Резюме від 10 листопада 2021 PRO

Ольга

Lead CS&VIP, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Lead CS&VIP

з 09.2020 по нині (3 роки 8 місяців)
DGN Games, Винница, Винницкая обл. (Social gaming / IT)

- coordinating Customer Support department on 3 different projects;
- coordinating VIP (Sales) department on 2 projects;
- marketing activities (in-app promotions and sales, content for promotional emails, push notifications, lead social communities);
- analytics (Databricks, Tableau): creating complex reporting, tracking KPIs;
- team management;
- reporting to stakeholders;

In general, based on BI analysis we make marketing decisions in order to increase main KPIs.

Support Leader & VIP Account Manager

з 11.2018 по 09.2020 (1 рік 10 місяців)
DGN Games, Вінниця (IT)

Team/workflows management:
- quality control and feedback provision
- KPIs tracking/improvement
- providing service and technical training for employees
- managing knowledgebase (Confluence)
- managing Jira (prioritizing, assigning tasks + estimating time)
- managing Zendesk (accounts, work templates, reports, instructions, satisfaction survey, etc.)
- creating SQL queries for agents to collect customers' info via Databricks

Communication with Top Management/Stakeholders:
- providing solutions in order to develop/improve service strategy
- producing weekly reports (automated with ZD API, Tableau)
- tracking/escalating production issues

Communication with end-user:
- resolving GDPR cases
- managing refunds/FB disputes
- providing support via emails, Facebook communities (personal accounts)
- taking care of app store reviews (Apple, Google Play)
- managing Support Help Center (FAQ web page)
- managing VIP customers (sales + tech support)

Support Agent

з 07.2018 по 11.2018 (4 місяці)
DGN Games, Винница, Винницкая обл. (Social gaming)

- support customers via Zendesk

Service Desk Agent

з 02.2018 по 07.2018 (5 місяців)
SoftServe, Ивано-Франковск (IT)

- deep understanding of the operation support workflow;
- handling and resolving customer, application and operation support related issues;
- working with English-speaking customers;
- providing customer and technical support for the following projects: CloudShare, Training for Jira app, Alphapoint, Stihl, MS Teams Integration, Innovations Management platform, Overhaul, Imprivata;
- Jira Administration (basics).

Refund manager

з 04.2017 по 02.2018 (10 місяців)
ZoomSupport, Ivano-Frankivsk (IT)

•refund cases investigation;
•providing quality control;
•support/sales/billing agents evaluation;
•feedbacks provision based on evaluated cases results;
•refund evaluation funnel creation/updating;
•refund cases evaluation stats producing;
•making decisions in order to decrease refund rates.

Senior Support Agent

з 06.2016 по 04.2017 (10 місяців)
ZoomSupport, Ivano-Frankivsk (IT)

•providing remote technical support;
•handling and resolving English-speaking customers’ requests;
•developing and mastering experimental troubleshooting techniques on the way of resolving unusual cases;
•cooperation with Sales department to resolve issues and consulting sales agents on the pre-sale stage;
•providing feedbacks about the software related issues;
•night shifts.

Освіта

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Інститут Інформаційних Технологій, Комп’ютерні системи та мережі, Ивано-Франковск
Вища, з 2011 по 2017 (5 років 5 місяців)

На даний момент є аспірантом кафедри Комп’ютерних систем та мереж, ІФНТУНГ

Додаткова освіта та сертифікати

Apple certification, OS 10.12 (Apple certified)

Київ, 2017

Business communication

Vinnytsia, 2019

Soft Skills Pro

Vinnytsia, 2018

Management Skills: Developing People, Leading Teams & Process Improvement

January, 2020

Agile Crash Course: Agile Project Management; Agile Delivery

January, 2020

Знання і навички

Android iOS MacOS Operating systems PC User Troubleshooting Windows Working with English-speaking customers Jira Administration SQL CRM Freshdesk Salesforce Windows PC, Mac OS, Android, iOS platforms MS Power BI

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Керівник (ІТ), Chief technical officer, Support Team Lead, Head IT
Вінниця, Івано-Франківськ , ще 3 міста

Team lead
25000 грн, Рівне, Дистанційно

Адвокат, юрист, юрисконсульт, начальник юридичного відділу, lead legal counsel
40000 грн, Київ, Дистанційно

Team Lead, керівник
30000 грн, Харків, Дистанційно

Team lead
Дистанційно

Team Lead Manager
55000 грн, Київ, Дистанційно

Усі схожі кандидати