• PRO

Андрій

Фахівець з публічних закупівель, економіст

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Броди
Готовий працювати:
Броди, Дистанційно, Золочів (Львівська обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу економіки та публічних закупівель

з 05.2021 по нині (4 роки 3 місяці)
КНП "Бродівська Центральна міська лікарня", Броди (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Складати та затверджувати річний план закупівель.
- Здійснювати вибір процедури закупівлі та проводити їх.
- Забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
- Забезпечувати складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом про публічні закупівлі.
- Забезпечувати оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі.
- Представляти інтереси замовника з питань, пов’язаних зі здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ.
- Надавати в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення.
- Аналізувати виконання договорів, укладених згідно із Законом про публічні закупівлі.
- Здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні.
- Здійснювати інші дії, передбачені законодавством.

Економіст-фінансист, помічник бухгалтера

з 11.2010 по 08.2018 (7 років 9 місяців)
Щедра Нива, ВКП, ТОВ, Радивилів (Харчова промисловість)

— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами.

Начальник районного відділення банку

з 09.2008 по 08.2010 (1 рік 11 місяців)
Львівська обласна дирекція ВАТ "Райффайзен Банк Аваль", Львів (Фінанси, банки, страхування)

— керівництво роботи відділення;
— здійснення переговорів та нарощування клієнтської бази;
— розробка та підписання кредитних та депозитних договорів;
— здійснення електронних платежів.

Начальник районного відділення банку

з 10.2005 по 08.2008 (2 роки 10 місяців)
Філія "Львівске Центральне відділення Промінвестбанку", Львів (Фінанси, банки, страхування)

— керівництво роботи відділення;
— здійснення переговорів та нарощування клієнтської бази;
— розробка та підписання кредитних та депозитних договорів;
— здійснення електронних платежів.

Начальник відділу внутрішньої політики, Начальник загального відділу

з 08.1994 по 09.2005 (11 років 1 місяць)
Бродівська районна державна адміністрація, Броди (Державні організації)

Адміністративна робота

Освіта

Тернопольская академия народного хозяйства

Внешне-экономическая деятельность, экономист, Тернополь
Вища, з 1990 по 1994 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Киевские курсы иностранных языков "Интерлингва", английский язык

1992-1994

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач ПК
  • M.E.Doc
  • Клієнт-Банк
  • Робота з оргтехнікою
  • Бухгалтерський облік
  • Робота зі сканером
  • Робота з факсом
  • Робота з ксероксом
  • Робота з принтером
  • Інтернет-банкінг
  • Міні-АТС
  • АТС

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;
— грамотна письмова і усна мова;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: