Резюме від 14 лютого 2023 PRO

Юлія

Керівник відділу персоналу, начальник ВК

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора

з 12.2021 по 02.2022 (2 місяці)
Виатера ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Запуск кадрової агенції з підбору персоналу за кордон (Литва, Польща, Німеччина) Пошук та підбір необхідних елементів для відкриття КА – приміщення, оргтехніка, персонал. Робота з документацією, яка потрібна для законної роботи КА з працевлаштування за кордон. Проект закрито у зв'язку з війною.

Керівник відділу з підбіру персоналу

з 07.2021 по 10.2021 (3 місяці)
ТОВ Прод Глобал, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація та контроль процесу пошуку, підбору та адаптації персоналу (масовий підбір).
Організація роботи відділу персоналу, забезпечення виконання затверджених показників.
Моніторинг конкурентів, відстеження тенденцій ринку праці,
аналіз ФОП, розробка пропозицій щодо оптимізації.
Організація реклами на пошук персоналу.
Ведення та надання внутрішньої звітності керівництву.

Начальник ВК

з 09.2017 по 07.2021 (3 роки 10 місяців)
Група компаній "Константа", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

ТОВ "Константа-Комбікорм", ТОВ "ТД "Константа Холдинг" (виробництво комбікорму) ТОВ "Комплекс Агротех" (свинокомплекс). Загальна чисельність 300 осіб.

Організація та ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення, ведення особових справ, оформлення всіх видів наказів, ведення штатного розкладу, облік надання відпусток. У підпорядкуванні 2 інспектори з кадрів. Облік у 1С 8.3 ЗУП

Забезпечення персоналом підприємств компанії-пошук та підбір персоналу різного рівня, проведення співбесід (використання технік проективної співбесіди та співбесіди з компетенцій). Контроль за проходженням випробувального терміну, адаптацією персоналу.

Моніторинг та аналіз ринку праці та заробітних плат. Формування кадрового резерву.

Розробка нормативної та регламентуючої документації за напрямом роботи з персоналом. Розробка корпоративних стандартів (політика компанії, місія, основні цілі та завдання, структура тощо)

Участь у розробці та впровадженні процедури управління людськими ресурсами відповідно до системи менеджменту безпеки кормів GMP+

Начальник ВК

з 01.2015 по 08.2017 (2 роки 7 місяців)
АТ ABD Georgia – Грузія, Болнісі (Сільське господарство, агробізнес)

АТ ABD Georgia - Грузія (сфера діяльності - с/г - свинокомплекс, забійний цех, ковбасне виробництво, дистрибуція) чисельність 230 чол. У підпорядкуванні 1 особа (інспектор Ок)

Організація та ведення кадрового діловодства у повному обсязі (прийом, звільнення, ведення особових справ, оформлення всіх видів наказів, ведення штатного розкладу, облік надання відпусток).

Розробка посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, що у створенні становища про оплату праці, мотиваційних систем.

Розробка та впровадження процедур управління людськими ресурсами відповідно до FSMS (система безпеки харчових продуктів) за вимогами ISO 22000.

Контроль табельного обліку, розрахунок та нарахування ЗП.

Пошук та підбір персоналу різного рівня, з урахуванням соціально-психологічних та кваліфікаційних вимог, проведення співбесід. Адаптація персоналу, контроль за проходженням випробувального терміну.

Впровадження програми "Таємний покупець" з метою оцінки роботи торгового персоналу. Контроль за дотриманням корпоративних стандартів торговим персоналом

Проведення Wellcom тренінгів, Exit інтерв'ю, для аналізу та усунення причин плинності кадрів.

Інформаційна підтримка керівників підрозділів у питаннях управління персоналом, консультування працівників з кадрових питань. Вирішення нестандартних питань та конфліктних ситуацій.

Начальник ВК

з 07.2009 по 12.2014 (5 років 5 місяців)
ТОВ Константа-Агро, Донецьк (Сільське господарство, агробізнес)

Кадрове діловодство у повному обсязі по 4 юр. особам - 3 свинокомплекси та 1 будівельна компанія, загальною чисельністю бл. 600 чол. У підпорядкуванні 1 особа (інспектор ОК)

Організація кадрового діловодства з нуля, приведення кадрової документації до стандартів та норм законодавства, організація та проведення кадрового аудиту, усунення зафіксованих невідповідностей.

Ведення кадрового діловодства повному обсязі (прийом, звільнення, ведення особових справ, оформлення всіх видів наказів, ведення штатного розкладу, облік надання відпусток, надання звітів у держ. органи)

Розробка та реєстрація колективного договору, розробка посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку та інших внутрішніх положень та регламентуючих документів.

Контроль за веденням табельного обліку робочого часу.

Оформлення проблемних звільнень згідно із законодавством, організація та проведення процедури скорочення штату та чисельності, вирішення нестандартних питань та конфліктних ситуацій.

Пошук та підбір персоналу різного рівня, проведення співбесід.

Адаптація персоналу, контроль за проходженням випробувального терміну.

Інформаційна підтримка керівників підрозділів у питаннях управління персоналом, консультування з кадрових питань.

Освіта

Донецький інститут ринку та соціальної політики

Факультет – психологія, спеціальність –психолог., Донецьк
Вища, з 1998 по 2001 (3 роки)

Донецький Національный Університет

Економічний факультет, спеціальність – менеджмент організацій, Донецьк
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Додаткова освіта - курс «Менеджер з персоналу» КК «Розвиток»

березень - квітень 2005

"Основи ефективного рекрутингу" Центр профрозвитку Києва (Київ)

2019

Київський Гештальт Університет(Київ) 1-а ст.

2020

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint 1С ЗУП Ведення документації

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Іспанська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: