- PRO
Iрина
Діловод
- Розглядає посади:
- Діловод, Менеджер по роботі з клієнтами, Комірник, Адміністратор медичної клініки, Заступник фінансового директора, Економіст, Адміністратор, Спеціаліст відділу закупівель, Секретар
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 56 років
- Місто:
- Запоріжжя
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5052924/?puid=549089
Досвід роботи
Офіс-менеджер
з 02.2024 по 07.2025
(1 рік 5 місяців)
ТОВ КК"Світоч Запоріжжя", Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)
Робота з договорами(укладання,контроль за виконанням),поточна й звітна документація,робота з мешканцями.
Бухгалтер-касир
з 10.2021 по 04.2022
(6 місяців)
ТОВ Прогрес.Наск-Авто, Запоріжжя (Автобізнес та автосервіс)
Розрахунки з клiентами,iнкасацiя,ведення звiтноi документацii.
Щоденне вiдображення первинноi
документацii(рахунки,акти,накладнi та iнше).
Впевнений користувач ПК, 1С8,Excel.РРО
Офiс менеджер
з 11.2018 по 03.2021
(2 роки 4 місяці)
IFG coworking., Запоріжжя (Освіта, наука)
Консультування клієнтів, організація, планування та забезпечення заходів.
Робота з базами даних, укладання договорів, ведення поточної та звітної документації (Word, ЕхсeL, 1 С), проведення інвентаризації.
Організація роботи
офісу (закупівлі, контроль працівників).
Робота в режимі багатозадачності
Продавець-консультант
з 09.2015 по 05.2018
(2 роки 8 місяців)
ОМРОН, Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Консультування клієнтів, продаж товару через РРО, ведення поточної та звітної документації (програми звітності, Word, ЕхсeL, 1С) проведення інвентаризації, проведення презентацій.
Менеджер по роботi з клiентами
з 03.2012 по 07.2015
(3 роки 4 місяці)
АРТМодель, Запоріжжя (Будівельна промисловість, деревообробка)
Організація та контроль роботи персоналу, організація транспортування матеріалу та замовлень, організація роботи складу, постачання, консультування клієнтів, оформлення та ведення замовлень, проведення інвентаризації, ведення поточної та звітної документації
Зав.касой
з 03.2007 по 09.2011
(4 роки 6 місяців)
Банк Родовид,Банк ВТБ, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)
знання касової дисципліни, касові операції, ведення звітної документації
Освіта
Електротехнiчний коледж
Электричнi машини, Запоріжжя
Незакінчена вища, з 1984 по 1988 (4 роки)
Знання і навички
- MS Word
- MS Outlook
- CRM
- РРО
- Наполегливість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Робота із запереченнями
- Неконфліктність
- Доброзичливість
- 1С:Підприємство
- Користувач Бітрікс24
- Користувач 1С
- Пунктуальність
Рекомендації
Усенко Светлана Викторовна
Управляющий, IFG.Coworking
Додаткова інформація
Комунікабельна, маю досвід спілкування з клієнтами,бистро вчуся,відповідальна.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Бухгалтер з первинної документації, Оператор 1C, Бухгалтер
Запоріжжя
Незакінчена вища освіта · Повна зайнятість
- Офіс-менеджер, ТОВ КК"Світоч Запоріжжя", 1 рік 5 місяців
- Бухгалтер-касир, ТОВ Прогрес.Наск-Авто, 6 місяців
Схожі кандидати
-
Оператор ПК, комірник, економіст, діловод
Запоріжжя -
Діловод
20000 грн, Запоріжжя -
Діловод
20000 грн, Запоріжжя -
Діловод
25000 грн, Запоріжжя -
Медичний реєстратор
20000 грн, Запоріжжя