• PRO

Михаил

Маркетолог (digital, SMM, PR)

Розглядає посади:
Маркетолог (digital, SMM, PR), Івент-менеджер, Керівник напряму, PR-менеджер, Маркетинговий директор, PR-директор, Контент-менеджер, SMM-керівник, Менеджер проєктів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

SMM, PR, Event Manager, digital-marketinf

з 09.2012 по 11.2023 (11 років 2 місяці)
Проектні бренди та кампанії, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

Досвід в PR/SMM/digital включає:

- Розробка PR/SMM-стратегій, управління медіапланом, формування бази контактів та співпраця зі журналістами, медіа, знаменитостями шоу-бізнесу, блогерами та лідерами думок.
- Продвиження бренду на фестивалях, організація великих іміджевих заходів, семінарів, контроль за телесюжетами з участю топ-менеджерів компанії.
- Написання та публікація статей, прес-релізів, новин, інтерв'ю та офіційних повідомлень у ЗМІ та на сайті компанії.
- Стратегічний маркетинг, запуск нового бренду, управління проектами, створення креативів для рекламних кампаній.
- Виробництво повного циклу рекламних роликів для брендів та компаній, створення унікального контенту різних форматів.

Основні переваги включають: широкий спектр інтересів, аналітичний склад розуму, відкритість і комунікабельність, відсутність стереотипів, бажання розвиватися як особистість і в кар'єрному плані, постійний моніторинг актуальних тенденцій, лояльне ставлення до співробітників.

Володію навичками управління персоналом, протягом 5 років досвіду в організації виставкових проектів та подій, стратегічного та оперативного планування маркетингової та рекламної діяльності, медіапланування та оптимізації рекламних кампаній.

Особисті навички включають: знання основ сучасного менеджменту, розуміння людей, лідерські якості, компетентність, здатність встановлювати цілі, організацію взаємодії та створення команди.

Освіта

МАУП

Маркетинг, Київ
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Коротка хронологія моєї робочої діяльності:

- 2009 рік: Засновник власного інтернет-магазину в соц.мережі ВКонтакте. Замовляючи речі з Китаю, пропонував їх клієнтам, яких вручну знаходив в соц.мережі. Протягом року сформував власну клієнтську базу розміром у 20 тис. осіб.

- 2010 рік: Засновник власного івент-агентства, що спеціалізується на створенні та просуванні культурних, клубних та концертних подій. Перший організований захід відвідали понад 500 осіб. Протягом наступних 4-5 років просував події, які відвідували від 800 до 3000 осіб.

- 2013-2014 рік: Творець гумористичного спільноти в соц.мережі ВКонтакте - Чоткий Паца. За перші півроку існування набрав 500 тис. підписників, зайнявши позицію найпопулярнішої спільноти в українському сегменті. Щоденно публікував більше 50 записів на день.

- 2015 рік: Проект Чоткий Паца був проданий, але я залишався керівником проекту до 1.4млн підписників. Під моїм керівництвом вдалося створити ще три спільноти, до яких я самостійно підбирав адміністраторів. Керував SMM-командою з 7 осіб. Розробляв стратегії просування спецпроєктів, інтеграцій та коллаборацій. Створені нами відео залишаються найпопулярнішими на українському YouTube. https://youtube.com/watch?v=1UgEt3nRZPM
https://youtube.com/watch?v=l_4uS1VRwhQ

- Січень 2016-2018: Адміністратор інтернет-медіа проекту "Типовий Київ", управління SMM-командою з 6 осіб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

- З 2013 по 2017 рік співпрацював із місцевими брендами та компаніями: Atlas, Atlas Weekend, Arena Club, MoneyVeo, Uklon, ЦУМ у справах просування в соціальних мережах.

- 2018 рік: Стартував як SMM-спеціаліст в маркетинговому відділі компанії, що займається інфо-бізнесом. Протягом 5 місяців успішно проводив велику кількість онлайн-рекламних кампаній, впроваджував власну стратегію розвитку соц.мереж для збільшення продажів, популяризував старі та нові продукти компанії серед цільової аудиторії.

- Травень 2018: Проектна робота в IT-компанії на посаді Креативного директора - створення контенту, генерація ідей для відео-реклами з подальшою реалізацією разом з командою відеопродакшену. Керував командою дизайнерів для виготовлення різноманітних креативів компанії. Проектно за контрактом залишався працювати до грудня 2018 р.

- Грудень 2018 - Травень 2019: Проектна робота над відкриттям магазину одягу. Мої обов'язки включали співпрацю з підрядниками і дизайнерами для створення оформлення інтер'єру магазину та роботу над просуванням в соц.мережах і онлайн-продажами.

- З Травня 2019 по Березень 2020: Робота на азербайджанському телебаченні, розробка та просування продуктів інформаційного телеканалу новин.

- З Травня 2019 по лютий 2021: Співпраця та надання консультативних послуг з піару та маркентингу розважальній компанії 95 квартал.

- З 2020 по лютий 2022: Співпраця та надання консультативних послуги з піару та маркентингу Офісу президента України.

- Протягом 2022 року створив волонтерську ініціативу, завдяки якій допомагав військовим дронами та амуніцією.

- У 2023 році працював у студії дизайну інтер'єру та архітектури де головним завданням було залучення лідів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: