- PRO
Валентина
Провідний фахівець, головний економіст
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/482483/
Досвід роботи
Провідний фахівець відділу банківської безпеки філії - Одеське обласне управління
з 02.2024 по нині
(1 рік 6 місяців)
АТ " ОЩАДБАНК", Одеса (Фінанси, банки, страхування)
- Перевірка правильності договорів,
- Заключення договір з охоронними фірмами,
- Робота з рахунками-контрагентами.
Головний економіст
з 07.2023 по 08.2023
(1 місяць)
Аккордбанк ПуАт КБ, Одеса (Фінанси, банки, страхування)
здійснює відкриття та закриття поточних, депозитних та інших рахунків фізичних осіб в національній та іноземній валюті згідно діючого законодавства України;
здійснює обслуговування та ведення поточних, депозитних та інших рахунків в національній валюті приватних клієнтів;
надання консультаційних послуг клієнтам; пошук перспективних клієнтів та їх залучення на обслуговування;
формування клієнтської бази відділення;
контроль за своєчасним та якісним виконанням посадових обов’язків відповідно до цієї інструкції і за окремими дорученнями;
виконання у встановлені строки наказів та розпоряджень керівництва Банку виконання інших розпоряджень керівництва банку;
здійснює консультації клієнтів щодо кредитних продуктів банку, зокрема: про умови кредитування, загальні вимоги до клієнта, термін кредитування, розмір процентної ставки по кредитному продукту, розмір комісійної винагороди банку, мінімальну та максимальну суму кредиту, спосіб погашення кредиту, перелік документів для отримання кредиту, інше; формує юридичну справу по видачі кредиту відповідно до вимог внутрішніх документів банк.
Фахівець з контролю
з 02.2023 по 04.2023
(2 місяці)
АТ УКРПОШТА, Одеса (ЗМІ, медіа)
-робота по веденню первинної документації, без клієнтів ;
-обробка та контроль первинних документів по поштовим переказам;
- обробка та контроль первинних документів по пенсійним та соціальним виплатам ;
-звірка прийнятих /виплачених переказів, платежів, виплачених пенсій/соціальних допомог з Касовими звітами;
-контроль касових документів ВПЗ.
Провідний фахівець, Відділ грошового обігу та розрахунково-касових операцій
з 07.2021 по 11.2021
(4 місяці)
ПАТ "МТБ БАНК", Одеса (Фінанси, банки, страхування)
Провідний фахівець здійснює наступну діяльність:
• обробляє платежі клієнтів в національній валюті, які надійшли в СДО та платежі в національній валюті для ручної обробки;
• обробляє зарплатні відомості клієнтів які надійшли в СДО для ручної обробки;
• здійснення та контроль процесів, пов’язаних із безперебійною та якісною обробкою платіжних документів, проведення операцій,закріплених за Відділом, формує первинні документи – відповідно до ВНД, що визначають порядок проведення цих операцій;
• супроводжує операції та договори по прийому платежів платників на користь отримувачів, супроводжує бази договорів по платежам від платників на користь отримувачів;
• супроводжує системи міжнародних переказів;
• здійснює зарахування соціальних виплат, пенсій;
• своєчасно виконує доручення, завдання начальника відділу і начальника Департаменту;
• інформує Начальника відділу про події в діяльності Відділу, що вимагають оперативного втручання і пропонує варіанти реагування;
• бере участь в системі управління ризиками;
• здійснює ідентифікацію ризиків, притаманних діяльності Відділу під час виконання своїх обов’язків та повідомляє про їх виявлення Начальника відділу, Начальника Департаменту та особу в Операційній адміністрації, яка здійснює комунікацію з Управлінням ризик-менеджменту та Управління комплаєнс (Ризик-координатора) з питань ідентифікації, оцінювання, контролю, вжиття управлінських заходів та звітування щодо ризиків, які генерує Відділ у відповідності до вимог, які зазначені у відповідних нормативних документах НБУ, ВНД у Банку з питань управління ризиками;
Менеджер з адміністративної діяльності
з 11.2020 по 07.2021
(8 місяців)
ПАТ "МТБ БАНК", Одеса (Фінанси, банки, страхування)
- забезпечує ефективну роботу керуючого ЦВ у м.Одесі;
- здійснює організацію робочого місця, допомогу при плануванні робочого дня;
- організація прийому відвідувачів та співробітників Банку керівництвом;
- організація зовнішнього та внутрішнього телефонного зв’язку керівництва, відправка та прийом факсових повідомлень, ведення адресних, телефонних та електронних довідників державних органів влади, клієнтів та партнерів банку;
- проведення презентаційних та інших заходів за участю керівництва відділення;
- здійснює підготовку необходного інформаційного матеріалу для керуючого;
- регулювання потоків документів між офісом ЦВ та відділеннями Банку;
- здійснює своєчасну обробку всієї корреспонденціі ( почтової корреспонденціі, факсових повідомлень, повідомлень по ЕП, інформаційних агентств ) за допомогою СЕД у Одеському регіоні та її відправку за призначенням;
- здійснює своєчасну обробку всієї корреспонденціі (отримання пошти від кур'єра та Укрпошти, сканування документів, реєстрація за допомогою СЕД ), а також розподіл її серед виконавців відповідно резолюції керівництва, для подальшого використання в процесі їх роботи або підготовки відповіді, у разі необхідності - ставить на контроль. Відслідковує, щоб контрольні картки були своєчасно закриті виконавцем;
- здійснює реєстрацію документів в СЕД та БД"Арест счетов " щодо арешту рахунків юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців , фізичних осіб, що проводять незалежну професійну діяльність та фізичних осіб -клієнтів, примусового списання коштів на підставі розрахункових документів стягувачів з рахунків клієнтів та розкриття інформації, яка містить банківську таємницю на запити вповноважених державних органів влади частині функціоналу;
- здійснює реєстрацію та видачу фірмових бланків;
- у разі відсутності Начальника Сектору виконує його обов'язки;
Секретарь администрации
з 09.2017 по 11.2020
(3 роки 2 місяці)
ПАТ "МТБ БАНК", Одесса (Фінанси, банки, страхування)
- Обеспечение эффективной работы Управляющего;
- Организация рабочего места, осуществление помощи при планировании рабочего дня,
организация приёма посетителей и сотрудников Банка руководством,
организация внешней и внутренней телефонной связи руководства банка,
отправка и приём факсовых сообщений,
ведение адресных, телефонных и электронных справочников государственных органов власти , клиентов и партнёров банка,
осуществление подготовки необходимого информационного материала для руководителя, исполнение писем и других документов руководству; регулирование потоков документов между офисом и ЦО и отделениями банка;
- Проводение работы в сфере обеспечения делопроизводства;
- Обеспечение работы с внутренними служебными документами , их регистрация, учёт и контроль за исполнением ( формирование картотеки контрольных документов, своевременное доведение поручений до исполнителей , информирование руководства отделения о ходе и итогах исполнения документов, снятие документов с контроля).
- Осуществление своевременной обработки входящей и исходящей корреспонденции ; подшивку необходимого материала;
- Осуществление контроля за исполнением документов с соответствующей резолюцией , в том числе приказов и распоряжений , а также за соблюдением сроков выполнения указаний и поручений руководителя, взятых на контроль;
- Производит регистрацию и выдачу фирменных бланков ;
Кассир -операционист
з 04.2015 по 09.2017
(2 роки 5 місяців)
ПАТ А-Банк, Одесса (Фінанси, банки, страхування)
Основные обязанности:
-кассовое обслуживание физических и юридических лиц;
-прием платежей;
-погашение кредитов;
-осуществление денежных переводов;
-оформление валютообменных операций;
Ассистент / Архивариус Розничного южного регионального центра департамента розничного бизнеса главного управления бизнеса
з 07.2013 по 09.2014
(1 рік 2 місяці)
ПАОКБ" Правэкс -Банк", Одеса (-)
1.Выполнение технических функций по обеспечению и обслуживанию работы руководителя.
2.Организация телефонных переговоров руководителя, прием и передача телефонограммы, запись в отсутствии принятых сообщении и доклад содержания их руководителю.
3.Печать по указанию руководителя различных документов, служебные записки.
4.Ведение журнала регистрации входящей и исходящей корреспонденции.
5.Прием и регистрация входящих документов от клиентов и личные заявления работников.
6.Формирование отчетов руководителю.
7.Предостовление по телефону информацию клиентам банка.
8.Формирование,обработка, прошивка и хранение архивных кассовых документов дня.
9.Составление описей дел в электронных таблицах.
10.Сдача документов на хранение в архив.
11.Оформление заявки на выемку архивных кассовых документов дня.
Кассир
з 07.2011 по 01.2013
(1 рік 6 місяців)
ПАТ"Банк Кредит Дніпро", Одеса (Фінанси, банки, страхування)
Основные обязанности:
-кассовое обслуживание физических и юридических лиц;
-прием платежей;
-погашение кредитов;
-осуществление денежных переводов;
-оформление валютообменных операций;
Старший кассир
з 12.2010 по 07.2011
(7 місяців)
ПАТ "Укрсоцбанк", Одеса (Фінанси, банки, страхування)
Основные обязанности:
-кассовое обслуживание физических и юридических лиц;
-прием платежей;
-погашение кредитов;
-осуществление денежных переводов;
-оформление валютообменных операций;
Сотрудник Общего отдела
з 02.2007 по 10.2009
(2 роки 8 місяців)
Кредитный Союз " Первое Кредитное Общество", Одеса (Фінанси, банки, страхування)
Основные обязанности:
• Приём-распределение звонков;
• Организация приёма посетителей;
• Получение и отправка корреспонденции;
• Решение вопросов по организационно-техническому и хозяйственному обеспечению офиса;
• Работа с оргтехникой.
Кассир
з 08.2006 по 09.2006
(1 місяць)
Приват банк, Одеса (Финансы, банки, страхование)
Основные обязанности:
- кассовое обслуживание физических и юридических лиц
- прием платежей
- погашение кредитов
- осуществление денежных переводов
- оформление валютообменных операций
Освіта
Одеський державний аграрний університет
Факультет економіки та управління, економіка, Одеса
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)
Одесский техникум газовой и нефтянной промышленности
Коммерческая деятельность- младший специалист, Одесса
Середня спеціальна, з 2001 по 2003 (1 рік 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Одесский центр занятости, бухгалтерский учет и ПК
2004, 4 месяца
ДНЗ"ОЦПТОДСЗ"-курси-1С:Бухгалтерія 8.2 "
10.06.2013-21.06.2013р.
Знання і навички
- Пользователь ПК
- Работа с оргтехникой
- Работа со сканером
- Работа с принтером
- Работа с ксероксом
- Работа с факсом
- Пунктуальность, ответственность,исполнит
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Програми- СЕД, Лотус, Outlook, Word, Excel, Sr Bank, Бюджет Софт (Афина), АСКОД.
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Одеса, Вінниця , ще 8 міст -
Ризик-менеджер, економіст з аналізу
8000 грн, Одеса -
Економіст
50000 грн, Одеса, Запоріжжя, Київ -
Менеджер, економіст
Одеса -
Економіст
60000 грн, Одеса, Дистанційно