Світлана

Головний бухгалтер

Розглядає посади: Головний бухгалтер, Бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Бухгалтер з первинної документації
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 44 роки
Місто проживання: Буча
Готовий працювати: Буча, Дистанційно, Ірпінь, Київ
Розглядає посади:
Головний бухгалтер, Бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Бухгалтер з первинної документації
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Дистанційно, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 09.2021 по нині (4 роки 4 місяці)
Синтез Технологій, ТОВ, Немішаєве (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Ведення обліку розрахунків з покупцями, документальне оформлення і відображення в відомостях.
2. Оформлення видаткових накладних, Актів виконаних робіт .
3. Забезпечення достовірності даних по дебіторській та кредиторській заборгованості контрагентів.
4. Рознесення виписок банку в програмі 1С по контрагентах підприємства.
5. Ведення облік податкових зобов"язань по підприємству.
6. Облік робочого часу працівників, нарахування і виплата заробітної плати працівникам, здача звітності.
7. Кадровий облік, розрахунок відпускних, лікарняних, підготовка наказів щодо кадрового обліку.

Економіст

з 09.2020 по 09.2021 (1 рік)
Стемакс, ТОВ, Буча (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Звірка з контрагентами, виставлення рахунків, коригування актів, контроль оплати

Фахівець з договірної роботи

з 01.2020 по 07.2020 (7 місяців)
Санаторій Ворзель, Ворзель (Оздоровчі послуги)

Заключення договорів з постачальниками, проведення тендерів,

Економіст з фінансової роботи

з 08.2018 по 01.2020 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "НеоЛаб", Ірпінь (Лабораторно-діагностичний центр)

- ведення первинної документації ;
- звірка розрахунків з контрагентами;
- прийом, видача та облік і грошових коштів;
- робота в системі "Клієнт-Банк" ;
- виставлення рахунків за медичні послуги;
- обробка великого обсягу інформації.

Головний бухгалтер

з 03.2013 по 07.2014 (1 рік 5 місяців)
СК "Смарт Асістанс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Ведення обліку розрахунків з покупцями, документальне оформлення і відображення в відомостях.
2. Оформлення видаткових накладних, Актів виконаних робіт .
3. Забезпечення достовірності даних по дебіторській та кредиторській заборгованості контрагентів.
4. Рознесення виписок банку в програмі 1С по контрагентах підприємства.
5. Ведення облік податкових зобов"язань по підприємству.
6. Облік робочого часу працівників, нарахування і виплата заробітної плати працівникам, здача звітності.
7. Кадровий облік, розрахунок відпускних, лікарняних, підготовка наказів щодо кадрового обліку.

Директор

з 03.2012 по 02.2013 (1 рік)
ТОВ "СВ Трейдінг", Київ (комерційна діяльність в сфері поставки товару)

1.Здійснення господарської діяльності.
2. Ведення бухгалтерського обліку.
3. Здача звітності

Старший контролер-ревізор, провідний контролер-ревізор

з 06.2003 по 03.2012 (8 років 10 місяців)
Головне контрольно-ревізійне управління України, Київ (контроль і ревізія)

1. Здійснення державного фінансового контролю змішаної форми власності управління контролю у сфері матеріального виробництва.
2. Здійснення підготовки до проведення контрольного заходу.
3. Проведення контрольного заходу особисто або очолення ревізійної групи.
4. Реєстрація акту та оформлення матеріалів за закінченими ревізіями.
5.Підготовка матеріалів ревізії (перевірок) для направлення відповідному органу виконавчої влади та місцевого самоврядування.
6.Здійснення контролю за усуненням порушень і недоліків фінансової дисципліни та бухгалтерського обліку, виявлених у ході контрольних заходів.
7.Складення протоколів про адміністративні правопорушення у разі їх вчинення керівниками та посадовими особами об’єктів контролю.
8.Приймання участі у складанні звітності про роботу управління.
9. Співпраця з іншими структурними підрозділами ГоловКРУ (регіонального КРУ), здійснення обміну інформацією, необхідною для своєчасного та якісного виконання покладених функцій.

Освіта

Академія державної податкової служби України

Облік і аудит, економіст, Ірпінь
Вища, з 2002 по 2003 (1 рік)

Академія державної податкової служби України

Економіка і підприємництво, бакалавр з обліку і аудиту, Ірпінь
Незакінчена вища, з 2000 по 2002 (2 роки)

Академія державної податкової служби України

Бухгалтерський облік, бухгалтер, Ірпінь
Середня спеціальна, з 1997 по 2000 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Інститут вищої кваліфікації КНТЕУ

2004, 1 місяць підвищення кваліфікації за напрямком "Державне управління"

Навчальний центр "Курсор"

2012, 3 місяці "Основи бухгалтерського обліку, 1С Бухгалтерія 8.2, Фінансова ті податкова звітність"

Знання і навички

  • MS Office
  • Клієнт-Банк
  • Організаторські здібності
  • Впевнений користувач ПК та офісних програм
  • Грамотна усна і письмова мова
  • Навички забезпечення життєдіяльності офісу
  • Навички спілкування з клієнтами
  • Навички роботи в програмі 1С
  • Сервіс Вчасно
  • M.E.Doc

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

- Швидко навчаюсь;
- сприймаю, обробляю і працюю з великою кількістю інформації;
-відповідально ставлюся до поставлених завдань;
-комунікабельна, не конфліктна, чесна, відкрита, цілеспрямована і відповідальна.
Люблю подорожувати з родиною, люблю тварин.
Також активно займаюся волонтерською діяльністю!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: