Олена
Помічник керівника, бухгалтера, бухгалтер-касир, 40 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4867483/
Досвід роботи
Бухгалтер з первинної документації
з 09.2025 по 10.2025
(2 місяці)
ТОВ ЕНЕРДЖ ТРЕЙД ГРУП, Київ (Енергетика)
Бухгалтерський супровід/ ведення ТОВ.
Касир
з 06.2025 по 09.2025
(4 місяці)
ФК «А-фінанс», Київ (Фінанси, банки, страхування)
Прийом та видача грошових переказів, валютообмінні операції.
Касир
з 10.2024 по 05.2025
(8 місяців)
ТОВ «Ліберті Фінанс», Київ (Фінанси, банки, страхування)
Прийом та видача грошових переказів, валютообмін
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Outlook Express
- Банківські програми
- Express
- Організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися в ситуаці
Додаткова інформація
Мотренко Олена Анатоліївнавна
Дата народження: 29 травня 1981 року
Телефон: [
E-mail: [
Освіта:
1998-2001 Кременчуцький Державний Політехнічний Університет, диплом молодшого спеціаліста зі спеціальності «Економіка підприємства»
2004–2008 Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана, диплом бакалавра напряму економіки підприємства.
Досвід роботи.
Група компаній «Rost Group»
Економіст з питань фінансової роботи.
листопад 2015 - теперішній час
- оформлення та бухгалтерський супровід СПД на ЄП 3 група (14 ФОП) - формування та подання звітності, сплата податків, відкриття/закриття рахунків у Банках, оформлення первинних документів.
- бухгалтерський супровід ТОВ (з ПДВ) – підготовка та подання звітів до контролюючих органів. Формування рахунків на оплату, формування та реєстрація податкових накладних, контроль оплат та повернення первинної документації, формування та рознесення виписки,
- робота в 1С 8.3.УТП: нарахування авансу/ЗП/відпускних, формування довідок про доходи, формування актів виконаних робіт з ЦПД, моніторинг повернення АВР.
Адміністрація офісів Сервісних Компаній (15 офісів), а саме:
- контроль оплати оренди по головним та сервісним компаніям;
- ПК M.E.Doc-підключення, контроль за терміном дії сертифікатів, ключами; формування запитів, звітів для контролюючих органів;
- підготовка пакетів документів для банків на відкриття поточних рахунків, зарплатних договорів, контроль за терміном дії ключів щодо банків у Клієнт-банку;
- взаємодія із держорганами (ДФС, ЦЗ, поштовими відділеннями), банками. Підготовка відповідей на запити;
- підготовка документів при перевірках ФСС, ДФС формування копій документів, формування необхідних (запитуваних) звітів.
- нарахування ЗП тимчасовому персоналу мережевим торговим точкам
ТОВ «Авто Холл»
Менеджер по роботі з клієнтами
жовтень 2014-листопад 2015
-оформлення – переоформлення транспортних засобів, плав засобів, спец. техніки.
-оформлення запитів до баз МРЕВ, МінЮсту, отримання спец. продукції,
КБ ПриватБанк.
листопад 2001- вересень 2014
листопад 2001 - червень 2002 - касир відділення
червень 2002 - серпень 2005 - економіст з обслуговування фіз. осіб
серпень 2005-вересень 2006 – начальник відділу з обслуговування фіз. осіб
жовтень 2006-травень 2008 – Директор відділення гр. Б ( підпорядкованість 5 чол)
травень 2008 – червень 2010 – Заступник головного бухгалтера за напрямом «Back-office»
липень 2010-листопад 2014 –Заступник директора відділення гр.А (підпорядкованість 7 відділень . гр Б до 45 чоловік).
-обслуговування поточних рахунків фіз. осіб, оформлення вкладів, обслуговування пенсійних та особистих пластикових карток, валюто обмінні операції, прийом платежів, поповнення рахунків мобільних телефонів, продаж дорогоцінних металів, продаж та переведення в готівку дорожніх чеків, прийом та виплата міжнародних переказів, відправка / виплата SWIFT
-Контроль ведення бух. обліку за операціями філії, візування угод, контроль за прийомом первинних документів для передачі в архів, підготовка звітної інформації для ГБ, НБУ.
-Заміщення директора відділення за напрямом «Роздрібний бізнес» І.О. директора відділення на період відпустки/відряджень. Поточне обслуговування клієнтів, виконання індивідуальних планових показників, контроль за виконанням планових показників із відділення в цілому. Проведення зустрічей із керівним складом організацій із залучення на VIP-обслуговування, проведення презентацій на підприємстві для співробітників із банківських продуктів (ЗП, кредитних, пенсійних карток, депозити). Сross-selling продажів для клієнтів малого та середнього бізнесу. Вирішення адміністративно-господарських питань, прийом скарг та вирішення спірних питань
Банк «Ощадбанк України»
старший економіст по роботі з фіз. особами, потім - керівник зміни
червень 2001 – вересень 2001 р.
-обслуговування поточних рахунків фіз. осіб, оформлення вкладів, валюто-обмінні операції, прийом платежів
Додаткові навички:
Рівень володіння ПК: досвідчений користувач (Internet Explorer, Outlook Express, Microsoft Office Word, Excel,) BAF, досвід роботи з програмним забезпеченням банків
Володіння мовами: українська – вільно
російська – вільно
англійська – базовий рівень
Особисті якості:
Організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, вміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову, швидка навченість, відмінні комунікативні навички, ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність.
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Руководитель, Менеджер з продажу, Керівник відділення, ще 7 посад
40 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Касир, A-finance, 7 місяців
- Касир, ТОВ Ліберті фінанс, 8 місяців
Схожі кандидати
-
Асистент керівника, офіс-менеджер
40000 грн, Київ -
Помічник бухгалтера
Київ -
Асистент керівника
Київ -
Адміністратор офісу
34000 грн, Київ -
Помічник бухгалтера
Київ -
Головний бухгалтер, начальник відділу бухгалтерського обліку
Київ