• PRO

Анна

Маркетолог, 60 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

CEO&founder

з 01.2016 по 04.2022 (6 років 3 місяці)
INmotion promo agency, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

Консультант з маркетингу, брендингу, PR та мерчандайзингу, копірайтер
Досвід роботи в галузі маркетингу 18 років над проектами різних напрямів діяльності.
Консалтінг та маркетинговий супровід проектів від створення проекта з нуля, до повної інтеграції на цільовий ринок. Проводила тренінги з розвитку креативу для дизайнерів.
Організація фото-сессій, прослуховуваннь, виступів музикантів, концертів та конкурсів - повне адміністрування на території України.
Організація та проведення івентів різного формату: пресс-конференції, свята, корпоративи, вечірки, камерні івенти, виставки, музичні конкурси, конкурси караоке за участю українських зірок.
Медіапланування, та проведення рекламних кампаній у соціальних мережах, пресі, ТБ, радіо, в мережі інтернет, зовнішня реклама, та ін. Ведення сторінок у соціальних мережах, сайтів, наповнення, та розкрутка.
Організація з’вязків з громадськістю, івентів та прес-конференцій із ЗМІ: глянцеві видання, ТБ (Новий канал, 1+1, Перший, Україна, СТБ, М1, М2, Уніан ТБ, 24 канал, 112 Україна, та ін; новинні, інформаційні, та профільні інтернет-ресурси, портали; радіостанції.
Співпраця із потужними українськими радіо-холдингами UMH group, BRG, медіа-холдингом Burda Ukraine, розробка бренд-буків, та концепцій ресторанів, мережевих магазинів, статті та копірайт у галузях психологія, мода та краса, спорт, здоров’я.
Маркетинговий супровід, співпраця з проектами та партнерами: Психотерпаевт Олена Рихальська, магазини Sadolin у Дніпрі, АБВ-техніка, Житомирскі Ласощи, ресторани: Іль Патіо, Планета Суші, Фрайдіз, Бізнес Радіо, Діджей фм, Джем Фм, Авторадіо, Радіо Алла, видання Ліза, Отдохни, Saveurs, MarieClaire, Elle, Vogue, Playboy, Обозреватель, Бебифотостар
Співпрацювала також:
http://konnov.ua/ - адвокатське об’єднання “Коннов і Созановський”
https://woman.ua/
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
https://kartatapotata.ua/ukr/

Директор з маркетингу

з 12.2014 по 01.2016 (1 рік 1 місяць)
Мережа ресторанів Баркас. Буфет Победа., Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- проведення фото-сесій (самостійно та із залученням підрядників);
- організація та проведення івентів; організація творчих та кулінарних майстер-класів, гастро-вечірок; організація рекламних кампаній;
- ведення сторінок у соціальних мережах; редагування сайту;
- Розробка макетів зовнішньої рекламі, соціальних мереж, поліграфії;
- Оформлення залу, елементів декору.
- Музичне оформлення (фонова музика); організація виступів музикантів;
- організація бартерних зв'язків та заходів зі ЗМІ (глянцеві видання; Новий канал, 1+1, Україна, СТБ, ICTV).
- перемога у проекті "Найкращий Ресторан" з Русланом Сенічкіним, номінація "Найкращий рибний ресторан", Національна Премія "Сіль";
- Проведення моніторингів конкурентів.
- Формування плану заходів на рік, місяць. щомісячна звітність.

Креативний директор

з 11.2013 по 03.2014 (4 місяці)
CITYHOTEL, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Планування та координація робіт із проведення рекламних кампаній та визначення витрат на їх проведення.
Розробка концепції рекламної кампанії та проектів. Створення рекламних звернень, слоганів.
Підготовка рекламних матеріалів: ескізів, текстів, сценаріїв, оригінал-макетів: слайдів, фільмів, відео та аудіозаписів, ін.
Розміщення у виробництво POSM, каталоги, листівки та ін. друковані матеріали, носії зовнішньої реклами та сувенірної продукції.
Зв'язки із громадськістю та засобами масової інформації, з друкарнями, рекламними агенціями, студіями, іншими організаціями.
Організація та проведення івентів.
Формування та ведення бюджету відділу реклами та PR. Розробка календарного плану заходів.
Розробка інструкцій щодо використання рекламних матеріалів., бренд-буку, посадових інструкцій, мотивацій, форм звітності свого відділу.
Формування рекламно-інформаційних стратегій та заходів щодо просування послуг в Інтернеті.
Створення контенту та наповнення сайту, ведення сторінок у соціальних мережах.

Бренд-менеджер

з 02.2013 по 06.2013 (4 місяці)
Бурда-Україна, Київ (Видавництво, поліграфія)

Видання в робочому пакеті: "Ліза", "Отдохни", SAVEURS, "Отдохни-Зірки", "Ліза-Гороскоп", "Люблю Готувати", "Смачні Рецепти", "Приємного Апетиту"
Реалізація політики просування Брендів Видавництва на ринку читачів: івенти, промо-акції, участь у виставках, медіа-спонсорство
Планування, пошук нових каналів комунікацій
Розробка та реалізація ATL- та BTL-заходів. Моніторинг конкурентів, проведення рекламних кампаній.

Керівник відділу просування

з 09.2011 по 12.2012 (1 рік 3 місяці)
ОДО "ЖЛ" (Житомирскі ласощі), Київ (Роздрібна торгівля)

Розробка та реалізація програм зі стимулювання збуту, національні акції для лінійного роздрібу, промо-акції.
Узгодження акцій та витрат на маркетинг у регіонах.
Контроль проведення та аналіз ефективності заходів, що проводяться у регіонах.
Розробка програм лояльності для ЕТК, персоналу торгових точок, мотиваційні програми.
Формування та ведення бюджету відділу трейд-маркетингу.
Планування, облік, розробка та замовлення POS-матеріалів, рекламного обладнання, торговельного обладнання, промо-форми.
Розробка стандартів викладення продукції на фірмовому торговому обладнанні.
Розробка навчальних матеріалів для ЕТК та ТМ., розробка інструкцій з викладення продукції в РТТ для ТА.
Розробка мерчандайзинг-буку, бренд-буку., розробка мотиваційних програм для ЕТК та відділу трейд-маркетингу.
Впровадження всеукраїнських акцій для кінцевого споживача у роздробі.
Розробка та проведення акцій та BTL у ВІП-роздробі (національні мережі)
У підпорядкуванні регіональні бренд-менеджери: проведення співбесід кандидатів, розробка посадових інструкцій, мотивацій, форм звітності. Постановка цілей. Контроль подання звітів від територіальних менеджерів щодо: витрачання маркетингового бюджету, проведення локальних акцій, встановлення та ефективності використання фірмового обладнання.

Event-менеджер

з 02.2011 по 09.2011 (7 місяців)
УМХ Радіогруппа, Київ (ЗМІ, медіа)

- підтримка концертів, фестивалів, кінопоказів, спільних тематичних заходів (за 8-ми радіостанціями).
- організація участі у виставках
- менеджмент проведення всеукраїнських акцій, менеджмент івентів,
- організація спільних вечірок
- замовлення футболок, курток, банерів, поліграфії

Спеціаліст з маркетингу

з 12.2009 по 11.2010 (11 місяців)
УИСП ТОВ ВЕНЕТО, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- участь в управлінні проектами з розробки нових продуктів, розробка оптимального портфоліо продуктів для місцевого ринку, підтримання балансу між новими запусками та базовими продуктами;
- розробка рекомендацій щодо стратегії ціноутворення для продуктів/брендів;
- формування рекламно-інформаційних стратегій та заходів щодо просування в Інтернеті;
- просування компанії у соціальних мережах;
- створення та наповнення Інтернет-магазину; Просування Інтернет-магазину; контекстна реклама; SEO-оптимізація;
- аналіз ринку, пошук нових шляхів розвитку, оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства;
- розробка макетів для зовнішньої реклами, внутрішнього оформлення магазинів мережі, поліграфії, Інтернет-реклами;
- участь у виставках та семінарах; PR-проекти;
- створення мерчандайзинг-буку;
- розробка нових стандартів внутрішнього оформлення від вивіски та інтер'єру до POS-матеріалів; - розробка та замовлення обладнання для магазинів.
- рестайлінг магазинів мережі;

Керівник відділу

з 02.2008 по 12.2009 (1 рік 10 місяців)
АБВ-техніка, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Керівництво відділом мерчандайзінгу;
Складання бюджету мерчандайзінгу;
Складання графіків робіт відділу мерчандайзінгу;
Розробка нової концепції та впровадження. Розробка стандартів мерчандайзінгу;
Розробка стандартів викладення кожної товарної групи; Розробка внутрішнього дизайну магазинів;
Розробка інструкцій з викладки для продавців; Розробка мерчандайзінг-буку;
Управління місцями продажу у торговому залі; Оптимізація планувань магазину;
Зонування торговельного приміщення; Розробка та виготовлення планувань торгового залу;
Перепланування існуючих магазинів;
Організація відкриттів магазинів: дослідження торгової зони, планування асортименту, створення планування магазину, внутрішній дизайн. Організація бренд-зон у магазинах;
Розробка POS, РОР - матеріалів необхідних для підвищення продажів. Розробка стандартів рекламних матеріалів.
Планування, облік та замовлення POS, РОР - матеріалів, рекламного обладнання. Розробка та замовлення торговельного обладнання;
У підпорядкуванні 7 осіб: Фахівці з мерчандайзінгу, 2 спеціалісти з дизайну, 2 спеціалісти з проектування в AutoCad.

Директор з маркетингу

з 07.2006 по 02.2008 (1 рік 7 місяців)
Архитектурна фірма ТОВ «МАКО-дизайн», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Розробка концепції розвитку проекту та подальша її реалізація.
Бізнес планування & Маркетингове планування & Маркетингові дослідження:
Огляд ринку громадського харчування, ринку торгівельної нерухомості.
Динаміка ринку комунального харчування. Дослідження торгової зони.
Дослідження конкурентів: дизайн, тематика, ціноутворення, рекламна активність, програми лояльності. Аналіз ринкової ситуації, тенденцій розвитку та мотивації споживачів.
Позиціювання. Розробка рекомендацій щодо ціноутворення.
Неймінг. Розробка креативної ідеї, іміджу, логотипу.
Сервіс-менеджмент: система мотивації персоналу, внутрішній PR якості обслуговування, стандартизація роботи персоналу.
Розробка стандартів рекламних матеріалів.
Маркетингова та рекламна підтримка проекту при його інтеграції на ринку.
Розробка календарного плану заходів. Медіа-планування.
Написання сценаріїв презентацій та заходів щодо відкриття.
Планування, облік та замовлення POS-матеріалів, рекламного обладнання.
Розробка макетів усіх видів рекламної продукції, рекламних роликів, музичного супроводу, їх розміщення.

Менеджер по маркетингу

з 05.2005 по 07.2006 (1 рік 2 місяці)
ТОВ «РосІнтер Україна», Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Керувала розробкою та виконанням стратегічних та детальних планів компанії з усіх напрямків маркетингової діяльності:
- карти торгових територій;
- дослідження конкурентного середовища, цінові моніторинги;
Встановила комунікації із ЗМІ, з маркетинговими посередниками;
сформувала та обґрунтувала бюджет локальних маркетингових заходів
розробила плани проведення маркетингових локальних заходів
спланувала та розробила майбутні заходи, акції щодо підвищення лояльності Гостей,
Організувала виготовлення вивісок;
Здійснила замовлення друкованої продукції для дизайну ресторану (картини, карти Італії);
організувала замовлення необхідної брендованої продукції (цукор, серветки, сірники, коробки для піци та ін.);
розмістила замовлення необхідної друкованої продукції (меню, візитки, буклети, таблички, постери, банери);
розробила уявлення про компанію, згідно концепцій ресторанів;
спланувала заходи щодо відкриття ресторанів, включаючи бюджет.
спланувала, розмістила та контролювала рекламу у ЗМІ та на зовнішніх носіях;

Освіта

Днепропетровский Университет Экономики и Права

Маркетолог. Финансово-экономический факультет., Днепропетровск
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Корпоративный семинар «Маркетинг ориентированный на Гостя», «РосИнтер Ресторанс» Киев

2005, неделя

Менеджер по связям с общественностью (PR-менеджер), Киевская Школа PR-технологий

2004– 2005 г., 10 месяцев

Внутрикорпоративный PR - семинар, Киевская Школа PR-технологий

2004, 2 дня

Специальность корреспондент. Школа профессионального мастерства

1996 - 1998 г., 2 года

Специальность: художник-оформитель – класс графики. Школа художественная.

1994 - 1998 г. 4 года

Курс писательского мастерства Густава Водички "Малая литературная форма"

2015, 3 дня

Фото Школа Александра Сляднева, Мастер-класс Food Photography

2015, 2 дня

Знання і навички

  • Розробка маркетингової стратегії
  • Комунікабельність
  • Уміння аналізувати
  • Креативність
  • Самостійне прийняття рішень
  • Digital-маркетинг
  • Проведення рекламних кампаній
  • Facebook Ads Manager
  • Запуск нових брендів
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Розробка контент-стратегії
  • Трейд-маркетинг
  • Тактичний маркетинг
  • Розробка каталогу продуктів
  • Маркетинг у рітейлі

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Владею хорошей теоретической и практической базой в области маркетинга, брендинга и PR. Имею опыт руководящей работы. Могу работать как в автономном режиме, так и в команде. Творчески подхожу к решению кризисных ситуаций.
Быстро осваиваю новые направления.
Хобби, увлечения, интересы: Food – фотография, портретная съемка.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: