• Візитка

Алла

Менеджер по роботі з клієнтами

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор рецепції, Менеджер з продажу, Адміністратор, Менеджер з продажу нерухомості
Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Гостомель, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМE

Ткачова Алла Юріївна
@-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль
Отримання цікавої, перспективної роботи
Досвід роботи:
Липень 2018-липень 2020р.
Заступник директора агенції нерухомості "Bee realty group"
Червень 2013 – травень 2018
Заступник директора ТОВ «ДЕНТЕРА ПЛЮС»
Керівництво діяльністю медичного підприємства
Організація роботи колективу компанії з надання медичних послуг
Забезпечення фінансової, адміністративно-господарської та лікувально-профілактичної роботи підприємства
Аналіз роботи компанії та прийняття необхідних управлінських рішень для її оптимізації
Розробка та затвердження штатного розкладу, фінансового плану та іншої бухгалтерської документації (разом з бухгалтером)
Забезпечення працівникам клініки своєчасну та в повному обсязі виплату заробітної плати
Оптимізація організаційно-управлінської структури, планування роботи клініки, напрями розвитку та формати роботи
здійснення підбору кадрів та формування кадрової політики, розподіл кадрів відповідно до їх кваліфікації
Організація та надання співробітникам можливості підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки за вимогами законодавства
Забезпечення працівникам умов виконання ними своїх посадових обов'язків
Формування, забезпечення та контроль правил внутрішнього трудового розпорядку
контроль за дотриманням правил охорони праці та пожежної безпеки під час експлуатації приладів та обладнання
Подання компанії у державних установах, страхових та судових органах, на громадських заходах
Взаємодія з органами місцевого самоврядування, а також з усіма інстанціями, що перевіряють (або забезпечення наявності довіреної особи у відповідних ситуаціях)
Липень 2007-червень 2013-ТОВ «ДЕНТЕРА ПЛЮС»
Посада – адміністратор стоматологічної клініки
ведення телефонних переговорів із пацієнтами для затвердження часу візиту до стоматолога.
ведення електронного журналу обліку пацієнтів. Підбір карт клієнтів, записаних до стоматолога на завтра.
організація обміну необхідними даними між співробітниками клініки.
розрахунки із клієнтами, видача їм касових чеків. Контроль безпеки каси та документів.
дотримання правил безпеки та санітарних норм на виробництві.
чітке виконання функціональних обов'язків у вказаний термін;
грамотна адміністративна підтримка керівника стоматологічної клініки;
правильне ведення документів; укладання договорів з первинними клієнтами (які оформляються у двох примірниках для передачі одного пацієнту та вклеювання іншого до його медкарти);
створення медкарти пацієнта, який відвідав стоматологічну організацію вперше до першої консультації;
запис пацієнтів для первинного та повторного лікування відповідно до встановлених тимчасових правил прийому.
запис первинних клієнтів на консультації із використанням спеціалізованого ПЗ;
мінімізація простоїв у графіку лікаря, ведення щільного запису, заповнення простоїв викликами різних пацієнтів.

Червень 2007 - червень 2007 ВП «Аудиторська фірма «СМС-Аудит»
Посада – офіс-менеджер
прийом документів та особистих заяв на підпис директора Компанії;
робота із вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання документів;
організація отримання кореспонденції за юридичною, поштовою та фактичною адресами;
робота із вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): реєстрація, передача, облік, зберігання документів;
за дорученням директора підготовка проектів листів, запитів та інших документів щодо діяльності Компанії в цілому;
за дорученням директора печатка службових матеріалів, введення інформації до банку даних
організація зустрічей відвідувачів та гостей Компанії.
забезпечення життєдіяльності офісу:
замовлення води у міру необхідності;
замовлення канцелярії за необхідності;
здійснення підписки на періодичні видання.
якісно та у строк виконання виробничих завдань та доручень;
Вересень 1999 – Квітень 2007 – ПП (Київ, торгівля продуктами харчування, текстиль),
Посада – старший продавець

Освіта
2007-2012 – Східноукраїнський національний університет імені В.Даля, економічний факультет, спеціалізація-Менеджмент організацій, кваліфікаційний рівень – спеціаліст.

Навички
Досвідчений користувач комп'ютера: Клієнт-банк, Word, Exсel, Internet, Outlook, PowerPoint
Володіння мовами
Українська, російська – вільно.
Англійська базовий.
Ділові та особисті якості

Організаторські здібності, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, оперативність, робота на результат, уважність до деталей.
Цілеспрямованість, наполегливість, пунктуальність, оптимізм, почуття гумору.
Загальні відомості
Дата народження 19.01.1981.
Місце проживання: м. Київ.
Національність: українка.
Сімейний стан: у шлюбі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: