- PRO
Тетяна
Помічник директора, 37 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 33 роки
- Місто проживання:
- Обухів
- Готовий працювати:
- Київ, Обухів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4553503/
Досвід роботи
Начальник відділу обліку майна та аналітики
з 09.2024 по нині
(11 місяців)
Київ-Дніпровське МППЗТ, ПрАТ, Київ (Транспорт, логістика)
Менеджер з майнових питань
з 02.2024 по 09.2024
(7 місяців)
ПрАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ", Київ (Транспорт, логістика)
Організація ведення обліку майна Товариства.
Організація оформлення прав власності на нерухоме майно Товариства.
Організація обліку правовстановлюючих документи про право власності на нерухоме майно, робіт з оформлення документів для реєстрації права власності на нерухоме майно Товариства.
Підготовка зведених звітів для направлення їх до уповноваженого органу управління на підставі даних отриманих від філій Товариства.
Підготовка інформаційних листів, методичних рекомендацій, інструкцій з майнових питань Товариства.
Розробка планів та заходів щодо організації та ефективного проведення робіт з оформлення документів оформлення документів для реєстрації права власності на нерухоме майно Товариства.
Організація, координація та моніторинг роботи філій Товариства в частині виконання завдань та функцій щодо майнових питань, покладних на відділ.
Провідний інженер
з 01.2023 по 02.2024
(1 рік 1 місяць)
філія "Вокзальна компанія" АТ "Укрзалізниця", Київ (Транспорт, логістика)
Опрацювання та аналіз пакетів документів щодо розпорядження майном (списання, переміщення).
Підготовка наказів, розпоряджень, актів, що регулюють відносини філії та інших виробничих підрозділів філії.
Опрацювання вхідних документів та доручень начальника відділу.
Збір інформації з та виробничих підрозділів.
Секретарь руководителя
з 02.2021 по 12.2022
(1 рік 10 місяців)
Регіональна філія "Південно - Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця", Київ (Транспорт, логістика)
- Організація роботи та контроль дотримання вимог діловодства заступника директора виконавчого регіональної філії.
- Організація діяльності заступника директора виконавчого регіональної філії, щодо планування ним робочого часу, забезпечення проведення нарад, зустрічей, поїздок.
- Одержання, попередній розгляд і доведення до виконавців кореспонденції заступника директора виконавчого регіональної філії.
- Забезпечення своєчасної підготовки документів та матеріалів до засідань, нарад та зустрічей.
- Організація телефонних переговорів заступника директора, прийом і передача телефонограм, запис в час його відсутності прийнятих повідомлень і доведення до відома їх змісту.
- Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.
- Формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечує їх зберігання і в установлених терміни здає до архіву.Ведення та контроль виконання доручень заступника директора.
Інспектор з кадрів
з 10.2018 по 02.2021
(2 роки 4 місяці)
Київ-Петрівська філія ПрАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ", Київ (Транспорт, логістика)
Виконую обов'язки секретаря
Секретар + інженер виробничо-технічного відділу
з 12.2016 по 10.2018
(1 рік 10 місяців)
Київ-Московська флія ПрАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ", Київ (Транспорт, логістика)
Прийом, реєстрація, облік, збереження і розсилання документації (що надходить, що надсилається, а також внутрішньої); оперативний пошук і видачу інформації за документами.
Передача і прийом інформації та службової кореспонденції за допомогою технічних засобів зв’язку (телефон, факс, e-mail).
Контроль за виконанням працівниками філії виданих наказів та розпоряджень, а також своєчасним розглядом і поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надходять до виконання, перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, що передаються керівнику на підпис.
Здійснення оформлення наказів про відрядження працівників.
Забезпечення робочого місця директора необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими приладами, створює сприятливі умови для його продуктивної роботи.
Організація прийому відвідувачів, сприяє оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.
Організація діловодства на філії відповідно до стандартів і нормативно-методичних документів.
Оформлення подорожнього листа на автомобілі.
Ведення обліку паливно-мастильних матеріалів
Освіта
Національний університет харчових технологій
Біотехнології та екологічного контролю, Киев
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)
Кафедра «Біохімії та екологічного контролю».
отримала диплом магістра за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища», присвоїли кваліфікацію «еколог».
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Користувач Internet
- MS Outlook
- Робота з оргтехнікою
- HCL Notes
- Megapolis.DocNet
Додаткова інформація
Характер спокійний, урівноважений, доброзичлива, комунікабельна, активна,пунктуальна, стресостійка, відповідальна. Готовність до навчання та вдосконалення знань.
Шкідливих звичок не маю.
Інтереси
Спорт, книги, подорожі.
Схожі кандидати
-
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
Київ, Бровари -
Асистент директора
Київ -
Рецепціоніст
Київ -
Офіс-менеджер
25000 грн, Київ -
Офіс-менеджер
Київ -
Офіс-менеджер
30000 грн, Київ