• PRO

Вікторія

Заступник директора з фінансових питань, 80 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
46 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник консалтингового відділу

з 06.2018 по нині (7 років 2 місяці)
КРБК, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Підготовка тендерної документації, участь в торгах, оскарження,консультації, організація роботи тендерних відділів на підприємствах, оптимизація роботи бухгалтерії, міжнародні проекти.

Заступник директора з фінансових питань

з 02.2003 по 02.2022 (19 років)
Дом-Інком, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Контроль та ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку. Контроль взаєморозрахунків. Підготовка, подача та належне оформлення тендерно-договірної документації. Вирішення поточних виробничих проблем, в тому числі у відрядженнях. Контроль правильності складання кошторисної документації, ефективності використання матеріальних , фінансових та трудових ресурсів.

Головний бухгалтер

з 09.2002 по 04.2003 (7 місяців)
"Укрбудспецмонтажреставрація", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку повністю

Головний бухгалтер

з 08.2001 по 07.2002 (11 місяців)
ТОВ "Магазин будівельних матеріалів" Елена", Київ (Роздрібна торгівля)

Ведення бухгалтерського обліку,систематизація, контроль та звітність. Проходження податкового аудиту.

Помічник аудитора

з 08.1996 по 07.2001 (4 роки 11 місяців)
"Профі-аудит", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Систематизація інформації, введення даних в програму, первинний аналіз, складання звітів.
Організація семінарів для підвищення кваліфікації бухгалтерів.

Освіта

АМУ

Економіка підпримництва, Київ
Вища, з 1998 по 2005 (6 років 9 місяців)

Знання і навички

  • MS Word
  • MS Office
  • M.E.Doc
  • Закупівлі
  • SmartTender
  • Adobe Acrobat Reader
  • Adobe
  • PDF
  • Prom.ua
  • Playtender
  • Економічний аналіз
  • Робота з кошторисною документацією
  • Бухгалтерський облік (будівництво)
  • Знання держ. реєстрів
  • Робота з іноземними реєстрами
  • Робота із запереченнями
  • Нерезиденти

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Польська — вище середнього
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Вмію та люблю працювати "на результат".Маю добрі аналітичні, комунікативні та організаторські навички.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: