Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 9 січня 2023 PRO

Олександр

Економіст, спеціаліст з логістики, менеджер, аналітик

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з планування непрямого збуту та регіональних складів

з 10.2021 по нині (2 роки 6 місяців)
ІП „Кока – Кола Беверіджиз Україна Лімітед”, Київ (Харчова промисловість)

•Аналіз залишків продукції та організація оптимального і своєчасного їх поповнення
•Формування асортименту продукції для поповнення складів з розподілом на автотранспорт для заватаження
•Постійна комунікація з регіональними менеджерами та дистриб’юторами з робочих питань
•Щоденна підготовка звітів для менеджменту по наявності продукції на регіональних складах для топ-менеджменту
•Участь у формуванні бюджету по складам відповідального зберігання, аналіз та контроль його дотримання
•Підготовка для менеджменту данних та презентацій, щодо виконання основних KBI, при підготовці бізнес-плану
•Контроль процесу розрахунків за надані логістичні послуги по складам відповідального зберігання
•Очолення процесів щодо впровадження групової звітності у логістиці
•Участь у группових процесах щодо збору та внесення KBI

Провідний фахівець з обслуговування функції забезпечення збуту

з 05.2018 по 10.2021 (3 роки 5 місяців)
ІП „Кока – Кола Беверіджиз Україна Лімітед”, Київ (Харчова промисловість)

•Формування бюджету відділу далеких перевезень, відділу прямої доставки, бюджету по складам відповідального зберігання, аналіз та контроль за їх дотриманням
•Підготовка для менеджменту данних та презентацій, щодо виконання основних KBI, при підготовці бізнес-плану Контроль процесу розрахунків за надані логістичні послуги по складам відповідального зберігання
•Щоденна підготовка звітів по завантаженості складів, мінливість попиту
•Участь у групових процесах щодо збору та внесення KBI
•Участь у проектах оптимізації затрат по доставці продукції кінцевим споживачам та оцінки логістичної інфраструктури
•Практичний досвід лідирування та презентації проектів
•Щомісячна підготовка презентації по показникам функції забезпечення збуту та збір коментарів у випадку невиконання від керівників відділів
•Практичний досвід контролю поставок ключовим замовникам

Провідний фахівець відділу далеких перевезень з фінансових питань

з 04.2014 по 05.2018 (4 роки 1 місяць)
ІП „Кока – Кола Беверіджиз Україна Лімітед”, Київ (Харчова промисловість)

•Управління командою з 2 підлеглих (диспетчери далеких перевезень у фінансовій функції)
•Формування бюджету відділу далеких перевезень, аналіз та контроль за його
•Підготовка даних для проведення тендерів з надання послуг (прогнозування кількості рейсів по напрямках, пропонування перевізників для участі, підготовка технічного завдання)
•Аналіз даних проведених тендерів та участь у виборі постачальників послуг
•Підготовка шаблонів нових договорів, додаткових угод, відповідей на претензії, офіційних звернень до партнерів, технічних завдань для проведення тендерів
•Участь у прийнятті рішень щодо підписання договорів про надання послуг (транспортно-експедиційних послуг, оренди парковки, аутсорсингу персоналу)
•Розробка та впровадження мотиваційної програми для працівників відділу
•Впровадження електронного затвердження договорів в системі SAP у відділі далеких перевезень
•Вирішення проблемних питань щодо взаєморозрахунків з перевізниками
•Підготовка щотижневого звіту по перевитратам за транспортні послуги порівняно з бюджетом та підготовка плану коригуючих дій для їх зменшення
•Підготовка щотижневого звіту по заборгованості перевізників з несплачених претензій
•Щомісячна підготовка звіту для ТОП -менеджменту по витратам відділу

Диспетчер відділу далеких перевезень

з 06.2008 по 04.2014 (5 років 10 місяців)
ІП „Кока – Кола Беверіджиз Україна Лімітед”, Київ (Харчова промисловість)

•Отримання рахунків за надані послуги від перевізників та їх обробка в системі SAP
•Комунікація з превізниками щодо розрахунків
•Оформлення претензій до перевізників, у разі їх наявності
•Котроль підписання договорів про надання транспортно-експедиційних послуг та додаткових угод до них
•Створення та контроль автоматичної калькуляції вартості рейсів в системі SAP
•Подання звіту щодо кількості опрацьованих рахунків
•Моніторинг сервісу роботи з перевізниками щодо коректності виставлення рахунків
•Відкриття ордерів на закупівлю послуг та контроль за їх дотриманням

Освіта

Східноєвропейський університет економіки та менеджменту

Менеджмент, Менеджмент организацій, Черкаси
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint САПР

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: