- PRO
Юлія
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Спеціаліст з комунікацій, Координатор, Фахівець з публічних закупівель, Менеджер з продажу, Діловод
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 30 років
- Місто:
- Суми
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5232925/
Досвід роботи
Фахівець з публічних закупівель
з 06.2023 по 07.2025
(2 роки 1 місяць)
ТОВ "ПВКП ВАЛЛЕНТА", Суми (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов'язки:
Робота в Prozorro Market (збір інформації для реєстрації в Prozorro Market та безпосередньо реєстрація, участь в запиті ціни пропозиції: опрацювання вимог замовника, розрахунок собівартості, внесення даних на майданчик, комунікація із замовником та виробником товару (на всіх етапах роботи із запитом), погодження та заключення договору (у разі перемоги).
Робота в системі Prozorro (вивчення тендерної документації, підготовка та подача тендерної пропозиції: спілкування з виробниками та замовниками (у разі потреби), розрахунок собівартості, оформлення тендерної документації, згідно вимог замовника, подача пропозиції, участь в аукціонах, підготовка документів переможця, оскарження умов тендерної документації та результатів аукціона (у разі потреби), погодження та заключення договору (у разі перемоги)).
Навчання нових працівників.
Фахівець з публічних закупівель
з 01.2019 по 05.2023
(4 роки 4 місяці)
ПВКП "Валлента", Суми (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов'язки:
Робота в системі Prozorro (вивчення тендерної документації, підготовка та подача тендерної пропозиції: спілкування з виробниками та замовниками (у разі потреби), розрахунок собівартості, оформлення тендерної документації, згідно вимог замовника, подача пропозиції, участь в аукціонах, підготовка документів переможця, оскарження умов тендерної документації та результатів аукціона (у разі потреби), погодження та заключення договору (у разі перемоги)).
Навчання нових працівників.
Освіта
Сумський державний університет
ННІ ФЕМ імені Олега Балацького, Менеджмент організацій та адміністрування, Суми
Вища, з 2017 по 2018 (1 рік)
Сумський державний університет
ННІ ФЕМ імені Олега Балацького, Менеджмент організацій та адміністрування, Суми
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Оператор комп'ютерного набору
2011-2013, 2 роки
Знання і навички
- MS Office
- Працьовитість
- Ведення документації
- Організованість
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Суми -
Менеджер, маркетолог
10000 грн, Суми, Дистанційно -
Секретар
Суми -
Адміністратор рецепції
Суми -
Помічник керівника
25000 грн, Суми -
Офіс-адміністратор
Суми