• Візитка

Наталія

Помічник керівника, 35 000 грн

Розглядає посади:
Помічник керівника, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Огірчук Наталія Анатоліївна

Дата народження: 3 червня 1986 р. Місце проживання: м. Київ, Святошинський р-н
Моб. Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Графік роботи: повна, неповна зайнятість.

Досвід роботи:

з 09.2021 –
Стоматологічна клініка "Малібу"
Адміністратор клініки:
- комунікація з пацієнтом;
- зустріч, координація, взаємодія з пацієнтами кліники;
- приймання дзвінків, пояснення первинних етапів лікування, ведення запису на прийом пацієнтів;
- консультація щодо послуг та їх вартості;
- розрахунок пацієнтів, контроль грошових коштів;
- рішення в оперативному режимі виникають питань;
- оптимізація роботи лікарів та асистентів клініки;
- взаємодія з зуботехнічними лабораторіями.

з 07.2020 - по т.ч. віддалено!
IT компанія "Solverlab", розробка та просування своїх ігор на платформах iOS, Android, Windows та Mac.
Помічник керівника:
- робота з банківськими документами в системі Клієнт-Банк;
- вирішення організаційних питань;
- робота з кореспонденцією.

з 02.2019 - до 03.2022
ТОВ «АЙ ЕФ ТІ», вид діяльності пожежна безпека, відеонагляд.
Помічник керівника:
- складання рахунків, актів взаєморозрахунків із клієнтами, виписка довіреностей, рахунків-фактур, видаткових накладних, актів виконаних/отриманих послуг, складання актів взаєморозрахунків із клієнтами);
- підготовка документації до участі у тендерних закупівлях Прозоро;
- підготовка документації (накази, особисті справи);
- ведення кадрів;
- ведення діловодства: складання службових записок, інформаційних листів, контроль виконання, реєстрація документів та ін.;
- взаємодія з підрядниками та постачальниками: листування, укладання договорів;
- вирішення організаційних та господарських питань;
- підготовка ділових листів партнерам та співробітникам;
- підготовка необхідних договорів, документації; - робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- координація роботи кур'єрських та клінінгових служб.

з 06.2018- до 08.2018
ДП «Лакталіс-Україна»
Спеціаліст з компенсацій та пільг:
- розробка та погодження штатного розкладу структурного підрозділу;
- участь у розробці систем мотивації;
- аналіз фонда оплати праці
з 07.2017 - до 06.2018
Адмністратор, офіс-менеджер:
- організація відряджень (замовлення квитків, бронювання трансфету, проживання в готелі);
- організація діловодства;
- організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів;
- обробка кореспонденції, робота з кур'єрськими службами;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення солодощів, кави, води, супутніх товарів, концтоварів, хоз. та господарських товарів);
- допомога в організації корпоративних заходів

з 09.2016- до 07.2017
Інтернет магазин брендового одягу.
Менеджер по замовленням, оператор бази 1С:
- прийом та перевірка виконаних замовлень від виробництва на відповідність замовника;
- контроль рахунків та надходження коштів;
- реєстрація та своєчасне відправлення кур'єрськими службами;
- робота з документами, комерційні пропозиції, договори, специфікації, службові записки;
- заповненням та наповнення бази даних.

з 09.2008 – до 08.2016
ТЕК КНТЕУ «Торгівельно-економічний коледж при Київському національному торговельно-економічному університеті»,
Завідувач кафедри менеджмент, туризм та ресторанно-готельний бізнес
- викладач комерційних дисциплін та охорони праці;
- організація навчальної, методичної, виховної та наукової діяльності кафедри;
- розподіл педагогічного навантаження та функціональних обов'язків між співробітниками кафедри;
- ведення документації по кафедрі (складання планів, звітів, протоколів, журналів тощо, архівування документів;
- участь у роботі вченої ради ВНЗ;
- підбір співробітників для роботи на кафедрі;
- Розробка програм лекційних курсів, читання лекцій та проведення практичних занять, семінарів тощо.

з 12.2007 – 09.2008
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»,
Лаборант кафедри «Харчова інженерія»
- розробка програм лекційних курсів, читання лекцій та проведення практичних занять, семінарів, колоквіумів, тестування, поточних консультацій.
- розробка навчально-методичних комплексів з різних дисциплін.

Освіта:
2003-2008
Київський національний торговельно-економічний університет, факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу, спеціальність – інженер-технолог харчової промисловості (стаціонар, Магістр).

Професійні знання та навички: просунутий користувач ПК та Internet, офісна техніка.
Володіння мовами: українська – вільно, англійський - базовий.

Особисті якості: здатність швидко навчатися, вміння організовувати робочі процеси та самоорганізація, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, вміння йти на компроміс та вирішувати конфліктні ситуації, позитивний погляд на життя, хороше почуття гумору.
Хоббі:спорт, подорожі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: