Роман
Комерційний директор ТРЦ, керівник відділу оренди, 100 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4893246/
Досвід роботи
Керівник з розвитку роздрібної мережі
з 11.2024 по нині
(1 рік 2 місяці)
Bomond Group, Київ (Роздрібна торгівля)
Підбір локацій для відкриття нових ТТ;
Погодження з орендодавцем комфортних для усіх сторін комерційних умов;
Проведення перемовин з орендодавцями щодо пролонгації / розірванню договорів оренди;
Отримання максимально вигідних умов, щодо нових проектів та/або закриття нерентабельних проектів;
Контроль рентабельності магазинів;
Підготовка, презентація та контроль реалізації концепції покращення фінансових показників магазинів;
Підбір підрядних організацій по Україні: ремонтні роботи, проектування, СКС, відеонагляд, протипожежний захист, ОВіК, ЕТР.
Погодження та контроль дотримання кошторисної документації підрядними організаціями.
Підготовка фінансових моделей нових магазинів;
Контроль проведення системної реновації діючих магазинів;
Досягнення:
Відкриття 2-х нових магазинів протягом перших 4-х місяців роботи;
Отримання оновлення комерційних умов по 7-ми договорах;
Комерційний директор
з 08.2024 по 11.2024
(4 місяці)
ТРЦ Cosmo multimall, Київ (Нерухомість)
Контроль надходжень орендних платежів;
Розробка концепції розвитку ТРЦ;
Підбір потенційних орендарів для ротації на основі OCR аналізу; Підготовка та презентація власнику рекомендацій щодо покращення концепції ТРЦ;
Проведення перемовин з новими орендарями та погодження комерційних умов;
Супровід менеджерів під час перемовин з діючими орендарями (аналіз ефективності роботи / аналіз потенційної дебіторки);
Реалізація концепції покращення ТРЦ, укладання угод про відкриття спортивної зони.
Проведення перемовин про відкриття в ТРЦ магазинів H&M, ССС та HalfPrice;
Узгодження з діючим / потенційним партнером умов договорів оренди;
Контроль потенційної вакантності, підготовка варіантів ротації;
Контроль менеджменту щодо дотримання орендарями договірних умов;
Досягнення:
Реалізація відкриття в ТРЦ спортивних магазинів, вперше за всю історію існування ТРЦ.
Провідний менеджер відділу оренди
з 08.2022 по 06.2024
(1 рік 11 місяців)
ТРЦ Dream, Київ (Нерухомість)
- Прийняття участі в плануванні річного бюджету ТРЦ, контроль надходжень орендних платежів та доплат з товарообігу;
- Пошук нових орендарів для ротації на основі OCR аналізу орендарів;
- Підготовка рекомендацій по корегуванню / покращенню концепції ТРЦ, погодження з директором та власником;
- Проведення перемовного процесу та розробка комерційних умов для нових орендарів;
- Супровід існуючих орендарів (аналіз ефективності роботи / контроль сплати орендних платежів);
- Робота зі зверненнями та листами існуючих орендарів (H&M, Inditex, LPP);
- Узгодження та підписання договорів оренди;
- Контроль потенційної вакантності, оперативна заміна орендаря (день в день);
- Контроль дотримання орендарями договірних умов;
- Менеджмент проектів розвитку ТРЦ (концепція, фінансова модель та техніко-економічне обгрунтування проекта), погодження нового проекту з директором та власником, реалізація;
Досягнення:
- Заміна оператора кінотеатру;
- Розробка концепції мультимедійної стіни, підбір підрядника, реалізація;
Комерційний відділ
з 02.2020 по 07.2022
(2 роки 6 місяців)
NEO Plaza ТРЦ, Дніпро (Нерухомість)
- Розробка річного бюджету ТРЦ: експлуатація, маркетинг, оренда та інші джерела (дохід та витрати), контроль виконання бюджету;
- Участь в розробці річного маркетингового плану ТРЦ, детальних графіків маркетингових заходів, контроль за раелізацією;
- Координація експлуатаційної служби, участь групі по оптимізації експлуатаційних та комунальних затрат ТРЦ та орендарів;
- Пошук нових орендарів для ротації на основі OCR аналізу орендарів;
- Підготовка рекомендацій по корегуванню / покращенню концепції ТРЦ, погодження з генеральним директором та власником;
- Проведення перемовного процесу та розробка комерційних умов для нових орендарів;
- Супровід існуючих орендарів (аналіз ефективності роботи / контроль сплати орендних платежів);
- Узгодження та підписання договорів оренди;
- Контроль потенційної вакантності, оперативна заміна орендаря;
- Контроль дотримання орендарями договірних умов;
- Менеджмент проектів розвитку ТРЦ (концепція, фінансова модель та техніко-економічне обгрунтування проекта), погодження нового проекту з генеральним директором та власником, реалізація;
Досягнення:
- Розроблення та реалізація проекта "Автокіно";
- Розроблення концепції та реалізація монетизації підземного паркінга;
- Ротація якірних орендарів;
Менеджер з розвитку ТРЦ
з 04.2018 по 10.2019
(1 рік 7 місяців)
ТОВ "Київпроект Девелопмент", Киев (Нерухомість та Девеллопмент)
- Робота в групі розробки та удосконаленню концепцій МФК, ТРЦ та ТЦ;
- Проведення перемовного процесу, щодо зацікавленності орендарів у нових проектах (аналіз потенціалу об'єкта, преброкерідж);
- Робота над зонуванням та розподілом торгових площ (Tenant Mix)
- Пошук нових орендарів (заповнення / ротація);
- Підготовка та проведення перемовного процесу;
- Супровід існуючих орендарів (аналіз ефективності роботи / контроль сплати орендних платежів / контроль проведення ремонтних робіт);
- Формування умов здачі в оренду (аналіз існуючих пропозицій на ринку / аналіз планування та зонування / оцінка іміджу торгового центру);
- Узгодження та підписання договорів оренди;
- Контроль потенційної вакантності, швидка заміна орендаря;
- Контроль дотримання орендарями умов договорів оренди;
- Організація оперативного вирішення проблем орендарів;
- Контроль документообігу;
Менеджер відділу оренди
з 05.2017 по 04.2018
(1 рік)
ТОВ "ТРЦ Лавина", Киев (Здача в оренду власних торгових площ)
- Пошук нових орендарів;
- Підготовка та проведення перемовного процесу;
- Супровід існуючих орендарів;
- Контроль сплати орендних платежів;
- Формування умов здачі в оренду;
- Узгодження та підписання договорів оренди;
- Контроль дотримання орендарями умов договорів оренди;
- Організація оперативного вирішення проблем орендарів;
- Контроль документообігу;
- Контроль дебіторської заборгованості;
Керівник відділу розвитку
з 11.2016 по 04.2017
(6 місяців)
LLC "ATLASIKO UKRAINE", Киев (IT - розробка, візуалізація будівельних проектів)
- Проведення презентації компанії;
- Пошук клієнтів;
- Проведення перемовного процесу;
- Розробка та погодження договорів підряду;
Керуючий нерухомістю
з 06.2015 по 11.2016
(1 рік 6 місяців)
ТОВ "Все про бухгалтерський облік", Киев (Видавництво, поліграфія)
- Управління об'єктами нерухомості компанії.
- Формування умов здачі в оренду.
- Узгодження та підписання договорів оренди.
- Співпраця з державними структурами.
- Представництво інтересів компанії в судах в господарських справах.
- Підготовка та проведення перемовного процесу.
- Оптимізація видатків на утримання пулу об'єктів.
- Контроль сплати орендних платежів.
- Моніторинг дотримання компанією умов договорів сервітуту.
- Організація оперативного вирішення проблем з державними структурами.
- Проведення тендерів на ремонтні роботи та контроль виконання кошторису.
- Укладання та супровід угод з обслуговуючими компаніями та структурами.
Керівник відділу комерційної нерухомості
з 04.2013 по 06.2015
(2 роки 3 місяці)
ТОВ «АН Траєкторія», Киев (Нерухомість та Девеллопмент)
Розвиток існуючих напрямів продажу.
Погодження тендерної документації.
Планування діяльності відділу.
Робота з договорами та дозвільною документацією.
Підготовка та проведення ключових угод.
Консультації клієнтів по оптимізації видатків на угоду.
Аналіз документів та виявлення прихованих проблемних моментів.
Контроль за виконанням бюджету, оптимізація видатків.
Аналіз напрямків інвестування та інвестиційної привабливості об'єкта нерухомості.
Формування цінової політики відповідно до тенденцій ринку.
Оформлення правовстановлюючих та дозвільних документів.
Підготовка та погодження документації для тендеру.
Проведення тендеру.
Оформлення документів на введення в експлуатацію та підключення об'єкта нерухомості до інженерних мереж.
Робота з державними структурами.
Досягнення:
Розробка плану роботи філіалів.
Збільшення бази ексклюзивних об'єктів на 60% за перші 6 місяці.
Створення результативних рекламних кампаній ексклюзивних об'єктів.
Заступник керівника відділу оренди
з 10.2009 по 03.2013
(3 роки 6 місяців)
ТОВ «АН Аскольд», Киев (Нерухомість та Девеллопмент)
Аналіз ринку нерухомості.
Підготовка договорів оренди.
Підбір і навчання персоналу.
Управління штатом співробітників.
Опрацювання первинної документації.
Робота з клієнтами: звітність клієнтам, підписання ексклюзивних договорів.
Пошук та встановлення нових партнерських відносин.
Управління комерційною нерухомістю GLA - 1000 кв. м..
Співпраця з державними структурами.
Підготовка та проведення перемовин.
Створення та реалізація рекламної кампанії в Google, Yandex.
Досягнення:
Розширення спектру послуг компанії.
Покращення рівня обслуговування клієнтів.
Підвищення рівня впізнання компанії на ринку.
Освіта
Київський національний університет культури та мистецтв
Менеджмент міжнародного туризму, Киев
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Спеціалізовані курси з підвищення кваліфікації від "Союзу спеціалістів з нерухомості України", Курс "Житлова нерухомість"
Киев, 2013
Курс «Управління бюджетними ресурсами»
Киев, 2012
The Academy of Tourism and Hospitality
Киев, 2008
Знання і навички
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
- Здатність до навчання
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
- Польська — середній
Додаткова інформація
Навички та досягнення
Успішний досвід ведення ділових перемовин.
Навики результативних продажів.
Підготовка та проведення презентацій.
Орієнтація на досягнення результату.
Підготовка та підписання договорів.
Самоорганізованість, відповідальність, добросовісність.
Висока стресостійкість та навики роботи в режимі мультизадачності.
Навики управління персоналом.
Вміння аналізувати та бачити потенційні можливості.
Особистісні якості
Успішний досвід проведення ділових перемовин
Навички результативних продаж
Підготовка та проведення презентацій
Презентабельний зовнішній вигляд
Орієнтованість на результат
Підготовка та підписання договорів
Робота з тендерною документацією
Самоорганізованість, відповідальність, обов'язковість
Висока стресостійкість
Навики управління колективом
Пунктуальність
Висока швидкість самонавчання
Грамотна письмове та усне мовлення
Вміння аналізувати та розпізнавати нові можливості
Схожі кандидати
-
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 грн, Київ -
Заступник керівника департаменту
Київ, Одеса -
Заступник керівника департаменту персоналу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Заступник директора
Київ -
Директор комерційної нерухомості, Business Transformation Director
Київ, Вінниця , ще 6 міст -
Заступник директора з продажу
Київ