• PRO

Свiтлана

Спеціаліст фінансового відділу, 40 000 грн

Розглядає посади:
Спеціаліст фінансового відділу, Бухгалтер з первинної документації, Архіваріус, Менеджер з постачання
Вид зайнятості:
повна
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з постачання

з 05.2025 по 07.2025 (2 місяці)
Пролог Сервіс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Пошук нових постачальників та робота з постійними. Моніторинг ринку виробників та постачальників матеріалів, порівняльні характеристики матеріалів для виробництва військового спорядження та одягу. Підписання договорів співпраці з котрагентами. Замовлення матеріалів, внесення рахунків на оплату, контроль оплат. Прихід, переміщення матеріалів по складам та між підрядниками. Складання плану витрат на виготовлення тиражу певної продукції. Продаж матеріалів н
а виготолення товарів по замовленням МОУ. Передача в переробку, згідно специфікацій, на основі давальницької сировини. Звіти по відвантаженим матеріалам на підрядні підприємства. Робота зі складом, логістичним відділом, бухгалтерією (робота в XL, 1С У
ТП).

Завідувач виробництвом

з 10.2023 по 07.2024 (9 місяців)
femif, Київ (Легка промисловість)

Підбір співробітників; пошук та робота з підрядними виробництвами. Кадровий облік; розподіл технічних завдань, нарахування та видача заробітної плати; контроль термінів виготовлення та контроль якості виробів.
Складання конфекційних карт, технічних паспортів, специфікація виробів, собівартість.
Закупки матеріалів та основних засобів (рахунки, оприбуткування, переміщення, передача в переробку, звіт за зміну, авансові звіти, списання, планова установка цін.
Інвентаризація. Акти прийому - передачі, акти звірки, прибуткові/видаткові ордери. Ведення всієї документації в 1С (рахунки: 90, 91, 92, 93, 201, 209, 206, 231, 26, 631, 104, 3721, 301, 281; 6851) та в зведених Google таблицях.

Завідувач виробництвом

з 01.2019 по 07.2019 (6 місяців)
ТОВ "Фабрика бікіні", Київ (Легка промисловість)

Розрахунок собівартості продукції. Оптимізація видатків на виготовлення продукції.Технологічні карти. Внесення даних в 1С. Нарахування заробітної плати майстрам. Облік готової продукції та сировини, залишків. Переміщення продукції між складами та точками реалізації. Внесення замовлень в базу та розподіл роботи між своїм цехом та підрядниками. Пошук підрядників та підписання з ними договорів співпраці. Контроль якості та термінів виготовлення виробів. Звіт по виконаній роботі та залишкам продукції, сировини.

Отримала досвід ведення всієї документації по виготовленню продукції в 1С бухгалтерія.

Завідувач виробництвом

з 12.2017 по 05.2018 (5 місяців)
«Bevza», Київ (Легка промисловість)

https://Bevza.com
Підбір та закупка матеріалів, прикладних, фурнітури.
Підрахунок та внесення даних в документацію на виготовлення экспериментальних зразків. Документальний супровід (технологічні та конфекційні карти). Підрахунок собівартості продукції. Оптимізація видатків.
Планування та підрахунок видатків на виготовлення тиражу. Работа з підрядниками.
Контроль термінів та якості виготовлення колекції.
Адміністративно-господарські питання.

Розширила знання в сфері модної індустрії, отримала досвід керівника виробництва, досвід налагодження партнерських відносин.

Адміністратор ательє

з 10.2016 по 05.2017 (7 місяців)
Sanahunt Luxury Concept Store – Елітний бутік (ательє) «Sanahunt», Київ (Роздрібна торгівля)

https://sanahunt.com
- Внесення замовлень в базу 1С.;
- Розподіл роботи та контроль термінів виготовлення замовлень по ремонту одягу, контроль якості, видача замовлень;
- Каса, документообіг, архів, фінансова звітність та звіт по виконаній работі ательє;
- Інвентаризація необлікованих матеріалів та фурнітури;
- Внесення в базу запасів/матеріалів ательє;
- Переміщення між складами, списання ТМЦ;
- Моніторинг ринку швейного приладдя, устаткування ВТО;
- Підбір та закупка прикладних матеріалів, фурнитури, основних засобів.
Отримала досвід работи в Luxury сегменті по продажам всесвітньовідомих брендів;
Досвід работи в сфері послуг;
Досвід управління персоналом (кількісь співробітників - 28);
Досвід витримки на стресостійкість.

Адміністратор дизайн студії

з 01.2016 по 09.2016 (8 місяців)
Дизайн студія по пошиву одягу «Arden style», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- Ведення клієнтської бази;
- Консультація по послугам;
- Прийом замовлень, підрахунок кошторису послуги, документальний супровід, контроль якості та термінів виготовлення замовлень по пошиву та ремонту одягу;
- Інформування про готовність виконаних робіт по пошиву/ремонту одягу, хімчистці, ремонту взуття;
- Видача замовлень;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- Каса, термінал, документація, архівування, звітність (ательє, хімчистки, ремонту взуття);
- Ціноутворення (паспорта виробів для шоу-рума);
- Інвентаризація (шоу-рум та склад тканин);
- Прийом дзвінків, переговори по співробітництву;
- Эл. пошта, соц. мережі, розміщення реклами;
- Закупка прикладних матеріалів, основних засобів;
- Господарське забезпечення;
- Підбір персонала.

Отримала досвід работи в сфері послуг.

Освіта

Український Фінансово-Економічний Інститут

Економічний, фінанси, Київ
Вища, з 2004 по 2010 (6 років)

Спеціальність: фінанси
кваліфікація - магістр.

Додаткова освіта та сертифікати

Професійно-технічне училище №42 м Київ. Спеціальність: кравець жіночого легкого одягу

09.1992р.- 03.1993р.

Курси закрійників. Спеціальність: закрійник жіночого легкого одягу.

1994р. (6 місяців).

Знання і навички

  • Касові операції
  • Бухгалтерский облік
  • MS Excel
  • MS Word
  • Планування
  • Здатність до навчання
  • Уміння аналізувати
  • Відповідальність
  • Управління персоналом
  • Інвентаризація
  • 1С:Бухгалтерія
  • Дисциплінованість

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Додатковий телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Telegram).

Маю посвідчення державного зразка про вільне володіння українською мовою (н/р 4283).

З 2000р. по 2008р. - досвід роботи касиром в сфері розважального бізнесу.
2008-2009рр. обіймала посаду бухгалтера операційного відділу. Функціональні обов'язки: закупки, оприбуткування, переміщення, списання товарів, ввод в експлуатацію, інвентарицація, звітність.
Під час пандемії та з початком війни, працювала поблизу дому в торгівлі. Маю досвід з продажу біжутерії, напівдорогоцінного каміння, дорогоцінних металів, хутра, шкіряних виробів, парфумів, косметики, побутової хімії, товарів для свят.
Особисті якості: позитивно налаштована, комунікативна, привітна, відповідальна.
Веду здоровий спосіб життя.
Захоплююсь подорожами, садівництвом, рукоділлям. Люблю мистецтво: виставки, музеї, музичні фестивалі, покази мод, театр.

Бажана локація роботи - Дарницький, Дніпровський, Печерський р - ни.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: