• Візитка

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4749616/

Керівник юридичного відділу

Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • ЛІГА:ЗАКОН
  • Email
  • Робота зі сканером
  • Робота з факсом
  • Робота з ксероксом
  • ICQ

Додаткова інформація

Маргарита Олександрівна
АДВОКАТ - з 30.03.2006 року.

Освіта: вища юридична.
2003 - Одеська національна юридична академія. (Інститут підготовки професійних суддів).
З відзнакою. Спеціальність - правознавство. Кваліфікація - магістр права.
1998р.-2002р. - Міжрегіональна академія управління персоналом. Спеціальність – правознавство (Комерційне та трудове право). Кваліфікація - спеціаліст.

Досвід роботи в юриспруденції: більше 23 років, а саме:
- грудень 2023 і по теперішній час - Директор з правових питань Український аптечний холдинг, ТМ Здравиця, мережа аптек.
- січень 2021р. - жовтень 2023р. – юрист (один в товаристві) ТОВ «МАССМАРТ» (мережа магазинів алкогольних напоїв «Біле Сухе» (більше 160 магазинів));
- січень 2019р. – січень 2021р. – юрисконсульт ТОВ «Рітейл Трейд» (мережа магазинів «Фуршет»)
- жовтень 2018р. – грудень 2018р. – юрисконсульт «Гаврилівські курчата».
- жовтень 2009р. – вересень 2018р. – головний юрисконсульт; заступник начальника юридичного відділу в наступних компаніях - ПрАТ "Західно-Український Консорціум"; ФОП ____; ТОВ «Холдинг стальних конструкцій», ТОВ «СКУ»
- липень 2005р - вересень 2009р. - Заступник начальника юридичного департаменту ПрАТ "Фуршет";
- серпень 2003р. - липень 2005р. - провідний спеціаліст юридичного відділу Київського регіонального союзу споживчої кооперації;
- січень 2004р. - червень 2005р. - викладач кафедри "Правознавство" Київського кооперативного економіко-правового коледжу (за сумісництвом);
- січень 1999р. - вересень 2002р. - спеціаліст юридичного відділу, а в подальшому - начальник юридичного відділу Дзержинської районної державної адміністрації Житомирської області (стаж державної служби 3 роки 7 місяців).
• Професійні навики:
- Повний юридичний супровід господарської діяльності товариства та його дочірніх підприємств «під ключ», а саме:
- супровід при перевірках податковими, правоохоронними органами, Держпродспоживслужбою тощо;
- оскарження податкових повідомлень-рішень;
- реєстрація місця зберігання алкогольних напоїв;
- отримання оптової ліцензії на торгівлю алкогольними напоями;
- отримання висновків Торгово промислової палати;
- представництво інтересів юридичних та фізичних осіб в будь-яких установах, організаціях, підприємствах України різного рівня, в тому числі але не обмежуючись в судах різних інстанцій, правоохоронних органах (як адвокат), податкових органах, виконавчих службах, у державних реєстраторів, нотаріусів, ТПП тощо;
- ведення переговорів з контрагентами компанії;
- проведення загальних зборів акціонерів та засновників товариств з підготовкою протоколів загальних зборів;
- правовий аналіз документів, підготовка юридичних висновків; надання консультацій;
- підготовка і перевірка договорів різного виду: купівлі-продажу, поставки, оренди, доручення, комісії; попередніх договорів, відступлення права вимоги і т.д.;
- підготовка юридичних процесуальних та інших документів різного характеру: позовні заяви, апеляційні і касаційні скарги, претензії, заяви, відзиви, скарги, заперечення, пояснення, клопотання, довіреності, інструкції, положення, протоколи, акти, тощо.
- ведення судових справ «під ключ».
- ведення переписки з будь якими підприємствами, установами, органами;
- реєстраційні дії (реєстрація юридичних осіб, внесення змін в установчі документи з підготовкою статутів, протоколів, заяв);
- та інші юридичні питання.
Додатковий досвід:
• досвід керівництва колективом до 15 чоловік;
• робота самостійно, готовність приймати рішення і нести за них відповідальність;
• підбір кадрів, розподіл посадових обов'язків, атестація співробітників, проведення співбесід;
• Microsoft Office, Word, Excel, Outlook, 1С на рівні користувача, «ЛІГА-ЗАКОН», робота з офіційними реєстрами, тощо.
• факс, ксерокс, скан, електронна пошта, skype, Інтернет, телеграм, вайбер, тощо.
Знання мов: українська, російська, (англійську вивчаю).
Готовність до відряджень: Так, (30% робочого часу)
Готовність працювати понаднормово: Так.
Особисті якості:
• вміння організувати роботу колективу і своє робоче місце; чесна, комунікабельна, наполеглива, мобільна; працездатна, відповідальна, ініціативна, порядна, швидко сприймаю нові знання і практичний досвід, емоційно стабільна та врівноважена, цілеспрямована, вимоглива до себе, вмію працювати як в команді, так і самостійно, маю почуття гумору, без шкідливих звичок.
Захоплення: фітнес, йога, читання, рукоділля, відпочинок на природі, подорожі.
Домашня адреса: м Київ, Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: