- PRO
Свiтлана
Спеціаліст фінансового відділу, 40 000 грн
- Розглядає посади:
- Спеціаліст фінансового відділу, Бухгалтер з первинної документації, Архіваріус, Менеджер з постачання
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 50 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5042547/
Досвід роботи
Менеджер з постачання
з 05.2025 по 07.2025
(2 місяці)
Пролог Сервіс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Пошук нових постачальників та робота з постійними. Моніторинг ринку виробників та постачальників матеріалів, порівняльні характеристики матеріалів для виробництва військового спорядження та одягу. Підписання договорів співпраці з котрагентами. Замовлення матеріалів, внесення рахунків на оплату, контроль оплат. Прихід, переміщення матеріалів по складам та між підрядниками. Складання плану витрат на виготовлення тиражу певної продукції. Продаж матеріалів н
а виготолення товарів по замовленням МОУ. Передача в переробку, згідно специфікацій, на основі давальницької сировини. Звіти по відвантаженим матеріалам на підрядні підприємства. Робота зі складом, логістичним відділом, бухгалтерією (робота в XL, 1С У
ТП).
Завідувач виробництвом
з 10.2023 по 07.2024
(9 місяців)
femif, Київ (Легка промисловість)
Підбір співробітників; пошук та робота з підрядними виробництвами. Кадровий облік; розподіл технічних завдань, нарахування та видача заробітної плати; контроль термінів виготовлення та контроль якості виробів.
Складання конфекційних карт, технічних паспортів, специфікація виробів, собівартість.
Закупки матеріалів та основних засобів (рахунки, оприбуткування, переміщення, передача в переробку, звіт за зміну, авансові звіти, списання, планова установка цін.
Інвентаризація. Акти прийому - передачі, акти звірки, прибуткові/видаткові ордери. Ведення всієї документації в 1С (рахунки: 90, 91, 92, 93, 201, 209, 206, 231, 26, 631, 104, 3721, 301, 281; 6851) та в зведених Google таблицях.
Завідувач виробництвом
з 01.2019 по 07.2019
(6 місяців)
ТОВ "Фабрика бікіні", Київ (Легка промисловість)
Розрахунок собівартості продукції. Оптимізація видатків на виготовлення продукції.Технологічні карти. Внесення даних в 1С. Нарахування заробітної плати майстрам. Облік готової продукції та сировини, залишків. Переміщення продукції між складами та точками реалізації. Внесення замовлень в базу та розподіл роботи між своїм цехом та підрядниками. Пошук підрядників та підписання з ними договорів співпраці. Контроль якості та термінів виготовлення виробів. Звіт по виконаній роботі та залишкам продукції, сировини.
Отримала досвід ведення всієї документації по виготовленню продукції в 1С бухгалтерія.
Завідувач виробництвом
з 12.2017 по 05.2018
(5 місяців)
«Bevza», Київ (Легка промисловість)
https://Bevza.com
Підбір та закупка матеріалів, прикладних, фурнітури.
Підрахунок та внесення даних в документацію на виготовлення экспериментальних зразків. Документальний супровід (технологічні та конфекційні карти). Підрахунок собівартості продукції. Оптимізація видатків.
Планування та підрахунок видатків на виготовлення тиражу. Работа з підрядниками.
Контроль термінів та якості виготовлення колекції.
Адміністративно-господарські питання.
Розширила знання в сфері модної індустрії, отримала досвід керівника виробництва, досвід налагодження партнерських відносин.
Адміністратор ательє
з 10.2016 по 05.2017
(7 місяців)
Sanahunt Luxury Concept Store – Елітний бутік (ательє) «Sanahunt», Київ (Роздрібна торгівля)
https://sanahunt.com
- Внесення замовлень в базу 1С.;
- Розподіл роботи та контроль термінів виготовлення замовлень по ремонту одягу, контроль якості, видача замовлень;
- Каса, документообіг, архів, фінансова звітність та звіт по виконаній работі ательє;
- Інвентаризація необлікованих матеріалів та фурнітури;
- Внесення в базу запасів/матеріалів ательє;
- Переміщення між складами, списання ТМЦ;
- Моніторинг ринку швейного приладдя, устаткування ВТО;
- Підбір та закупка прикладних матеріалів, фурнитури, основних засобів.
Отримала досвід работи в Luxury сегменті по продажам всесвітньовідомих брендів;
Досвід работи в сфері послуг;
Досвід управління персоналом (кількісь співробітників - 28);
Досвід витримки на стресостійкість.
Адміністратор дизайн студії
з 01.2016 по 09.2016
(8 місяців)
Дизайн студія по пошиву одягу «Arden style», Київ (Послуги для населення та бізнесу)
- Ведення клієнтської бази;
- Консультація по послугам;
- Прийом замовлень, підрахунок кошторису послуги, документальний супровід, контроль якості та термінів виготовлення замовлень по пошиву та ремонту одягу;
- Інформування про готовність виконаних робіт по пошиву/ремонту одягу, хімчистці, ремонту взуття;
- Видача замовлень;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- Каса, термінал, документація, архівування, звітність (ательє, хімчистки, ремонту взуття);
- Ціноутворення (паспорта виробів для шоу-рума);
- Інвентаризація (шоу-рум та склад тканин);
- Прийом дзвінків, переговори по співробітництву;
- Эл. пошта, соц. мережі, розміщення реклами;
- Закупка прикладних матеріалів, основних засобів;
- Господарське забезпечення;
- Підбір персонала.
Отримала досвід работи в сфері послуг.
Освіта
Український Фінансово-Економічний Інститут
Економічний, фінанси, Київ
Вища, з 2004 по 2010 (6 років)
Спеціальність: фінанси
кваліфікація - магістр.
Додаткова освіта та сертифікати
Професійно-технічне училище №42 м Київ. Спеціальність: кравець жіночого легкого одягу
09.1992р.- 03.1993р.
Курси закрійників. Спеціальність: закрійник жіночого легкого одягу.
1994р. (6 місяців).
Знання і навички
- Касові операції
- Бухгалтерский облік
- MS Excel
- MS Word
- Планування
- Здатність до навчання
- Уміння аналізувати
- Відповідальність
- Управління персоналом
- Інвентаризація
- 1С:Бухгалтерія
- Дисциплінованість
Знання мов
- Українська — просунутий
- Англійська — початковий
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Додатковий телефон:
[
Маю посвідчення державного зразка про вільне володіння українською мовою (н/р 4283).
З 2000р. по 2008р. - досвід роботи касиром в сфері розважального бізнесу.
2008-2009рр. обіймала посаду бухгалтера операційного відділу. Функціональні обов'язки: закупки, оприбуткування, переміщення, списання товарів, ввод в експлуатацію, інвентарицація, звітність.
Під час пандемії та з початком війни, працювала поблизу дому в торгівлі. Маю досвід з продажу біжутерії, напівдорогоцінного каміння, дорогоцінних металів, хутра, шкіряних виробів, парфумів, косметики, побутової хімії, товарів для свят.
Особисті якості: позитивно налаштована, комунікативна, привітна, відповідальна.
Веду здоровий спосіб життя.
Захоплююсь подорожами, садівництвом, рукоділлям. Люблю мистецтво: виставки, музеї, музичні фестивалі, покази мод, театр.
Бажана локація роботи - Дарницький, Дніпровський, Печерський р - ни.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Менеджер із закупівель, постачання (виробництво), Спеціаліст фінансового відділу (виробництво), Бухгалтер з первинної документації
44 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер з постачання, Пролог Сервіс, 2 місяці
- Завідувач виробництвом, Femif, 9 місяців
- PRO
38 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Завідувач виробництва, femif, 9 місяців
- Завідувач виробництвом, ТОВ "Фабрика бікіні", 6 місяців
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Помічник юриста, секретар
Київ -
Помічник юриста
20000 грн, Київ -
Спеціаліст з фінансів
30000 грн, Київ -
Головний фахівець відділу фінансового моніторингу
Київ -
Спеціаліст з фінансів
Київ, Вінниця, Дистанційно