• PRO

Микола

Менеджер адміністративної діяльності, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
37 років
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Біла Церква, Вишневе (Київська обл.), Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер Адміністративної Діяльності

з 07.2019 по 02.2022 (2 роки 7 місяців)
Будівельна Компанія Адамант, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.Аналіз ринку нерухомості.
2.Пошук нерухомості працівникам компанії.
3.Контроль та дотримання правил проживання в орендованих об'єкта.
4.Забезпечення комфортного проживання працівників компанії.
5.Вирішення конфліктних ситуацій з орендодавцями.
6.Забезпечення своєчасного розрахунку за орендовану нерухомість.
7.Оформленя електронних пропусків працівникам компанії.
8.Господарська робота в офісі.
- Контроль роботи двірника, прибиральниці офісу та інших робітників.
- Забезпечення офісу госп.товарами, технікою, меблями.
- інвентаризація техніки, меблів офісу.
- Контроль за ремонтними роботами по офісу.

Помічник керівника

з 07.2018 по 07.2019 (1 рік)
Безпека Населенню, Киев (Охорона, безпека)

- Формування та контроль розкладу керівника: фіксація і нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайни.
- Організація, забезпечення та адміністрування заходів за участю керівника, його ділових і приватних поїздок.
- Ведення протоколів зборів і нарад, контроль виконання доручень і поставлених завдань, розсилка повідомлень, надання звітів керівнику.
- Складання фінансових, статистичних звітів, ділової документації, підготовка доповідей, проектів наказів.
- Координація роботи інших посадових осіб і відділів в частині завдань, поставлених керівником.
- Забезпечення робочого місця керівника і його діяльності.
- Зустріч відвідувачів і гостей керівника.
- Приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків.
- Пошук і обробка необхідної інформації.
- Проведення попередніх співбесід з кандидатами, яких підбирає керівник.
- Представлення інтересів керівника в різних інстанціях, організаціях, виступ від його імені, інформування керівника про результати зустрічей.

Слюсар

з 06.2014 по 05.2018 (3 роки 11 місяців)
ТОВ Соляріс, Вишгород (Металургійна промисловість, металообробка)

Технічне обслуговування та ремонт промислового обладнання (верстатів, насосів, компресорів, конвеєрів тощо).
Діагностика несправностей у механічних та гідравлічних системах.
Розбирання, ремонт, заміна зношених або пошкоджених деталей і вузлів обладнання.
Регулювання, налаштування та випробування відремонтованих механізмів.
Монтаж, демонтаж та встановлення нового промислового обладнання.
Дотримання правил безпеки під час виконання робіт.

Відділ Технічного Контролю

з 12.2010 по 04.2014 (3 роки 4 місяці)
ООО "УКРЮГ", Біла Церква (Будівельна промисловість, деревообробка)

- підготовка готових замовлень до видачі;
- контроль якості готових замовлень;
- створення транспортних накладних.

Освіта

Білоцерківський Національний Аграрний Університет

Право, Біла Церква
Вища, з 2023 по 2025 (2 роки)

Білоцерківський Національний Аграрний Університет

Економічний факультет Менеджменту, Біла Церква
Вища, з 2011 по 2017 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Водійські права категорії Б

2019г.

Служба в ЗСУ

2009г-2010г (12 месяцев)

Знання і навички

  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • Операционные системы
  • Неконфліктність
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Лідерство
  • Здатність до навчання
  • Інвентаризація
  • Адміністрування офісу
  • Контроль цінників
  • Організованість

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Організація та планування робочого часу.
Уважність до дрібниць.
Аналізаторські здібності, необхідні для вирішення проблемних ситуацій.
Грамотна мова.
Вміння переконувати.
Навички ефективного спілкування.
Пошук підходів до клієнта і досягнення компромісів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: