- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5121712/
Керівник, координатор комерц. бізнес-систем (SFA, CRM, FMCG, Farm)
- Розглядає посади:
- Керівник, координатор комерц. бізнес-систем (SFA, CRM, FMCG, Farm), Project Manager комерц. бізнес-систем (SFA, CRM, FMCG, Farm)
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Біла Церква, Васильків, Вишневе (Київська обл.), Дистанційно, Київ, Фастів
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Керівник CRM проектів
з 09.2022 по нині
(2 роки 11 місяців)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт
Впровадження, координація, розробка CRM- системи (web-портал, мобільний додаток) для торгових команд України.
Вирішення концептуальних задач з розвитку CRM-системи.
Адміністрування та усунення проблем в роботі CRM-системи.
Адміністратор системи SFA/CRM (Sales Force Automation)
з 10.2019 по нині
(5 років 10 місяців)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт
•Впровадження, координація та адміністрування системи;
•супровід бази даних торгових команд організаційної структури компанії (заміна, запровадження нових, переміщення, видалення, актуалізація) системи SFA/CRM.
•супровід бази даних клієнтів (торгових точок, введення нових, імпорт змін параметрів у картці клієнта: класифікації, торгової мережі, GPS-координат);
•консультування щодо використання та усунення несправностей SFA/CRM системи;
•створення інструкцій для допомоги працівникам;
Адміністратор CRM
з 10.2017 по 10.2019
(2 роки)
Delta Medical / Дельта Медікел, Вишневое (Хімічна промисловість, фармацевтика)
•адміністрування/підтримка CRM BPM Online (Terrasoft);
•наповнення бази даних клієнта;
•валідація нових клієнтів (контрагентів);
•налаштування системи (користувачі, ролі, доступ, закріплення аптек, установ тощо);
•навчання користувачів навичкам роботи у CRM;
•аналіз та кваліфікація користувальницьких звернень;
•робота з аналітичною звітністю;
•взаємодія з розробниками та користувачами на всіх етапах впровадження системи;
•участь у доопрацюванні, доналаштуванні системи;
•Налаштування завантаження/вивантаження даних.
Провідний спеціаліст служби підтримки SFA/CRM-системи та GPS (HelpDesk)
з 02.2013 по 10.2017
(4 роки 8 місяців)
IDS Borjomi Ukraine, Київ (FMCG. Лідер українського ринку мінеральних вод у всіх категоріях)
•технічна підтримка SFA/CRM системи у КПК та ноутбуки торгових команд України;
•супровід бази даних торгових команд організаційної структури компанії (заміна, запровадження нових, переміщення, видалення, актуалізація) системи SFA/CRM (більше 1000 чол.). у тому числі ремонту;
•тестування обладнання (КПК/смартфони/планшети);
•консультування щодо використання та усунення несправностей SFA/CRM системи;
•створення інструкцій для допомоги працівникам;
•супровід бази даних клієнтів (торгових точок, введення нових, імпорт змін параметрів у картці клієнта: класифікації, торгової мережі, GPS-координат);
•ведення бази даних анкет, опитувальників (створення, редагування, налаштування);
•проведення тренінгів щодо навчання торгових команд України з роботи програм;
•циклічне формування та аналіз звітів системи SFA/CRM з метою контролю та працездатності системи;
•Аналіз договірних документів, організація оплати дистриб'юторами/компаніями за оренду КПК (перевірка кількості обладнання в оренді, організація формування, підписання та відправлення пакета документів, збір документів і контроль оплат);
•узгодження ремонтів обладнання (КПК, смартфони, планшети, трекери) із сервісними компаніями;
•адміністрування системи GPS-трекерів працівникам торгових команд (більше 400 осіб).
Спеціаліст інформаційного центру
з 10.2011 по 02.2013
(1 рік 4 місяці)
СМС-Агрегатор, Київ (Мобільний контент-провайдер)
•робота з абонентами на вхідних дзвінках: інформаційно-довідкове обслуговування, пошук та пропозиція оптимальних рішень у зв'язку з питанням абонента.
•аналіз дзвінків, що надійшли, з метою розподілу їх за відповідними тематиками, групами, для подальшої передачі заявок від абонентів у відповідні підрозділи Компанії, ведення бази даних.
•відстеження динаміки скарг, аналіз тенденцій у скаргах, оперативне інформування у разі виникнення скарг.
•обробка запитів абонентів для підвищення якості обслуговування.
•здійснення чергування відповідно до встановленого графіка та нормативів.
Стюард (робота хобі)
з 10.2011 по 08.2012
(10 місяців)
НСК "Олімпійський", Київ (Спортивно-масові заходи)
- огляд стадіону до, під час та після матчу;
- забезпечення безпечного входу та виходу глядачів;
- інформування глядачів про правила перебування на стадіоні;
- контроль переміщення глядачів по стадіону;
- надання інформаційних послуг глядачам;
- розподіл глядачів на свої місця;
- контроль за дотриманням правил перебування на стадіоні;
- спостереження за вболівальниками;
- виклик працівників правопорядку, медичної допомоги, пожежників.
Технічний консультант з мобільних телефонів
з 09.2010 по 04.2011
(7 місяців)
LG Electronics, Київ (Південнокорейська компанія, один із найбільших світових виробників споживчої електроніки та побутової техніки)
•надання інформації з усіх мобільних терміналів компанії LG (технічну інформацію);
•допомога та усунення несправностей на програмному рівні.
Менеджер проектів (Project manager)
з 01.2010 по 06.2010
(5 місяців)
ТОВ «АйФрі Україна» (I-Free), Київ (Контент-провайдер: Мобільний маркетинг, мобільний банкінг, мобільна реклама, SMS-інформування, Mobile CRM, інтерактивні медіа-проекти, ODP-рішення та WAP-платформи)
•постановка завдань тех. відділів створення продукту, сервісу;
•тестинг готових продуктів\сервісів, продуктів та сервісів у стадії розробки;
•визначення необхідності доробок та контроль якості та термінів доробок;
•постійний пошук шлюзів для меседжингу по Україні та забезпечення наявності працюючих основного та резервних каналів
•проведення смс-розсилок для клієнтів;
•надання консультацій технічного характеру;
•активну участь у розробці механік\продуктів з маркетингових брифів для клієнтів.
Спеціаліста інформаційно-консультаційного центру
з 12.2005 по 01.2010
(4 роки 1 місяць)
ТОВ «Астеліт», life:), Киев (телекомунікації та мобільний зв'язок (мобільний оператор))
•забезпечення обслуговування та підтримка абонентів;
•група технічної підтримки (налаштуваннями та тестуванням мобільних терміналів, налаштування віддаленого доступу з різними операційними системами, надання інформації технічного характеру, проведення тренінгів для співробітників ІКЦ, запровадження бази даних телефонів з їх налаштуваннями, розробка процедур);
За час роботи в компанії ТОВ «Астеліт» пройшов ряд тренінгів та маю сертифікати: «Ідеальний телефонний оператор», «Емоційна компетентність при роботі з клієнтами» та «Телефонні продажі».
Освіта
Державний економіко-технологічний університет транспорту
Факультет: Управління залізничним транспортом Спеціальність: Організація перевезень та керування залізничним транспортом, Київ
Вища, з 2001 по 2008 (7 років)
Додаткова освіта та сертифікати
«Ідеальний телефонний оператор» - маю сертифікат
2002
«Емоційна компетентність під час роботи з клієнтами» - маю сертифікат
2003
«Телефонні продажі» - маю сертифікат
2006
Online курси "Solo Learn": "Certificate_SQL Fundamentals course"
2018
Київський навчальний центр "Курсор". Бази даних MS SQL Server - сертифікат
2018
Знання і навички
- MS Excel
- MS Office
- 1С
- CRM
- Управлінські навички
- SQL
- Зведені таблиці
- Terrasoft CRM
- MS SQL Server
- Service Desk
- Spot2D
- bpm'online
- Creatio
- BPM
- Spot2R
- T-SQL
- Comarch
- ECOD
- Pradata
- Тестування, налаштування всіх мобільних терміналів
- Монтажно-установлювальні роботи дротового інтернету для Київстар
- SFA/CRM система: Comarch ECOD Agent
- DBA (MS SQL)
- SFA/CRM система: Pradata Spot2D, Spot2R
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Рекомендації
-
Мельникова Вероніка
Керівник департаменту: i-Free business Solutions, Україна, i-Free
Контактні дані приховані -
Шевцова Світлана Борисівна
Керівник планово-аналітичного відділу, ТОВ "Дельта Медікел"
Контактні дані приховані
Схожі кандидати
-
Заступник керівника
80000 грн, Київ, Кропивницький -
СMO, CPO, COO, CTO, директор з виробництва
165000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 6 міст -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Директор, заступник директора
Київ -
Директор з розвитку бізнесу
Київ, Інші країни