- PRO
Аліна
Юрисконсульт; Оператор 1С; Менеджер з документообігу, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Юрисконсульт; Оператор 1С; Менеджер з документообігу, Юрист з договорів, Адміністратор інтернет-магазину, Контент-менеджер, Спеціаліст 1C, Менеджер з документообігу, Молодший юрист, Головний бухгалтер, Страховий консультант, Оператор 1C
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 33 роки
- Місто проживання:
- Черкаси
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4830346/
Досвід роботи
Менеджер управитель адміністративного персоналу
з 10.2022 по 03.2023
(5 місяців)
ТОВ "ЧЗА", Черкаси (Хімічна промисловість, фармацевтика)
💼 Помічник директора / Секретар / Адміністратор офісу
Досвідчений спеціаліст з документообігу, кадрового діловодства та бухгалтерії
🔹 Адміністративні обов’язки
•Ведення архівної та ділової документації
•Укладання, реєстрація та контроль строків дії договорів
•Організація процесу перепідписання контрактів
🔹 Кадрове діловодство
•Підготовка та облік наказів, табелів, лікарняних, відпусток
•Ведення військового обліку
•Оформлення договорів ЦПХ та підряду
•Пошук і підбір персоналу
🔹 Бухгалтерська підтримка
•Первинна бухгалтерія: рахунки, накладні, ТТН
•Робота з клієнт-банком, касовими операціями
•Досвід у програмі 1С: Бухгалтерія (версії 7 та 8)
•Розрахунок заробітної плати
Помічник бухгалтера; Кадровик.
з 01.2019 по 04.2020
(1 рік 3 місяці)
ФОП Дем`янчук О.Г., Черкаси (Видавництво, поліграфія)
💼 Бухгалтер / Адміністратор з обліку / Кадровик
Досвідчений фахівець у сфері фінансового та кадрового обліку
🔹 Фінансово-бухгалтерські обов’язки
•Виписка рахунків на оплату
•Облік товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ)
•Оформлення калькуляцій та оцінка вартості товару
•Робота з первинною документацією: рахунки, накладні, акти
🔹 Кадрове діловодство
•Ведення особових справ працівників
•Підготовка наказів (прийом, звільнення, відпустки)
•Нарахування заробітної плати
•Облік відпусток, лікарняних, табелів обліку робочого часу
🔹 Програмне забезпечення та навички
•Впевнений користувач 1С: Бухгалтерія
•Знання основ бухгалтерського обліку, кадрових нормативів
•Досвід автоматизації процесів і роботи з великим обсягом документів
Помічник бухгалтера
з 04.2017 по 04.2022
(5 років)
КБ Лідер, Черкаси (Охорона, безпека)
Основні обов’язки:
•Забезпечення своєчасного отримання та повернення фінансових і юридичних документів від клієнтів.
•Формування рахунків для клієнтів, контроль своєчасності їх оплати.
•Підготовка, погодження та оформлення актів виконаних робіт, контроль їх підписання зі сторони клієнта.
•Щоденний моніторинг надходжень коштів, виявлення прострочених платежів, робота з дебіторською заборгованістю.
•контроль фінансових питань та документообігу, надання актуальної інформації щодо статусу оплат.
•Виконання спеціальних доручень та ініціатив директора
Юрисконсульт
з 06.2013 по 04.2017
(3 роки 10 місяців)
ТОВ "Інтертранспомтач", Черкаси (Транспорт, логістика)
Обов’язки юрисконсульта:
1.Договірна робота — підготовка, аналіз та супровід договорів (перевезення, логістика, страхування тощо).
2.Претензійно-позовна діяльність — підготовка претензій, представництво в судах, вирішення спорів з контрагентами та контролюючими органами.
3.Юридичний супровід діяльності — консультації для керівництва, перевірка внутрішніх документів, мінімізація правових ризиків.
4.Взаємодія з державними органами — супровід ліцензування, подання звітності, участь у перевірках.
5.Трудове та корпоративне право — юридичний супровід кадрових питань, змін у документах компанії.
6.Митні та міжнародні питання — підтримка ЗЕД-операцій, контроль за дотриманням митного законодавства (за потреби).
Освіта
МАУП
Правознавство, Черкаси
Вища, з 2009 по 2013 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси вивчення Литовської мови
2023 р. 1,5 міс
Курси вивчення Литовської мови
3 місяці
Знання і навички
- 1С
- Користувач ПК
- Впевненість
- 1С:Бухгалтерія
- MS Excel
- Клієнт-Банк
- M.E.Doc
- MS Word
- Пошук кандидатів на Work.ua
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Литовська — початковий
Додаткова інформація
Проживаю в даний час в Литві, тому шукаю роботу дистанційно
Схожі кандидати
-
Рекрутер, оператор, менеджер, администратор
15000 грн, Дистанційно -
Офіс-менеджер, діловод
Дистанційно -
Адвокат, керівник юридичного відділу, юрист підприємства
Дистанційно, Дніпро , ще 6 міст -
Оператор call-центру
Дистанційно -
Оператор 1C
25000 грн, Дистанційно