- PRO
Інна
HR-менеджер, HRBP, HRD, 30 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Луцьк
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4683953/
Досвід роботи
HR-менеджер
з 07.2022 по 01.2023
(6 місяців)
Приватна практика, ПП "Реммеблі", Луцьк (Пошук персоналу, HR)
- створення HR відділу
- створення штатних розписів
- прописання функціоналу згідно вакансій
- рекрутинг (ТОРів та спеціалістів)
- підбір персоналу згідно цілей компанії
- створення програм адаптації, мотивації, розвитку та навчання персоналу
- розробка HR стратегії згідно цілей підприємства
- розробка та розвиток корпоративної культури згідно цінностей та стратегії підприємства
- розробка та створення звітності HR - відділу
- створення профілю кандидатів на посади
- розробка програм оцінювання персоналу
-використання hr метрик та методів планування та оцінки роботи відділу персоналу
Бізнес-тренер, коуч, спеціаліст по підбору та навчанню персоналу
з 07.2010 по 12.2022
(12 років 5 місяців)
представництво м. Луцьк Тієнс Україна, Луцьк (Пошук персоналу, HR)
Проведення співбесід та навчань, мотивація персоналу. Проведення навчально-ознайомчих міроприємств, проведення та організація тренінгів, майстер-класів, семінарів та післятренінговий супровід. Робота з рекламою. Коуч персоналу та апарату управління. Підбір, навчання персоналу, формування команди. Формування та створення сіток дистриб’юторів та клієнтів та їх постпродажний супровід. Розроблення тренінгів та навчальних програм під потреби замовників (клієнтів),
Викладач кафедри «Обліку та аудиту» ЛНТУ
з 08.2007 по 07.2008
(11 місяців)
ЛНТУ, Луцк (Освіта, наука)
Читання лекцій, проведення практичних занять з дисциплін «Бухгалтерський облік : первинна документація та фінансова звітність»
Бухгалтер
з 06.2005 по 05.2012
(6 років 11 місяців)
ПАТ «МОСТОБУД Мостобудівельний загін № 60, Луцк (будівництво мостів та тунелів)
Забезпечення ведення бух. обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;
Організація роботи бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
Забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки; підготовка та подання інших видів періодичної звітності до органів вищого рівня у відповідності з нормативними актами, затвердженими формами та інструкціями за погодженням з керівництвом підприємства забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань;
Облік витрат на виробництво та розрахунок собівартості виробництва; виконання інших завдань за дорученням керівництва.
Освіта
СНУ ім. Лесі Українки
Психологія, магістр, Луцьк
Вища, з 2018 по 2031 (13 років)
Спеціалізація " Практична психологія та психотерапія"
Всеукраїнський інститут КЦП
Клієнт- центрований психотерапевт, Київ
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)
ЛНТУ
Факультет обліку та фінансів, Луцк
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
•Внутрішньо корпоративні та зовнішні тренінги міжнародної компанії TIENS GROUP CO. •
2010-2017
•Компанія «Спікер» м. Київ - Публічні виступи та ораторська майстерність
2012
СНУ м. Луцьк Сетрифікат з Арт-терапії
2016-2018
Онлайн-курси А. Яновського, Е. Грибова
2013, 2014, 2016
Тренінги Алана Піза
Москва 2013р.
Тренінги Смильяма Мори
Київ, 2010
Трансформаційні тренінги особистості І та ІІ рівні м. Львів. Автор програми Наталі Рейч
2015-2018
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач ПК
- MS PowerPoint
- Користувач Internet
- 1С:Підприємство
- Internet Explorer
- Opera
- Mozilla Firefox
- MS Outlook
- MS Access
- Outlook Express
- Психодіагностика
- 1С
- Робота з ксероксом
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- Робота з факсом
- Міні-АТС
- Публічні виступи
- Досвід продаж
- Досвід ведення переговорів
- Досвід проведення тренінгів та навчань
- Робота з рекламою
- Навик переговорів по телефону
- Проведення ефективних презентацій
- Досвід роботи з командою та підбір персоналу
- Навик Самопрезентації
- Методи Арт-терапії в роботі з персоналом
- Знання ефективних методів пошуку і підбору персоналу
- Адаптація, навчання та розвиток персоналу
- Досвід роботи 9 р. в міжнародній сітковій компанії,досвід продаж
- Навички створення тренінгів та авторських програм під замовлення
- Навики спілкування з різними аудиторіями (1 -200чол)
- Ораторська майстрерність та публічні виступи
- Навики формування, мотивації команди
- Досвід психології продаж та технік продаж
- Ведення переговорів та визначення мотивів покупців та замовників
- Проведення тренінгів, навчань, майстер-класів та приват. консул.
- Робота з рекламою та рекомендаціями
- Знаходження слабких місць в переговорах та продажах та їх корекц
- Express
- АТС
- Індивідуальне та групове консультування,
- Розробка і реалізація програми бажаних особистісних або організа
- Вміння працювати з людьми
- Відновлення психоемоційного стану
- Психолого-педагогічні консультації для батьків з приводу вихован
Знання мов
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Досвід виступів – 1-200 слухачів
Провожу тренінги и майстер-класи в якості зовнішнього тренера по наступним напрямкам:
•Рекрутинг та робота на «холодному ринку»;
•Управління персоналом та розвиток персоналу;
•Тренінги продавжів;
•Управлінські тренінги;
•Тренінги формувань ефективних поведінкових вмінь та навичок персоналу;
•Тренінги ораторської майстерності;
•Особові тренінги;
•Трансформаційні тренінги особистості;
•Діловий етикет (дрес-код, спілкування, зустрічі/переговори);
•Командоутворення;
•Коучинг команд;
•Лайф-коучинг;
•Тайм-менеджмент;
•Стартапи;
•Стратегічне планування діяльності
Додаткова інформація
Водійські права, категория "В
Особисті якості
Надійність, відповідальність,комунікабельність, здатність до навчання, здатність до самостійного мислення та оперативному прийняттю рішень, стресостійкість, уміння працювати з великою кількістю інформації, націленість на результат, ініціативність.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
30 000 грн
Луцьк
Вища освіта · Повна зайнятість
- Клінічний психолог, Луцька центральна районна лікарня, 2 роки 7 місяців
- PRO
25 000 грн
Луцьк
Вища освіта · Повна зайнятість
- Бізнес-тренер, HR-консультант, Приватна практика, Луцьк (Аналіз діяльності відділів підприємств та над, 7 років 7 місяців
Схожі кандидати
-
Менеджер, економіст, адміністратор
Луцьк -
Менеджер з персоналу
Луцьк -
Менеджер з персоналу
Луцьк, Дистанційно -
Менеджер з персоналу
Луцьк -
Менеджер з персоналу
Луцьк, Дистанційно -
Рекрутер
Луцьк, Дистанційно