Юлія
Бухгалтер, 5 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 31 рік
- Місто:
- Овруч
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5225844
Знання і навички
Додаткова інформація
Полева Юлія Михайлівна
Резюме
Дата народження: 16.08.1992
Місто: Овруч
Моб. Телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера
Освіта:
вересень 2010 р. – грудень 2014 р., Київський інститут бізнесу та технологій, факультет «Економіка та підприємництво», спеціальність «Фінанси і кредит», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
лютий 2015 р. – квітень 2016 р., Київський інститут бізнесу та технологій, факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «Облік і аудит», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
2017 р. - по теперішній час
ТОВ «Смарт Фінанс»
Посада: фахівець з надання посередницьких послуг Центарльного регіону з питань кредитування
Посадові обов’язки: консультація клієнтів з питань кредитування, ведення клієнтської бази, складання і подання кредитних договорів на банки.
2016 — 2017 рр.
ТОВ «ВП Полісся» в с. Невгоди
Посада: обліковець
Посадові обов’язки: облік руху молока, аналіз молока, ведення первинних документів по відправці молока, ведення та подача головному бухгалтеру первинних документів по нарахуванню заробітної плати дояркам
2014 — 2016 рр.
СТ «Заріччя» в смт. Іванків, Київської області
Посада: продавець продовольчих товарів
Посадові обов’язки: прийом та реалізація продовольчих товарів, ведення первинних документів, якісне обслуговування клієнтів
Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички ведення податкової звітності;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня.
Діти: немає.
Можливість відряджень: так.
Хобі: читання, в’язання, теніс, волейбол.
Інші резюме цього кандидата
7 500 грн
Овруч
Вища освіта · Повна зайнятість
- Фахівець з відділу надання посередницьких послух з питань кредитування, ТОВ "Смарт Фінанс", 6 років 5 місяців
- Обліковець, СФГ "Зоря", 3 місяці
Схожі кандидати
Бухгалтер (ФОП), помічник бухгалтера, секретар, діловод
Овруч, Дистанційно
Бухгалтер
Овруч