Резюме від 11 квітня 2024 PRO

Ірина

HR specialist, менеджер з персоналу, рекрутер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 01.2022 по 12.2022 (11 місяців)
СВ БРОК, Київ (Транспорт, логістика)

Введення кадрового діловодства з нуля. Повний цикл підбору персоналу. Написання кадрових політик та інше.

HR-менеджер

з 07.2021 по 11.2021 (4 місяці)
Мові Хелс, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Аналіз резюме, проведення співбесід, онбординг нових співробітників. Контроль проходження випробувального терміну, адаптаційного періоду. Формування кадрового резерву. Оцінка та розвиток персоналу.

HR-менеджер

з 03.2019 по 06.2021 (2 роки 3 місяці)
ТОВ Кроу Україна, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Введення кадрової роботи з нуля. Повне ведення кадрової роботи з функцією рекрутера. Ведення обліку навчання працівників. Написання Посадових інструкцій та Політики про кадрове управління. Маю знання 1С ЗУП, Microsoft Office.

Начальник відділу кадрів

з 01.2013 по 08.2018 (5 років 7 місяців)
Державна установа "Держгрунтохорона", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Повне ведення кадрової роботи. Штат приблизно 700 працівників, включаючи 23 філії по Україні. Ведення військового обліку працівників з нуля.

Юрист

з 05.2011 по 12.2012 (1 рік 7 місяців)
Міністерство аграрної політики та продовольства України, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Займалась нормативно-правовою роботою центральних органів виконавчої влади, які спрямовувались та керувались Міністром.

Начальник відділу кадрів

з 07.2010 по 06.2011 (11 місяців)
Державна екологічна інспекція в Київській області, Київ (Екологічна сфера)

Повне ведення кадрової роботи.

Спеціаліст відділу кадрів

з 08.2007 по 07.2010 (2 роки 11 місяців)
Державний комітет України із земельних ресурсів, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення кадрової роботи територіальних органів України, 24 філії.

Освіта

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Факультет правознавство, Киев
Вища, з 2010 по 2012 (1 рік 7 місяців)

спеціальність «Правознавство», кваліфікація спеціаліст з права

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет економіки, менеджменту та права, Киев
Вища, з 2006 по 2010 (3 роки 8 місяців)

спеціальність «Маркетинг на ринку товарів та послуг», кваліфікація магістр з маркетингу

Київський торговельно-економічний коледж

Товарознавство та комерційна діяльність, Киев
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Семінар в міжнародному центрі фінансово економічного розвитку Журнал кадровик-01 та експертно правова система "Expertus" Кадри

1 день

Кадровик-PROфесіонал

2021 рік , 36 годин

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК MS Outlook Робота з оргтехнікою Нарахування зарплати Законодавство України Трудове законодавство

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Маю достатні знання (понад 14 років) в області кадрової роботи (законодавство про працю) та діловодства, також досвід у підборі персоналу.
Вважаю себе комунікабельною, відповідальною, ініціативною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі та вмію розставляти пріоритети.

Основні обов'язки:
1. Введення кадрової роботи з нуля на підприємстві.
2. Внесення в 1С:Предприятие 8.3 інформацію про фізичну особу. Його переміщення.
3. Заповнення, облік і зберігання трудових книжок.
4. Видача довідки про трудову діяльність працівника.
5. Оформлення, ведення особових справ працівників.
6. Ведення, облік і розрахунок днів відпусток.
7. Складання графіку відпусток.
8. Складення і оформлення характеристик на співробітників.
9. Ведення наказів з особового складу: прийняття, звільнення, переведення, відпустка і т.д.
10. Ведення цивільно-правових договорів.
11. Участь у розробці, написання посадових / робочих інструкцій, ПВТР.
12. Ведення штатного розпису.
13. Повний цикл підбору персоналу.
14. Організація процесу онбордінга співробітників.
15. Досвід роботи з відокремленими підрозділами (філіями).
16. Ставити на облік компанію у військоматі. Ведення військового обліку та ін.
17. Участь в HR проектах.

ПРОЖИВАЮ ЗА КОРДОНОМ, тому розглядаю тільки віддалений формат роботи (повна, неповна зайнятість, проектна робота).

Якщо зацікавив мій досвід роботи - пишіть у месенджери. Дякую :)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: