Резюме від 22 вересня 2020

Анастасія

Бухгалтер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Досвід роботи:

•ТОВ «СКАЙ ФУД СЕРВІСЕС», Київська область, Бориспільський район, Бориспіль-7, Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (цех бортового харчування),
Бухгалтер (облік та списання ПММ по подорожнім листам; ведення обліку ОЗ, МНМА, облік МШП; cписання ТМЦ на господарські потреби; обробка прибуткових та видаткових накладних, виписка доручень)
23.01.2019-16.04.2020р.

•ПАТ «УКРПЛАСТИК», м.Київ, Україна
Бухгалтер відділу обліку фінансово господарської діяльності (послуги по перевезенням, аналіз та обробка первинних документів, облік ПДВ) 28.08.2018-29.12.2018р.

•Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (КП ГІОЦ (при КМДА)), м.Київ, Україна
Бухгалтер (реєстрація податкових накладних (більше 2500 в місяць) і коригувань до них, контроль вхідних податкових накладних, Декларація з ПДВ, аналіз та обробка первинних документів, акти звірки з контрагентами, банк)
27.04.2015-26.08.2018р.

•ТОВ «ЕКО», м.Київ, Україна
інженер I категорії (еколог, помічник бухгалтера (реєстрація податкових накладних і коригувань до них, контроль вхідних податкових накладних, Декларація з ПДВ, аналіз та обробка первинних документів)
01.04.2004-30.03.2015

Освіта:
Середня спеціальна
з 09.1993 по 07.1996
Український фінансово-економічний інститут - Спеціальність «Фінанси» (кваліфікація бухгалтер-фінансист) з відзнакою, Ірпінь.

з 27.11.2014г. по 19.02.2015г.
Навчальний центр «Профіресурс» - «Бухгалтерський і податковий облік, 1С 8.2 Бухгалтерія для України», Київ

Обов'язки:
•робота з первинною документацією:
- складання договорів,
- рахунків-фактур,
- актів виконаних робіт,
- податкових накладних (більше 2500 податкових накладних в місяць) і коригувань до них,
- контроль вхідних податкових накладних,
- актів звірок,
- виписка доручень,
- списання ПММ,
- облік МШП,
- ввод в єксплуатацію ОЗ, МНМА,
- cписання ТМЦ;
- виписка доручень.
•реєстрація податкових накладних ЄРПН (програма «М.Е.Дос»);
•cкладання і відправка звітів:
- податкова декларація з ПДВ;
- звіт про суми податкових пільг;
- податкова декларація екологічного податку;
•використання програм 1С 7.7, 8.2 Бухгалтерія, "ІС ПРО", «M.E.Doc», Word, Excel (зведені таблиці, використання функцій);
•знання Податкового кодексу України;
•робота з базами даних.


Додаткові навички:
Умію знаходити контакти з різними людьми, вибудовувати взаємовідносини з різними типами людей, умію працювати в складних стресових ситуаціях, уважна, відповідальна, пунктуальна, акуратна. Без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: