанси, Донецьк
Вища, з 2001 по 2003 (2 роки)

Донецький Національний Університет

Факультет романо-германської філології, спеціальність - англійська мова та література, Донецьк
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Знання і навички

  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS Outlook
  • Outlook Express
  • HCL Notes
  • 1С УПП
  • Коминтех
  • Express

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Увлечения: чтение, фитнес

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: