Тетяна
Діловод, документознавець-менеджер, фахівець, 17 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 60 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4763607
Досвід роботи
Інженер, провідний інженер з обробки технічної документації
з 07.2019 по 06.2020
(11 місяців)
Авіакомпанія АЕРОСВІТ; "UTair-Україна; ДАП "Бориспіль", Киев (Транспорт, логістика)
Інженер, провідний інженер з обробки технічної документації відділу підтримки льотної придатності інженерно-технічної служби Авіакомпанії
з 07.2019 по 06.2020 (11 місяців)
з 2019 – Аеропорт "Бориспіль"; 2013-2014 рр. Авіакомпанія «ЮТейр-Україна»: 2003-2013рр. Авіакомпанія «АЕРОСВІТ», Київ (Транспорт, логістика)
Прийом, попередній розгляд, реєстрація/облік вхідної кореспонденції та направлення її відповідальним за напрямами діяльності.
Оформлення та відправлення простої та реєстрованої поштової кореспонденції адресатам.
Контролює виконання умов договорів та якість надання послуг, пов'язаних з отриманням та надсиланням кореспонденції.
Своєчасне подання довідок про проходження зареєстрованих документів.
Здійснення роботи з оформлення наказів на відрядження працівників.
Надання необхідних довідок про зареєстровану кореспонденцію.
Досвід роботи зі спеціальності діловода (реєстрація/відправка вхідної/вихідної кореспонденції). Оформлення табеля, облік та планування робочого часу та відпусток у 1:С.
Посада: інженер з планування та звітності. Інспектор, старший інспектор, в.о. начальника канцелярії. Інженер, провідний інженер з нормативних документів.
Курси з діловодства та архівознавства (Державний університет ім. Т.Г. Шевченка). МАУП. Обов'язки: Досвід роботи у загальному відділі авіакомпанії (канцелярія): реєстрація вхідної-вихідної документації, контроль виконання ОРД, погодження та складання організаційно-розпорядчої документації, листів, ведення ділового листування. Організація діловодства в установі, регулярний аудит ведення, діловодства, та вимогам діловодства у підрозділах організації, робота з Документами службового користування, Контроль виконання ОРД. Організація навчання персоналу технічної служби авіакомпанії, ведення персональних файлів, допусків до роботи на повітряних суднах. Знання офісної техніки, копіювальної та розмножувальної техніки кваліфікований користувач: MS Office (Word, Outlook, електронного документообігу, зокрема – АСКОД, Lotus Notes) 1:С
Навички роботи з Internet (MS Explorer, Opera, Mozilla та ін.) та E-mail (Outlook Express)
Інженер з обліку
з 07.2019 по 12.2021
(2 роки 5 місяців)
ДАП "Бориспіль". Авіаперевезення, Київ (Транспорт, логістика)
Діловодство, АСКОД, Облік часу роботи (Табель обліку робочого часу, відпустки, графіки виходу змін в 1:С)
Освіта
2007-2012гг.:Институт муниципального менеджмента при Межрегиональной академии управления персоналом. Специальность: Менеджмент организаций. 1986гг.: Киевский Институт народного хозяйства Факультет: инженерно-экономический,
Менеджмент организаций. 1986гг.: Киевский Институт народного хозяйства Факультет: инженерно-экономический, Специальность:(машинная обработка экономической информации, н/в)., Киев
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)
2007-2012гг.:Институт муниципального менеджмента при Межрегиональной академии управления персоналом. Специальность: Менеджмент организаций.
1986гг.: Киевский Институт народного хозяйства
Факультет: инженерно-экономический, Специальность:(машинная обработка экономической информации, н/в).
Знання і навички
Додаткова інформація
Вміння працювати з людьми, терпимість до людей
Вміння лаконічно та чітко формулювати думки, тексти листів, документів, звернень.
Вміння концентруватись на головному, розподіляти сили.
Знання офісної техніки, копіювальної та розмножувальної техніки кваліфікований користувач: MS Office (Word, Outlook, Lotus Notes, АСКОД)
Навички роботи з Internet (MS Explorer, Opera, Mozilla та ін.) та E-mail (Outlook Express).
•Знання української, російської мови, базова англійська.
Особистісні якості:
відповідальність, надійність, порядність, пунктуальність, енергійність, якісне виконання поставлених завдань, бажання навчатися та підвищувати кваліфікацію, комунікабельність, ініціативність, схильність до аналітичної діяльності, адекватна реакція на критику, дисциплінованість.
Намагаюся працювати у співпраці та концентрувати сили у потрібному напрямку, не мати справи з необов'язковими людьми, не приймаю шахрайства, 'нечесну гру'.
Вважаю за краще обіцяти поменше, але зробити побільше. Передбачлива. Спостережлива. Добре відчуваю фальш, брехню, лицемірство.
Редагувати
Інші резюме цього кандидата
15 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 09.2007 - 04.2012: Специальность: Менеджмент организаций. (2007-2012гг.:Институт муниципального менеджмента при Межрегиональной академии управления персоналом Специальность: Менеджмент...
20 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 01.2007 - 01.2012: Менеджмент организаций. (2007-2012гг.:Институт муниципального менеджмента при Межрегиональной академии управления персоналом Специальность: Менеджмент организаций., Киев...
18 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 09.2007 - 04.2012: Специальность: Менеджмент организаций. (2007-2012гг.:Институт муниципального менеджмента при Межрегиональной академии управления персоналом Специальность: Менеджмент...
Схожі кандидати
Спеціаліст з документообігу, менеджер з наповнення сайту, відділу кадрів, з діловодства, оператор 1С
19000 грн, Київ
Менеджер з документообігу, фахівець з тендерних закупівель, помічник керівника
20000 грн, Київ
Фахівець з документообігу, менеджер
20000 грн, Київ
Специалист по документообороту, менеджер по обработке технической информации
15000 грн, Київ
Діловод, фахівець з документообігу, архіваріус
Київ
Специалист по документообороту, менеджер по продаже, туризму
10000 грн, Київ, Дистанційно