- PRO
Юлія
Помічник керівника
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Бізнес-тренер, фахівець з корпоративного навчання, HR-директор, HR-менеджер, Адміністратор, Бухгалтер, Менеджер роботи з клієнтами, Менеджер з продажу
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 28 років
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4535927/?puid=32429
Досвід роботи
Помічник бухгалтера
з 02.2024 по нині
(1 рік 6 місяців)
ТОВ Супровід, Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Обовʼязки:
- ведення первинноі документаціі (рахунки, видаткові, акти виконаних робіт)
робота в 1С, клієнт-банку
- проведення бухгалтерського аудиту;
- подання звітності;
- ведення електронної книги доходів;
- інформування щодо зміни в податковому законодавстві;
- консультування клієнтів компанії, переписка з ними по питанням бухгалтерії.
Рекрутер
з 11.2023 по 02.2024
(3 місяці)
Project Labs, Дніпро (IT)
розробка та впровадження стратегії управління персоналом в тісній співпраці з відповідальними керівниками;
онбординг та адаптація співробітників, удосконалення цих бізнес-процесів;
проведення мотиваційних тренінгів і зустрічі one-to-one з працівниками компанії;
визначення ризиків вигорання працівників та розробка заходів для його уникнення;
впровадження корпоративної культури.
Рієлтор
з 11.2022 по 02.2023
(3 місяці)
Агенство нерухомості Kvadratgroup, Дніпро (Нерухомість)
Обізнаність у ринку нерумості;
Навички в оцінці нерумості;
Вміння укладати угоди;
Вміння оформляти різні види договорів, розбиратися в документації.
Завідувач канцелярії
з 02.2022 по 11.2023
(1 рік 9 місяців)
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Керівник відділу якості
з 06.2021 по 10.2021
(4 місяці)
Юридичний центр, Дніпро (Юриспруденція)
Вдосконалення фармацевтичної системи якості центру;
Забезпечення ефективного функціонування процесів юридичного обслуговування клієнтів;
Розробка щомісячних показників роботи центру;
Проведення оцінки ризиків;
Спілкування з клієнтами;
Впровадження автоматизованих систем управління процесів системи якості.
Помічник керівника підприємства
з 08.2017 по 02.2019
(1 рік 6 місяців)
Комунальне підприємство "Бюро обліку майнових прав та діяльності з нерухомістю", Днепр (Послуги для населення та бізнесу)
Функціональні обов’язки:
— виконання особистих дорученнь керівника;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— облік роботи співробітників;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Провідний фахівець з документаційного забезпечення
з 07.2015 по 05.2017
(1 рік 10 місяців)
ООО "МА "ДНЕПРОПЕТРОВСК", Днепр (Готельно-ресторанний бізнес)
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.
Освіта
Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
Правоохоронна діяльність, Дніпро
Вища, з 2019 по 2021 (1 рік 8 місяців)
Університет державної фіскальної служби України (УДФСУ)
Факультет підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції, Ірпінь
Вища, з 2015 по 2019 (4 роки)
Митна безпека
Фінансові розслідування
Юрист
Дніпропетровський транспортно-економічний коледж
Документознавство, Днепр
Середня спеціальна, з 2012 по 2015 (3 роки)
Знання і навички
- MS Access
- WordPad
- Уміння аналізувати
- Управлінські навички
- Систематизація процесів
- Журналістика
- MS Excel
- MS Office
- Ведення архіву документів
- Ініціативність
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Робота в команді
- Робота з великим обсягом інформації
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- MS Word
- Користувач 1С
- MS PowerPoint
- АСКОД
- Формування зведених таблиць
- Ведення CRM
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Проведення офлайн і онлайн тренінгів з різних напрямків
Участь у створенні навчальних програм
Участь у проектах відділу навчання: розвиток системи наставництва, кадрового резерву, школи керуючих торгових точок, розвиток системи дистанційного навчання та і т.п.
Проведення співбесід з оцінки навичок продажів у потенційних кандидатів для роздрібної мережі компанії
Проведення іспитів за результатами випробувального терміну з працівниками роздрібної мережі
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
Дніпро -
Начальник управління, помічник депутата
80000 грн, Дніпро, Київ -
Адміністратор рецепції
Дніпро -
Адміністратор рецепції
50000 грн, Дніпро -
Помічник керівника
50000 грн, Дніпро -
Адміністратор рецепції
Дніпро