- PRO
Анна
Маркетолог, 60 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 44 роки
- Місто проживання:
- Інші країни
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/468132/
Досвід роботи
CEO&founder
з 01.2016 по 04.2022
(6 років 3 місяці)
INmotion promo agency, Киев (Маркетинг, реклама, PR)
Консультант з маркетингу, брендингу, PR та мерчандайзингу, копірайтер
Досвід роботи в галузі маркетингу 18 років над проектами різних напрямів діяльності.
Консалтінг та маркетинговий супровід проектів від створення проекта з нуля, до повної інтеграції на цільовий ринок. Проводила тренінги з розвитку креативу для дизайнерів.
Організація фото-сессій, прослуховуваннь, виступів музикантів, концертів та конкурсів - повне адміністрування на території України.
Організація та проведення івентів різного формату: пресс-конференції, свята, корпоративи, вечірки, камерні івенти, виставки, музичні конкурси, конкурси караоке за участю українських зірок.
Медіапланування, та проведення рекламних кампаній у соціальних мережах, пресі, ТБ, радіо, в мережі інтернет, зовнішня реклама, та ін. Ведення сторінок у соціальних мережах, сайтів, наповнення, та розкрутка.
Організація з’вязків з громадськістю, івентів та прес-конференцій із ЗМІ: глянцеві видання, ТБ (Новий канал, 1+1, Перший, Україна, СТБ, М1, М2, Уніан ТБ, 24 канал, 112 Україна, та ін; новинні, інформаційні, та профільні інтернет-ресурси, портали; радіостанції.
Співпраця із потужними українськими радіо-холдингами UMH group, BRG, медіа-холдингом Burda Ukraine, розробка бренд-буків, та концепцій ресторанів, мережевих магазинів, статті та копірайт у галузях психологія, мода та краса, спорт, здоров’я.
Маркетинговий супровід, співпраця з проектами та партнерами: Психотерпаевт Олена Рихальська, магазини Sadolin у Дніпрі, АБВ-техніка, Житомирскі Ласощи, ресторани: Іль Патіо, Планета Суші, Фрайдіз, Бізнес Радіо, Діджей фм, Джем Фм, Авторадіо, Радіо Алла, видання Ліза, Отдохни, Saveurs, MarieClaire, Elle, Vogue, Playboy, Обозреватель, Бебифотостар
Співпрацювала також:
http://konnov.ua/ - адвокатське об’єднання “Коннов і Созановський”
https://woman.ua/
[
[
[
[
[
[
[
[
[
https://kartatapotata.ua/ukr/
Директор з маркетингу
з 12.2014 по 01.2016
(1 рік 1 місяць)
Мережа ресторанів Баркас. Буфет Победа., Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
- проведення фото-сесій (самостійно та із залученням підрядників);
- організація та проведення івентів; організація творчих та кулінарних майстер-класів, гастро-вечірок; організація рекламних кампаній;
- ведення сторінок у соціальних мережах; редагування сайту;
- Розробка макетів зовнішньої рекламі, соціальних мереж, поліграфії;
- Оформлення залу, елементів декору.
- Музичне оформлення (фонова музика); організація виступів музикантів;
- організація бартерних зв'язків та заходів зі ЗМІ (глянцеві видання; Новий канал, 1+1, Україна, СТБ, ICTV).
- перемога у проекті "Найкращий Ресторан" з Русланом Сенічкіним, номінація "Найкращий рибний ресторан", Національна Премія "Сіль";
- Проведення моніторингів конкурентів.
- Формування плану заходів на рік, місяць. щомісячна звітність.
Креативний директор
з 11.2013 по 03.2014
(4 місяці)
CITYHOTEL, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
Планування та координація робіт із проведення рекламних кампаній та визначення витрат на їх проведення.
Розробка концепції рекламної кампанії та проектів. Створення рекламних звернень, слоганів.
Підготовка рекламних матеріалів: ескізів, текстів, сценаріїв, оригінал-макетів: слайдів, фільмів, відео та аудіозаписів, ін.
Розміщення у виробництво POSM, каталоги, листівки та ін. друковані матеріали, носії зовнішньої реклами та сувенірної продукції.
Зв'язки із громадськістю та засобами масової інформації, з друкарнями, рекламними агенціями, студіями, іншими організаціями.
Організація та проведення івентів.
Формування та ведення бюджету відділу реклами та PR. Розробка календарного плану заходів.
Розробка інструкцій щодо використання рекламних матеріалів., бренд-буку, посадових інструкцій, мотивацій, форм звітності свого відділу.
Формування рекламно-інформаційних стратегій та заходів щодо просування послуг в Інтернеті.
Створення контенту та наповнення сайту, ведення сторінок у соціальних мережах.
Бренд-менеджер
з 02.2013 по 06.2013
(4 місяці)
Бурда-Україна, Київ (Видавництво, поліграфія)
Видання в робочому пакеті: "Ліза", "Отдохни", SAVEURS, "Отдохни-Зірки", "Ліза-Гороскоп", "Люблю Готувати", "Смачні Рецепти", "Приємного Апетиту"
Реалізація політики просування Брендів Видавництва на ринку читачів: івенти, промо-акції, участь у виставках, медіа-спонсорство
Планування, пошук нових каналів комунікацій
Розробка та реалізація ATL- та BTL-заходів. Моніторинг конкурентів, проведення рекламних кампаній.
Керівник відділу просування
з 09.2011 по 12.2012
(1 рік 3 місяці)
ОДО "ЖЛ" (Житомирскі ласощі), Київ (Роздрібна торгівля)
Розробка та реалізація програм зі стимулювання збуту, національні акції для лінійного роздрібу, промо-акції.
Узгодження акцій та витрат на маркетинг у регіонах.
Контроль проведення та аналіз ефективності заходів, що проводяться у регіонах.
Розробка програм лояльності для ЕТК, персоналу торгових точок, мотиваційні програми.
Формування та ведення бюджету відділу трейд-маркетингу.
Планування, облік, розробка та замовлення POS-матеріалів, рекламного обладнання, торговельного обладнання, промо-форми.
Розробка стандартів викладення продукції на фірмовому торговому обладнанні.
Розробка навчальних матеріалів для ЕТК та ТМ., розробка інструкцій з викладення продукції в РТТ для ТА.
Розробка мерчандайзинг-буку, бренд-буку., розробка мотиваційних програм для ЕТК та відділу трейд-маркетингу.
Впровадження всеукраїнських акцій для кінцевого споживача у роздробі.
Розробка та проведення акцій та BTL у ВІП-роздробі (національні мережі)
У підпорядкуванні регіональні бренд-менеджери: проведення співбесід кандидатів, розробка посадових інструкцій, мотивацій, форм звітності. Постановка цілей. Контроль подання звітів від територіальних менеджерів щодо: витрачання маркетингового бюджету, проведення локальних акцій, встановлення та ефективності використання фірмового обладнання.
Event-менеджер
з 02.2011 по 09.2011
(7 місяців)
УМХ Радіогруппа, Київ (ЗМІ, медіа)
- підтримка концертів, фестивалів, кінопоказів, спільних тематичних заходів (за 8-ми радіостанціями).
- організація участі у виставках
- менеджмент проведення всеукраїнських акцій, менеджмент івентів,
- організація спільних вечірок
- замовлення футболок, курток, банерів, поліграфії
Спеціаліст з маркетингу
з 12.2009 по 11.2010
(11 місяців)
УИСП ТОВ ВЕНЕТО, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- участь в управлінні проектами з розробки нових продуктів, розробка оптимального портфоліо продуктів для місцевого ринку, підтримання балансу між новими запусками та базовими продуктами;
- розробка рекомендацій щодо стратегії ціноутворення для продуктів/брендів;
- формування рекламно-інформаційних стратегій та заходів щодо просування в Інтернеті;
- просування компанії у соціальних мережах;
- створення та наповнення Інтернет-магазину; Просування Інтернет-магазину; контекстна реклама; SEO-оптимізація;
- аналіз ринку, пошук нових шляхів розвитку, оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства;
- розробка макетів для зовнішньої реклами, внутрішнього оформлення магазинів мережі, поліграфії, Інтернет-реклами;
- участь у виставках та семінарах; PR-проекти;
- створення мерчандайзинг-буку;
- розробка нових стандартів внутрішнього оформлення від вивіски та інтер'єру до POS-матеріалів; - розробка та замовлення обладнання для магазинів.
- рестайлінг магазинів мережі;
Керівник відділу
з 02.2008 по 12.2009
(1 рік 10 місяців)
АБВ-техніка, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Керівництво відділом мерчандайзінгу;
Складання бюджету мерчандайзінгу;
Складання графіків робіт відділу мерчандайзінгу;
Розробка нової концепції та впровадження. Розробка стандартів мерчандайзінгу;
Розробка стандартів викладення кожної товарної групи; Розробка внутрішнього дизайну магазинів;
Розробка інструкцій з викладки для продавців; Розробка мерчандайзінг-буку;
Управління місцями продажу у торговому залі; Оптимізація планувань магазину;
Зонування торговельного приміщення; Розробка та виготовлення планувань торгового залу;
Перепланування існуючих магазинів;
Організація відкриттів магазинів: дослідження торгової зони, планування асортименту, створення планування магазину, внутрішній дизайн. Організація бренд-зон у магазинах;
Розробка POS, РОР - матеріалів необхідних для підвищення продажів. Розробка стандартів рекламних матеріалів.
Планування, облік та замовлення POS, РОР - матеріалів, рекламного обладнання. Розробка та замовлення торговельного обладнання;
У підпорядкуванні 7 осіб: Фахівці з мерчандайзінгу, 2 спеціалісти з дизайну, 2 спеціалісти з проектування в AutoCad.
Директор з маркетингу
з 07.2006 по 02.2008
(1 рік 7 місяців)
Архитектурна фірма ТОВ «МАКО-дизайн», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Розробка концепції розвитку проекту та подальша її реалізація.
Бізнес планування & Маркетингове планування & Маркетингові дослідження:
Огляд ринку громадського харчування, ринку торгівельної нерухомості.
Динаміка ринку комунального харчування. Дослідження торгової зони.
Дослідження конкурентів: дизайн, тематика, ціноутворення, рекламна активність, програми лояльності. Аналіз ринкової ситуації, тенденцій розвитку та мотивації споживачів.
Позиціювання. Розробка рекомендацій щодо ціноутворення.
Неймінг. Розробка креативної ідеї, іміджу, логотипу.
Сервіс-менеджмент: система мотивації персоналу, внутрішній PR якості обслуговування, стандартизація роботи персоналу.
Розробка стандартів рекламних матеріалів.
Маркетингова та рекламна підтримка проекту при його інтеграції на ринку.
Розробка календарного плану заходів. Медіа-планування.
Написання сценаріїв презентацій та заходів щодо відкриття.
Планування, облік та замовлення POS-матеріалів, рекламного обладнання.
Розробка макетів усіх видів рекламної продукції, рекламних роликів, музичного супроводу, їх розміщення.
Менеджер по маркетингу
з 05.2005 по 07.2006
(1 рік 2 місяці)
ТОВ «РосІнтер Україна», Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)
Керувала розробкою та виконанням стратегічних та детальних планів компанії з усіх напрямків маркетингової діяльності:
- карти торгових територій;
- дослідження конкурентного середовища, цінові моніторинги;
Встановила комунікації із ЗМІ, з маркетинговими посередниками;
сформувала та обґрунтувала бюджет локальних маркетингових заходів
розробила плани проведення маркетингових локальних заходів
спланувала та розробила майбутні заходи, акції щодо підвищення лояльності Гостей,
Організувала виготовлення вивісок;
Здійснила замовлення друкованої продукції для дизайну ресторану (картини, карти Італії);
організувала замовлення необхідної брендованої продукції (цукор, серветки, сірники, коробки для піци та ін.);
розмістила замовлення необхідної друкованої продукції (меню, візитки, буклети, таблички, постери, банери);
розробила уявлення про компанію, згідно концепцій ресторанів;
спланувала заходи щодо відкриття ресторанів, включаючи бюджет.
спланувала, розмістила та контролювала рекламу у ЗМІ та на зовнішніх носіях;
Освіта
Днепропетровский Университет Экономики и Права
Маркетолог. Финансово-экономический факультет., Днепропетровск
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Корпоративный семинар «Маркетинг ориентированный на Гостя», «РосИнтер Ресторанс» Киев
2005, неделя
Менеджер по связям с общественностью (PR-менеджер), Киевская Школа PR-технологий
2004– 2005 г., 10 месяцев
Внутрикорпоративный PR - семинар, Киевская Школа PR-технологий
2004, 2 дня
Специальность корреспондент. Школа профессионального мастерства
1996 - 1998 г., 2 года
Специальность: художник-оформитель – класс графики. Школа художественная.
1994 - 1998 г. 4 года
Курс писательского мастерства Густава Водички "Малая литературная форма"
2015, 3 дня
Фото Школа Александра Сляднева, Мастер-класс Food Photography
2015, 2 дня
Знання і навички
- Розробка маркетингової стратегії
- Комунікабельність
- Уміння аналізувати
- Креативність
- Самостійне прийняття рішень
- Digital-маркетинг
- Проведення рекламних кампаній
- Facebook Ads Manager
- Запуск нових брендів
- Google Analytics
- Google Ads
- Розробка контент-стратегії
- Трейд-маркетинг
- Тактичний маркетинг
- Розробка каталогу продуктів
- Маркетинг у рітейлі
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Владею хорошей теоретической и практической базой в области маркетинга, брендинга и PR. Имею опыт руководящей работы. Могу работать как в автономном режиме, так и в команде. Творчески подхожу к решению кризисных ситуаций.
Быстро осваиваю новые направления.
Хобби, увлечения, интересы: Food – фотография, портретная съемка.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
60 000 грн
Інші країни, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- CEO&founder, INmotion promo agency, 6 років 3 місяці
- Директор з маркетингу, Мережа ресторанів Баркас. Київ, 1 рік 1 місяць
Схожі кандидати
-
Интернет-маркетолог
25000 грн, Дистанційно, Дніпро , ще 4 міста -
Бренд-менеджер
35000 грн, Дистанційно -
Маркетолог
Дистанційно, Львів -
Бренд-менеджер
25000 грн, Дистанційно, Львів -
Менеджер з маркетингу
Дистанційно -
Керівник маркетингу, маркетолог (медицина)
Дистанційно, Житомир