Резюме від 15 серпня 2018

Олександр

Инженер-конструктор, 3D-моделер (Solid Works, AutoCad)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ

ОСНОВНА ІНФОРМАЦІЯ
Дата народження: 28 лютого1983 року
Сімейний стан: одружений
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ОСВІТА:
Період навчання
Назва навчального закладу
Факультет
Спеціалізація
Кваліфікація
1998-2002 р.р.
Київський радіомеханічний технікум

Ремонт та обслуговування комп’ютерних та інтелектуальних систем і мереж
Інженер
2002-2008 р.р
Національний технічний університет України «КПИ»
Теплоенергетичний
Комп’ютерний еколого-економічний моніторинг
Інженер

ДОСВІД РОБОТИ
Назва організації: ТДВ «Альянс Україна»
Період роботи: 13.09.2007-теперішній час
Посада: Провідний фахівець (13.09.2007-17.02.2011)

Обов’язки:
Організація і контроль централізованого операційного обліку первинних страхових документів;
Участь у процесі вдосконалення облікової системи;
Формування звітів та актів виконаних робіт повіреним;
Організація і ведення централізованого тимчасового архіву (договорів страхування, актів виконаних робіт, договорів доручень);
Контроль коректності формування актів виконаних робіт повірених у регіональних підрозділах;
Контроль строків виплати повіреним винагороди за укладені договори страхування.
Посада: Начальник відділу (18.02.2011- теперішній час)

Обов’язки:
Організація операційного обліку страхової документації, виплати винагороди Повіреним, ведення коректної операційної облікової БД;
Розробка критеріїв оцінки ведення коректної БД;
Розробка вимог по вдосконаленню та внесенню змін до діючої облікової системи та тестуванні операційних систем, що впроваджуються;
Контроль правомірності, організація та виконання функцій щодо виплати винагороди повіреним;
Участь у розробці методик ведення коректної БД;
Забезпечення та контроль показників оцінки операційної діяльності фахівцями Відділу обліку та Відділу супроводження;
Перевірка правильності оформлення договорів за видами страхування відповідно до встановлених тарифів та правил
Обробка та відображення укладених договорів страхування в базі даних
Супроводження договорів страхування
Формування аналітичних звітів
Постановка технічних завдань для впровадження управлінської звітності в базу даних
Організація роботи підрозділу та координація з іншими структурними підрозділами.

ТРЕНІНГИ,СЕМІНАРИ, КУРСИ:
1.) Семінар «Фінансова стійкість страхової компанії», Allianz, 2015
2.) Семінар «Основи конфліктології», Allianz, 2015
3.) Семінар «Тайм-Менеджмент», Allianz, 2015
4.) Семінар «Мотивація персоналу», Allianz, 2015

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ:
Володіння ПК: MS Office, Інтегрована страхова інформаційна система Insis, 1C Бухгалтерія, InsCom, Terrasoft, Lotus notes, Autocad, Internet
Володіння мовами:
Українська, Російська, Англійська - Elementary

ЗАХОПЛЕННЯ:
Активний відпочинок, спорт, зокрема футбол, прогулянки на природі, подорожі на авто.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Порядність, відповідальність, старанність, комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність, готовий до придбання нових навичок і знань для вдосконалення особистісних і професійних якостей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: