Марина

Клієнт-менеджер

Розглядає посади:
Клієнт-менеджер, Менеджер проєктів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Запорізький Національний Університет

Менеджент Зовнішньоекономічної діяльності, Запоріжжя
Вища, з 2000 по 2006 (6 років)

Знання і навички

  • Старанність
  • MS Excel
  • Ведення соціальних мереж
  • Ведення документації
  • Робота з оргтехнікою
  • Грамотна мова
  • Оперативність
  • Привітність
  • MS PowerPoint
  • MS Office
  • Знання офісних програм
  • Instagram
  • CRM

Додаткова інформація

Освіта: червень 2006 р. Закінчила Запорізькій національний університет, факультет Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, спеціальність Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.

Досвід роботи: 21.07.2024- 14.11.2024 р. Шевченківська районна державна адміністрація в місті Києві
Посада: (Головний спеціаліст відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)
Фунціональні обов'язки:
- Ведення журналів вхідної та вихідної кореспонденції.
- Передача на відправку вихідної кореспонденції до відділу організації діловодства та контролю.
- Складання реєстрів поштових відправлень відділу.
- Прийом на зберігання реєстраційних справ та матеріалів реєстраційних справ.

Досвід роботи: 01.06.2022- 24.05.2024 р. компанія Miyamoto, м. Київ ( профіль: - американська-інженерна компанія)
Посада : Заступник начальника відділу з відновлення пошкодженого
майна внаслідок військової агресії РФ проти України.
Функціонні обов'язки:
-Планування етапів проекту, реалізація, відповідальність за результат проекту.
-Оцінка результатів проекту, збір інформації, проведення аналітики.
-Регулярна комунікація по проектам всередині команди.
-Організація і проведення зустрічей з інженерами ( маршрути та комунікація)
-Комунікація з людьми, чиї домівки постраждали і допомога з легкими і середніми пошкодженнями домівок.
-Створення зведених таблиць.
-Створення бази зруйнованих об’эктів.
-Зробили близько 2000 пошкоджених об’єктів.

Досвід роботи: 10.09.2020 – 24.02.2022 р.
Компанія ТОВ « Malov Design Group»
Посада : Заступник директора
Функціональні обов’язки:
-Створення та реалізація бізнес планів компанії.
- Проведення тендерів та контроль кошторисної документації.
- Проведення переговорів.
- Ведення фінансового та аналітичного обліку.

Досвід роботи: 09.08.2017 - 30.08.2020 р.
Агентство нерухомості "Ділайн", м. Запоріжжя.
Посада: Помічник керівника.
Функціональні обов'язки:
-Виконання доручень керівника.
-Складання проектів документів
-Складання кадрової документації ( оформлення особових справ,
здійснення процедури прийому на роботу та звільнення, складання
наказів).
-Робота с кореспонденцією ( реєстрація, облік, своєчасне надсилання
листів, документаціі).
-Робота з вхідними/вихідними дзвінками

Досвід роботи: 10.05.2010- 20.11.2015 р. Ресторан "Луїзіана",
м. Запоріжжя.
Посада: Керуючий Рестораном Функціонні обов'язки:
-Аналітика ринку постачальників.
-Робота з договорами та платіжними документами.
-Організація роботи закладу.
-Управління персоналом(складання графіков, контроль співробітників).
-Приймання замовлень, координація проведення банкетів.
-Спілкування з гостями.- Діловодство.

Досвід роботи: 01.10.2007- 08.03.2010 р. ТОВ Каскад,
м. Запоріжжя (Профіль: рекламні послуги).
Посада: Адміністратор.
Функціонні обов'язки :
-Здійснення контролю строків на всіх стадіях виконання замовлень.
(документація, закупівля, виробництво, монтаж).
-Контроль оплати організаційних витрат.
-Фунції секретаря (друк документів, виписка документів, ведення обліку презентацій, ведення табеля робочого часу).
-Ведення кадрової документації.

Досвід роботи: 10.01.2005-27.12.2006 р. ПП Конкорд,
м. Запоріжжя ( профіль: - виробництво та продаж виробів з ПВХ –профіля: металопластикові вікна та двері)
Посада: Менеджер.
Функціонні обов'язки:
-Робота з кліентами (приймання замовлень, підготовка договорів).
-Координація роботи замірника, бригади установників.- Підготовка звітів для виробництва.

Інші навичкм :
Робота у сфері: Органів місцевого самоврядування, благодійних та
волонтерських організаціях, компанії по відновленню пошкодженого
майна, дизайну та архітектури, будівництва, продажах, керівництво
закладами громадського харчування.
Особисті навички: пунктуальність, комунікабельність, старанність,
оперативність у виконанні задач, привітність.
Ведення соціальних мереж: Instagram, Facebook. Знання програм: CRM,
Word, PowerPoint, Excel, 1С. Знання мов: українська, англійська
(рівень В1)


Особисті якості: Комунікабельність, вміння працювати у команді, підприємливість і ініціативність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: