• PRO

Олександр

Project manager, 50 000 грн

Розглядає посади:
Project manager, Маркетолог, Digital-менеджер, Інтернет-маркетолог, Бренд-менеджер, CMO
Вид зайнятості:
повна
Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог / Project manager

з 06.2023 по нині (2 роки 2 місяці)
0-100 Marketing, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Ключові навички:
•Розробка маркетингових стратегій
•Побудова воронок продажів (зокрема в ніші edtech)
•Управління та постановка задач дизайнерам, таргетологам, SMM, монтажери, відділ продажів, інфлюенс-менеджери
•Ведення 10–15 проєктів одночасно з трекінгом дедлайнів і KPI
•Підготовка аналітики та звітів для клієнтів

Sales manager

з 08.2019 по 09.2023 (4 роки 1 місяць)
SMS Club, Київ (IT)

Ключові задачі:

- Лідогенерація, опрацювання вхідних заявок, участь у зум-зустрічах, пошук нових клієнтів через нетворкінг
- Робота з поточними клієнтами, удосконалення відносин, підвищення середнього чеку, вирішення складних кейсів
- Делегування та постановка задач юристам, фінансистам, IT-відділу
- Запуск інтеграцій з новими сервісами, розвиток додаткових послуг
- Ведення звітності проектів, стратегічне планування для залучення потенційних клієнтів, аналіз потенційних каналів розвитку

Досягнення:

- Залучив 150+ нових клієнтів рівня А, B, які досі працюють з компанією - Забезпечував 90–100% виконання плану впродовж всього часу роботи
- Більшість клієнтів залишались на довготривалу співпрацю
- Ініціював додаткові послуги, збільшував середній чек на +20-30%
- Запустив напрямок роботи з міжнародними клієнтами (ЄС, США, Канада) з нуля до постійної співпраці

Акаунт-менеджер

з 03.2018 по 08.2019 (1 рік 5 місяців)
Smarty.Sale, Київ (IT)

Спілкування з ключовими клієнтами:
Забезпечував високий рівень обслуговування для ключових клієнтів, зберігаючи і розвиваючи відносини.

Кар'єрний зріст:
Удосконалив та освоїв навички ефективних переговорів з поточними та потенційними клієнтами для досягнення взаємовигідних угод. Підвищив досвід у роботі з запереченнями та вирішенні складних ситуацій.

Переговори з клієнтами:
Ведення успішних переговорів з поточними та новими клієнтами, спрямованих на досягнення взаємовигідних угод.

Вирішення складних ситуацій:
Досвід у роботі з запереченнями та вирішенні складних ситуацій, розвиток навичок стратегічних переговорів з ключовими клієнтами.

Звітність та статистика:
Ведення детальної звітності про виконану роботу та аналіз статистики запитів для покращення процесів обслуговування клієнтів.

Освіта

ЗНТУ

Психологія, Запоріжжя
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)

НКПК ОНПУ

Комерційна діяльність, Новая Каховка
Середня спеціальна, з 2011 по 2014 (3 роки)

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Активний продаж
  • Робота із запереченнями
  • Продаж B2B
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Стресостійкість
  • Продаж IT-продуктів
  • Ведення CRM
  • Контент-маркетинг
  • Ведення переговорів
  • Клієнтоорієнтованість
  • Постановка задач
  • Продаж послуг Chat bot
  • Пунктуальність
  • Саморозвиток
  • Digital-маркетинг
  • SMM
  • Управління відділом продажу

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: