- PRO
Тетяна
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, 40 000 грн
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, адміністратор офісу, Секретар
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4739423/
Досвід роботи
Начальник адміністративно-господарського управління
з 01.2022 по 06.2025
(3 роки 5 місяців)
ПРАТ «СК» Арсенал Страхування», Київ (Фінанси, банки, страхування)
-організація пошуку, підбір приміщень для переїзду та проведення переговорів щодо оренди та укладання відповідних договорів
-проведення переговорів з постачальниками, провендення тендерів з постачання товарів/послу та подальше укладання відповідних договорів
-планування та забезпечення ефективного і комфортного розміщення працівників
-організація та контроль проведення поточних та капітальних ремонтів приміщень в офісі ( замовлення меблів, робота з електриками, дизайнером…)
-страхування рухомого та нерухомого майна
-інвентаризація центрального офісу ( списання та утилізація шин, меблів, техніки, ламп )
-екстрене реагування на проблеми і своєчасний виклик необхідних служб : сантехнік, електрик, кондиціонерщиків, вентеляційщиків
-облік та використання "смарт-карток" паливних матеріалів, які закріплені за водіями та списання палива щомісячно
-утилізація та знищення документів ( визначення з переліком документів, які підлягають знищенню; контроль та погодження відповідних документів; вивіз документів)
-виконання вимог НБУ та облаштування Центрального офісу, щодо безбар?єрності та інклюзивності
-виконання завдань від керівництва
-контроль за виконанням робіт клінінгових компаній, прибиральниць
-підбір та управління персоналом (секретарі, прибиральниці, водії,архіваріус)
-організація підготовки та проведення заходів за участю керівництва Товариства
-матеріально-технічне та транспортне забезпечення Товариства
-господарське забезпечення роботи Товариства
-робота з BAF (1С8)
Секретар Правління
з 05.2018 по 12.2021
(3 роки 7 місяців)
ПРАТ «СК» Арсенал Страхування», Київ (Фінанси, банки, страхування)
-зустріч, супровід гостей та партнерів та приготування кави, чаю для гостей компанії та керівництва
-прийом, відправлення, реєстрація вхідної/вихідної та внутрішньої документації або кореспонденції (Укрпошта, Нова пошта, DHL), її передача адресатам
-взаємодія з кур'єрськими службами
-повне забезпечення життєдіяльності центральног офісу (замовлення канцтоварів, госптоварів, води, чаю, кави, молока, печива, цукерок)
-сканування та ксерокопіювання документів
-ведення листування внутрішнє та з контрагентами в межах своєї компетенції
-виконання різнопланових доручень керівництва,ведення календарів керівництва, нагадування про зустріч, взаємодія з усіма департаментами компанії
-забезпечення переговорної кімнати необхідними приладдями та підготовка до нарад
-купівля авіа, ж/д квитків через онлайн ресурси та через турагенства, оформлення туристичних віз для керівництва, бронювання готелів, пошук житла
-участь у підготовці свят
-виклик спеціалістів по ремонту кавомашин, контроль прибирання офісу
-робота з BAF (1С8)
Менеджер з логістики
з 12.2017 по 01.2018
(1 місяць)
Група компаній АІС ТОВ «Автокрай-Україна», Київ (Автобізнес та автосервіс)
Адміністратор сервісу
з 01.2017 по 12.2017
(11 місяців)
Група компаній АІС ТОВ "Автокрай-Україна" офіційний дилер "RENAULT", Київ (Автобізнес та автосервіс)
1.Прийом і розподіл вхідних телефонних дзвінків на співробітників компанії, згідно наказу ГК АІС;
2.Видача клієнтам бланка заявки, оформлення знижок карти
3.Робота з програмою 1 С.
4.Контроль наявності інформаційних матеріалів та рекламної продукції в кімнаті відпочинку, контроль за порядком на столиках в зоні відпочинку, за наявністю свіжих журналів.
5.Приготування напоїв для клієнтів СТО (чай, кава, вода).
6.Контроль чистоти і порядку в кімнаті відпочинку, контроль чистоти зони кавового апарату і постійної наявності чайно-кавових аксесуарів;
7.Закупівля кави, чаю, цукру.
8.Підготовка та оновлення сервісних договорів з замовниками, узгодження правок.
9.Робота з первинною документацією.
10.Ведення архіву.
11.Вхідна / вихідна кореспонденція.
12.Обзвон клієнтів згідно стандартів імпортера, при кожному заїзду на СТО.
13.Оформлення пакету документів на установку ГБО.
14.Особисті доручення керівництва, бухгалтерії, менеджера за якістю.
15.Контроль наявності і розподіл необхідних канцелярських товарів, оформлення документів на закупівлю канцелярських товарів, контроль доставки отримання канцелярських товарів.
16.Робота з оргтехнікою: принтер, сканер, факс і міні-АТС.
17.Підтримка життєдіяльності сервісу.
18.Складання звітів пов'язаних з відвідуванням СТО клієнтами і телефонного трафіку в сервіс, внесення до звіту даних джерел реклами. Надавати даний звіт щотижня по понеділках директору АЦ і підсумковий за місяць до 3-го числа наступного місяця за звітним.
19.Надання допомоги співробітникам компанії в рішенні в ході виконання поточних операційних завдань.
20.Контроль прибирання туалетів та наявність необхідних засобів гігієни - щогодини
Референт
з 01.2016 по 10.2016
(9 місяців)
Гараж Мобайл Груп (Ringoo), Київ (Роздрібна торгівля)
- Ведення діловодства (прийом, реєстрація, розподіл документів і доведення їх до виконавців; оформлення і відправка вхідних/вихідних документів; складання та підготовка звітів)
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків
- Оперативне виконання завдань керівника
- Зустріч відвідувачів компанії, їх супровід до залу-переговорів
- Забезпечення офісу канцтоварами, водою, хозтоварами
- Координація роботи всіх офісних служб
- Робота з оргтехнікою : принтер, сканер, факс
Освіта
Полтавський національно технічний університет імені Юрія Кондратюка
Видобування нафти та газу, інженер-технолог з видобутку нафти та газу, Полтава
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 10 місяців)
Додаткова інформація
Досвідчений користувач ПК( Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Outlook, інтернет),робота з оргтехнікою (принтер, сканер, факс і міні-АТС), пограма 1С. Маю посвідчення водія категорії « В », закордонний паспорт.
Схожі кандидати
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Київ -
Особистий помічник
Київ, Бровари, Інші країни -
Асистент керівника
Київ, Івано-Франківськ, Дистанційно -
Асистент керівника
20000 грн, Київ, Черкаси, Дистанційно -
Помічник керівника
Київ -
Адміністратор офісу
Київ