Резюме від 7 травня 2024

Наталiя

Асистент керівника, керуюча магазином, офiс-менеджер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Документознавство та інформаційна діяльність, Луганськ
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Кваліфікація: Документознавець зі знанням документно-інформаційних систем, організатор управлінської праці та діловодства, викладач документознавства.
Під час навчання проходила практику по спеціальності, працювала на кафедрi лаборантом, отримала гарні відгуки від керівництва.
Закінчила магiстаратуру з червоним дипломом.

Додаткова інформація

Рівень бажаної з/п: вiд 25 000-30 000 грн. ВІД.

Мета: отримати цікаву, високооплачувану роботу з перспективою кар'єрного росту.

Особисті якості: цілеспрямована, комунікабельна, наполеглива в досягненні мети, відповідально відношусь до поставлених завдань, мобільна, товариська, весела, неконфліктна, відкрита до нових знань, прагну до особистого та професійного зростання, стресостійка. До роботи відношусь з максимальною віддачею. Маю досвід прямих продажів і роботи з людьми.

Освіта: повна вища.
2008 - 2013 рр. Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
Спеціальність : Документознавство та інформаційна діяльність
Кваліфікація: Документознавець зі знанням документно-інформаційних систем, організатор управлінської праці та діловодства, викладач документознавства.
Під час навчання проходила практику по спеціальності, отримала гарні відгуки від керівництва.
Закінчила магiстаратуру з червоним дипломом.

Досвід роботи:

16.11.2020 по 25.03.2021
Переведена на посаду керуючоi магазином нiмецького брендового одягу Marc Cain
Посадові обов'язки:
- Виконання планiв продажiв
- Пiдбiр персоналу
- Контроль за збереженням товарно-матерiальних цiнностей
- Органiзацiя роботи колективу
- Консультування покупцiв, розрахунок на касi
- Контроль порядку у торгiвельному залi
- Виконання звiтiв, фотозвiтiв
- Вирiшення питань, що стосуються роботи магазину.

02.08.2020 р. - 15.11.2020 р.
Продавець-консультант магазину нiмецького брендового одягу Marc Cain

01.03.2020 - 26.07.2020 (звiльнилась за власним бажанням)
Касир магазину Women secret
Посадові обов'язки:
- Здійснення операцій по прийому, обліку, видачі і зберіганню грошей з обов'язковим дотриманням правил зберігання.
- Здійснення розрахунків відповідно до чинного законодавства України.
- Ознайомлення покупців з умовами повернення.
- Виконання особистого плану продажiв

12.09.2019 - 11.12.2019 (звiльнилась за власним бажанням)
Касир магазину Michael Kors
Посадові обов'язки:
- Здійснення операцій по прийому, обліку, видачі і зберіганню грошей з обов'язковим дотриманням правил зберігання.
- Здійснення розрахунків відповідно до чинного законодавства України.
- Ознайомлення покупців з умовами повернення.
- Виконання особистого плану продажiв

01.07.2016 - 30.08.2019 (звiльнилась у зв’язку iз закриттям бренду)
Переведена на посаду адмiнiстратора магазину англiйського брендового одягу Karen Millen
Посадові обов'язки:
- Робота в 1С: Підприємство
- Здійснення операцій по прийому, обліку, видачі і зберіганню грошей з обов'язковим дотриманням правил зберігання.
- Здійснення розрахунків відповідно до чинного законодавства України.
- Своєчасне оформлення та забезпечення збереження бухгалтерських документів (прибуткові накладні, книги обліку доходів і т.д.)
- Ознайомлення покупців з умовами повернення.

25.09.2015 р. - 30.06.2016 р.
Продавець-консультант магазину англiйського брендового одягу Karen Millen
Посадові обов'язки:
Консультування клієнтів по представленим колекціям в магазині (асортимент, розмірний ряд, особливості колекції поточного сезону), відповідно до встановлених корпоративних стандартів обслуговування;
Виконання особистого плану продажів;
Інформування покупців про акції, спеціальні пропозиції, дисконтною програмою;
Контроль наявності товару в торговому залі, його своєчасне поповнення, контроль наявності та відповідності цінників;
Передпродажна підготовка та викладка товару за стандартами мерчендайзингу;
Підтримка чистоти і порядку в торговому залі, примірочних і підсобному приміщенні.

13.05.2013 р. – 01.09.2014 р. (звiльнилась у зв’язку з переїздом до Киева)
Приватний заклад “Центр позашкільної освіти “Луганська спеціалізована школа перекладачів”

Секретар-діловод, спільно робота з кадровою документацією
Посадові обов'язки:
Прийом дзвінків та кореспонденції;
Ведення документації (підготовка наказів по особовому складу, складання звітів, ведення та зберігання трудових книжок, ведення особистих справ, ведення табеля обліку робочого часу, підготовка графіків щорічних відпусток)
Забезпечення життєдіяльності закладу
Виконання доручень керівника у зв’язку з виробничою необхідністю.
Участь в переговорах, ділових зустрічах, прийомах тощо.

29.11.2010 р. – 30.06.2011 р. Державний заклад Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (звiльнилась у зв’язку iз завершенням термiну навчання).
Секретар, лаборант кафедри документознавства та інформаційної діяльності
Посадові обов'язки:
Робота з документацією
Приймання вхідних дзвінків
Організація діловодства на кафедрі
Оформлення і здання справ до архіву
Виконання службових доручень завідуючої кафедрою

Професійні навички: впевнений користувач ПК, пакету MS Office, знаю, як працювати в інтернеті, знаходити потрібну інформацію, використовую в роботі 1С: Підприємство.

Знання мов: українська – експерт
російська – експерт
англійська – початковий рівень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: