• PRO

Оксана

Оператор ПК, 35 000 грн

Розглядає посади:
Оператор ПК, HRG, рекрутер, Керівник відділу, Керівник відділу персоналу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
30 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR generalist

з 02.2023 по нині (2 роки 6 місяців)
ТОВ Меркурій +, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-пошук та підбір персоналу на всі посади компанії;
-комунікація з керівниками;
-обробка заявки на підбір спеціаліста, створення портрету кандидата;
-аналіз ефективності воронки підбору персоналу та пропозиція покращень для оптимізації процесу;
-моніторинг рівня заробітних плат;
-проведення співбесід різного типу (біографічні, за компетенціями, структуровані інтерв'ю);
-моніторинг проходження адаптації.

HR/ HR generalist

з 01.2021 по 09.2022 (1 рік 8 місяців)
Холдинг «Mitridat», Одеса (Транспорт, логістика)

- пошук/підбір адміністративного/лінійного персоналу (менеджер з продажу авто,логістичних послуг; керівник відділу продажу; логіст; інспектор з кадрів; юрисконсульт, тощо);
- проведення первинного інтерв'ю, онлайн/оффлайн-співбесіди, біографічні співбесіди, співбесіди за компетенціями, структурованого інтерв'ю;
- аналіз воронки підбору персоналу;
- робота з обліковими записами на Job-сайтах (розміщення вакансій, оплата), із соц.мережами;
- виконання плану закриття вакансій;
- оnboarding: складання адаптаційних програм, супровід кандидата протягом випробувального терміну;
- внутрішні комунікації з відділами для вирішення робочих питань, участь у переведеннях, звільненні;
- складання офферів;
- робота з профілем посади;
- ведення звітності.

HR-менеджер

з 06.2018 по 01.2021 (2 роки 7 місяців)
АТБ-маркет, Одеса (Роздрібна торгівля)

- проведення телефонних та особистих інтерв'ю з кандидатами (співбесіди за компетенціями, case-інтерв'ю, біографічне інтерв’ю);
- постійний моніторинг ринку праці;
- закриття вакансій адміністративного та рядового персоналу;
- масовий підбір кандидатів під час відкриття нового магазину;
- внутрішні комунікації: участь у прийомі, переведенні, звільненні;
- розміщення інформації про вакансії у ЗМІ;
- формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;
- супровід на період навчання у навчальному центрі та відбір кандидатів на Assessment center ;
- перевірки магазинів на наявність відповідної документації;
- контроль психологічного клімату в колективі;
- ведення звітності.

Менеджер з підбору персоналу (Researcher)

з 07.2017 по 12.2017 (5 місяців)
Trading Central, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

- пошук лінійного персоналу;
- первинне інтерв'ю з кандидатами;
- ведення особових справ співробітників.

Освіта

ОНАХТ

Менеджмент Маркетинг та Логістика, Одеса
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)

Магістратура "Менеджер з управління персоналу"

Новокаховський політехнічний коледж Одеського національного політехнічного университету

Комерційна діяльність, Нова Каховка
Середня спеціальна, з 2010 по 2013 (3 роки)

Молодший спеціаліст "Комерційна діяльність"

Додаткова освіта та сертифікати

1С:Бухгалтерія

2013 3 місяці

Genius Spaсe «HR-менеджер»

2022

Ольга Тарасевич «Автоматизація рекрутингу»

2025

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Office
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • CRM
  • Бітрікс24
  • Google Docs
  • Google
  • Продаж вакансій
  • Ефективна комунікація
  • Організаторські навички

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Знання і навички
Технічні навички: MS Office, 1С, CRM-система, Google Docs, користувач Internet, текстовий запит АІ.
Управління даними: досвід збору та перевірки основних даних кандидатів з офлайн та онлайн джерел, забезпечення їх коректності.
Аналіз якості даних: досвід підготовки та аналізу звітів щодо ефективності підбору персоналу. Використання цих звітів для оперативного коригування процесів підбору, оптимізації воронки підбору.

Додаткова інформація:
• Працюю на результат, відповідально підходжу до виконання завдань, виявляю ініціативу для оптимізації процесів і покращення якості даних.
• Готова до навчання та вдосконалення професійних навичок, швидко адаптуюсь до нових стандартів і процедур.
• Залучаю таланти та надаю супровід кандидатам і співробітникам на всіх етапах відбору.
• Вільно працюю віддалено, маю досвід дистанційного управління процесами та комунікації з різними командами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: